Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#379437 Πήγα να βάλω εμπρός, έχω το λαμπάκι του κινητήρα αναμμένο, το αμάξι έχει πλέον κοφτή στις 1500rpm και το βεντιλατερ μένει αναμμένο μετά που σβήνω τον κινητήρα.

Κινητήρας THP 1600

Καμία εκτίμηση για τη λυπητερή;
Άβαταρ μέλους
By skous
#379438 Μπορεί να είναι κάτι σχετικά απλό. Πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα μπαίνουν σε τέτοιο mode ώστε να φτάνει κανείς σιγα σιγα συνεργείο χωρίς να κινδυνεύει να γίνει μεγάλη ζημειά.


< >
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#379439 Ναι έφτασα σπίτι , περίπου τρία χιλιόμετρα. Πήρε κανα πεντάλεπτο να σβήσει ο ανεμιστήρας.
Πήγα να το ξανά ανάψω, τώρα επιπλέον μου λέει
Anti pollution system faulty
Άβαταρ μέλους
By drdino
#379446 Πρέπει να διαβάσεις τους κωδικούς, πολλά μπορεί να είναι.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#379448 ώρα να το πετάξεις και να πάρεις το Α6 που δικαιωματικά σου αξίζει :innocent:
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#379452
JimClark έγραψε:ώρα να το πετάξεις και να πάρεις το Α6 που δικαιωματικά σου αξίζει :innocent:


αλλαγη σε κανα χρονο min, νωριτερα δεν παιζει με την καμια.
οποτε πρεπει να φτιαχθει
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#379491 Βγάλε τον πόλο της μπαταρίας για μιση ώρα και ξαναβάλει τον, πολλές φορές τα αυτοκίνητα κάποιων χρονών ( κυριως Γαλλικά ) παθαίνουν κοκομπλοκο από τις φυσες και τις γείωσεις που έχουν - παγωσει - από την ακινησία.
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#379515 Καποιος, καπου, καποτε μου ειχε πει οτι τα συγχρονα αυτοκινητα δεν πρεπει να μενουν χωρις ρευμα του δευτερολεπτο γιατι μπορει να παθεις ζημια. Απο το να ξερυθμιστει κατι μεχρι να καει κανενας εγκεφαλος.

Δεν ξερω ποσο αληθεια περιεχει αυτο ομως
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#379613 Αν θέλεις να διακόψεις το ρεύμα, ακολούθησε την σωστή διαδικασία για να μην έχεις προβλήματα.
Πιθανόν με ένα reset της BSI να σου λυθεί το πρόβλημα, αν και καλό θα ήταν να έβλεπες τους κωδικούς σφάλματος όπως πρότεινε ο drdino.

BSI Reset

The Body control unit (BSI) on Citroens (and Peugeots) sometimes goes batshit-insane and switches things off for no other apparent reason than it felt like it.

A reset is usually enough to resolve, but the steps need to be followed almost exactly, and the car should be thoroughly checked afterwards to make sure everything is working.

To perform the reset;

-Put the drivers window down and lift the bonnet (leave the key in the ignition)
-Ensure all equipment (stereo etc) is switched off
-Ensure all doors are closed and reach through the window to remove the key from the ignition
-Wait 3 minutes
-Disconnect the battery and then wait 15 seconds
-Reconnect the battery and wait 10 seconds (Do not open any doors)
-Switch on the ignition (but don't start the engine) and check that all tests pass
-Hold the lock button on the key down for 10 seconds
-Remove the key, open the drivers door, close it and check the central locking works (I had to hold the lock button down for another 10 seconds at this point)
-Start the engine and complete the systems check

Note: When you put the drivers window up, it won't automatically go all the way up. Make sure you close it all the way before putting it down, otherwise the automatic close won't close it all the way until you next turn the ignition on and off
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#379933 Το πήγα απο το πρωί σε ενα μαγαζί , όχι αντιπροσωπεία,αλλά φαίνεται εξειδικευμένο
https://www.bezensek.at/

Όλη μέρα δεν καναν τίποτα τα ζώα #%$¥£%# :rant:
Μου είπανε αύριο θα του κάνουνε μια ανανέωση στο λογισμικό και μάλλον θα φτιάξει
Εναλλακτικά μπορεί να ειναι ,εκεί δεν κατάλαβα τίποτα τα έλεγε μισά γερμανικά μέσα αγγλικά, κάποια βαλβίδα μείγματος &intake... 400€ αλλαγή αν ειναι αυτό !!
καλά του λέω κάνε το update μόνο και δε βλέπω τίποτα άλλο...
Το φελεκι μου μέσα... :x

Μπάς και εννοεί την αντλία βενζίνης;
Τελευταία επεξεργασία από KiloMeater και 27 Μαρ 2017, 20:50, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά