Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#378945 Πρίν λίγες μέρες απέκτησα ένα Nissan Sunny N14 του 1992 με κινητήρα 1600 με καρμπυρατέρ.

Το πρόβλημα είναι οτι μόλις ζεσταθεί, σιγά σιγά ανεβαίνουν οι στροφές του ρελαντί, μέχρι που φτάνουν κάπου στις 2500 και μένουν εκεί. Αν σβήσω τον κινητήρα, περιμένω μερικά δευτερόλεπτα και τον ξανααναψω, το ρελαντί πέφτει στα κανονικά αλλά μετά απο λίγο ξαναανεβένει.

Του έκανα ένα γρήγορο έλεγχο και δέν βλέπω κομμένο σωληνάκι ή τίποτα τέτοιο. Τώρα του έβαλα καθαριστικό στη βενζίνη και ψέκασα καλά καλά την εισαγωγή του καρμπυρατέρ με καθαριστικό σπρέι. Το άφησα να ζεσταθεί καλά καλά μεχρι να ανάψει το βεντιλατέρ και το ρελαντί ανέβηκε ελάχιστα (1000-1100 στροφές) και έμεινε εκεί.

Επίσης είδα οτι η τσιμούχα που στεγανοποιεί το φιλτροκούτι με το καρμπυρατέρ είχε στραβοπατήσει και την έβαλα στη θέση της. Δεν ξέρω κατα πόσο αυτό επηρρεάζει.

Σήμερα το βράδυ θα το βγάλω βόλτα οπότε θα δούμε αν το καθάρισμα αρκούσε ή θέλει και κάτι άλλο.

Αν το πρόβλημα συνεχιστεί, τί άλλο να κοιτάξω?
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#378972 Ριξε μια ματια στη φλατζα στη βαση του καρμπυρατερ και στο σφιξιμο του επισης δες και την φλατζα της εισαγωγης και το σφιξιμο της, απο καπου τραβαει αερα πριν την πεταλουδα του καρμπυρατερ, τα σωληνακια υποπιεσης ειναι ενταξει ?

Δες αν εχει μποσικα ο αξονας της πεταλουδας του καρμπυρατερ
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#378976
21 quadra έγραψε:Ριξε μια ματια στη φλατζα στη βαση του καρμπυρατερ και στο σφιξιμο του επισης δες και την φλατζα της εισαγωγης και το σφιξιμο της, απο καπου τραβαει αερα πριν την πεταλουδα του καρμπυρατερ, τα σωληνακια υποπιεσης ειναι ενταξει ?

Δες αν εχει μποσικα ο αξονας της πεταλουδας του καρμπυρατερ


Ευχαριστώ, θα το κοιτάξω με την πρώτη ευκαιρία.
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#379916 Τελικά σήμερα καταφερα να το οδηγήσω για λίγο, και για μια στιγμή το ρελαντί ανέβηκε στις 2500, αλλά μετά έπεσε απο μόνο του στις 1200 περίπου και έμεινε εκεί.

Το έφερα πίσω για έλεγχο και τα σωληνάκια ήταν όλα εντάξει, εκτός απο αυτό που φέρνει τις αναθυμιάσεις του λαδιού απο το ψεφτοκάπακο στο φιλτροκούτι, το οποίο άλαξα με καινούριο.

Επίσης του έριξα το ρελαντί χειροκίνητα με τη ρυθμιστική βίδα του καρμπυρατέρ στις 900 περίπου, αλλά δέν το οδήγησα ακόμα να δώ πώς συμπεριφέρεται.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#379928 μπορει να ειναικαι από αυτό το σωληνακι που αλλαξες.Μου ειχαν τυχει περιπτώσεις να χαλαει το ρελαντί σε καρμπυρατερατα όταν κοβοταν σωληνακι από τον παπα.
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#380094 Δέν ξέρω αν όλο το πρόβλημα το δημιουργουσε αυτό το σωληνάκι, πάντως χθές το βράδυ και σήμερα το πρωί που το οδήγησα το ρελαντί παρέμεινε σταθερό. :yahoo: