- 15 Σεπ 2014, 11:55
#10320
Στη συχνότητα αλλαγής πολλά παίζουν ρόλο. Μπορώ να σκεφτώ τα παρακάτω.
- ποιότητα/σχεδίαση/κατασκευή υαλοκαθαριστήρων (ή απλά λαστιχακίων)
- σχεδίαση και λειτουργία μηχανισμού και βραχιόνων (αν πατάνε σωστά, ανέχουν το σωστό προσανατολισμό ώστε να πατάνε κάθετα οι υαλοκαθαριστήρες, πόσο απότομες αλλαγές κατεύθυνσης κάνουν που ζορίζουν τον σκελετό και τέλος αυξημένες τριβές από κίνηση σε περισσότερους άξονες πχ μονός καθαριστήρας που εκτός από πέρα δώθε κάνει και πάνω κάτω)
- φύλαξη οχήματος σε σκεπαστό μέρος/ηλιοφάνεια (έκθεση στον ήλιο)
- χρήση υαλοκαθαριστήρων λόγω βροχής (βροχερό μέρος ή όχι)
- είδος δρόμων (αυξημένη βροχή σε μέρη με σκόνες και άμμους σημαίνει λάσπη)
- χρήση υαλοκαθαριστήρων για έντομα, άμμο, χαλάζι, χιόνι...
- χιλιόμετρα ανά έτος (οι υαλοκαθαριστήρες μετριώνται με χρόνια αλλά όχι με χλμ, κακώς, άλλος σε πχ 1,5 χρόνο κάνει 10.000χλμ και άλλος 40.000χλμ)
- πόσο ευαίσθητος είναι ο οδηγός (οπότε και τους χρησιμοποιεί πολύ περισσότερο ή τους αλλάζει νωρίτερα)
- υγρό καθαρισμού (ίσως να επηρεάζουν την μακροζωία)
- καθαριότητα αυτοκινήτου (ουσίες που ίσως επηρεάζουν τα λαστιχάκι)
- ποσότητα άμμου ή σκόνης ή στερεών που μαζεύονται πάνω στον υαλοκαθαριστήρα (όπου βοηθάει το μαντηλάκι)
Δυστυχώς υπάρχουν αρκετοί παράγοντες που δεν αναφέρονται από όποιον δηλώνει ικανοποιημένος ή όχι από κάποιους υαλοκαθαριστήρες. Και βέβαια πιθανόν είναι δύσκολο να αποφασίσει κανείς ποιοι παράγοντες τον έχουν επηρεάσει περισσότερο από τον μέσο όρο.
Το θέμα είναι ποια από τα προηγούμενα είναι αυτά που μετράνε περισσότερο.... και πόσο το καθένα ώστε να φτιαχτεί ο μέσος όρος. Άραγε οι εταιρείες κατασκευής τους με τι στοιχεία τους φτιάχνουν;
aka onyx !