Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#371710 Οπότε κανεις δεν θα το επισκευασει σωστα ,αφου κοστιζει οσο να παρεις ενα καινουριο
Κι οποιος το επισκευασει θα προτιμησει φθηνη λύση , αρα δυσκολα να επισκευστει με τις προδιαγραφες του εργοστασίου
Άβαταρ μέλους
By gakost
#371757 Και να προσθέσω ότι πόσοι ΞΕΡΟΥΝ να το επισκευάσουν σωστά ο "Μαστρο Μήτσος" ο λαμαρινάς αμφιβάλω να έχει τις γνώσεις ή πρόσβαση σε τεχνικά εγχειρίδια επισκευής.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#371762 Η επισκευή για να το κάνεις σαν καινούργιο θα κοστίσει ΠΟΛΥ παραπάνω από το καινούργιο το οποίο βγαίνει σε μια γραμμή παραγωγής που λειτουργεί αφού έχει πρώτα υπολογιστεί και το τελευταίο δευτερόλεπτο εργατοώρας, τα δε ανταλλακτικά έχουν αγοραστεί υπερχονδρικής.
Η επισκευή που γίνεται συνήθως είναι ένα τουρλουμπούκι. Μερικά καινούργια ανταλλακτικά, μερικά μετάχειρα και μερικά παλιά με ολίγη από σφυρηλάτηση και τέντωμα, προσαρμοσμένα από τον χι μαστρο βαγγέλη, και με ένα βάψιμο-πασάλλειμα σε σχέση με το εργοστασιακό.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#371767
alexandros.K έγραψε:Οπότε κανεις δεν θα το επισκευασει σωστα ,αφου κοστιζει οσο να παρεις ενα καινουριο
Κι οποιος το επισκευασει θα προτιμησει φθηνη λύση , αρα δυσκολα να επισκευστει με τις προδιαγραφες του εργοστασίου


Έτσι ακριβώς.

Μόνο σε κάτι πολύ ειδικό και σπάνιο δικαιολογούνται τα όποια κοστολόγια γιατί θα αποσβεστούν με την πώληση σε κάποιο συλλέκτη ή μουσείο, με την διαφήμιση ή με παρουσιάσεις κλπ ενέργειες προώθησης που ακολουθούν τα ειδικά και σπάνια οχήματα και την ιστορία τους.