Το πρόβλημα είναι οτι μόλις ζεσταθεί, σιγά σιγά ανεβαίνουν οι στροφές του ρελαντί, μέχρι που φτάνουν κάπου στις 2500 και μένουν εκεί. Αν σβήσω τον κινητήρα, περιμένω μερικά δευτερόλεπτα και τον ξανααναψω, το ρελαντί πέφτει στα κανονικά αλλά μετά απο λίγο ξαναανεβένει.
Του έκανα ένα γρήγορο έλεγχο και δέν βλέπω κομμένο σωληνάκι ή τίποτα τέτοιο. Τώρα του έβαλα καθαριστικό στη βενζίνη και ψέκασα καλά καλά την εισαγωγή του καρμπυρατέρ με καθαριστικό σπρέι. Το άφησα να ζεσταθεί καλά καλά μεχρι να ανάψει το βεντιλατέρ και το ρελαντί ανέβηκε ελάχιστα (1000-1100 στροφές) και έμεινε εκεί.
Επίσης είδα οτι η τσιμούχα που στεγανοποιεί το φιλτροκούτι με το καρμπυρατέρ είχε στραβοπατήσει και την έβαλα στη θέση της. Δεν ξέρω κατα πόσο αυτό επηρρεάζει.
Σήμερα το βράδυ θα το βγάλω βόλτα οπότε θα δούμε αν το καθάρισμα αρκούσε ή θέλει και κάτι άλλο.
Αν το πρόβλημα συνεχιστεί, τί άλλο να κοιτάξω?