Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#661468 Είναι τόσα τα προβλήματα με τον εν λόγω φίλτρο, και είναι και τόσο μεγάλο το κόστος του, που σε λίγο περισσότερα αυτοκίνητα θα κυκλοφορούν χωρίς αυτό, παρά με αυτό. Ευτυχώς που τα ΙΚΤΕΟ κάνουν εξαιρετική δουλειά ΚΑΙ στο εν λόγω θέμα και κόβουν κόσμο αβέρτα. Ναι, ναι, αλήθεια λέω.

Μέχρι να γίνουμε σοβαρή χώρα, θα υποστούμε τον καρκίνο των diesel και δει πλέον και χωρίς φίλτρο μικροσωματιδίων (άρα και πιο βαρβάτος ο καρκίνος).
Περαστικά μας.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#661474 ο markvag δεν ανέφερε τέτοια προβήματα στα yaris της εταιρείας του με +400χ χλμ , άρα η λύση είναι εταιρικός τρόπος οδήγησης . Θα επιληφθώ καταλλήλως :twisted:
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#661479
Anonymous Founder έγραψε:Είναι τόσα τα προβλήματα με τον εν λόγω φίλτρο, και είναι και τόσο μεγάλο το κόστος του, που σε λίγο περισσότερα αυτοκίνητα θα κυκλοφορούν χωρίς αυτό, παρά με αυτό. Ευτυχώς που τα ΙΚΤΕΟ κάνουν εξαιρετική δουλειά ΚΑΙ στο εν λόγω θέμα και κόβουν κόσμο αβέρτα. Ναι, ναι, αλήθεια λέω.

Μέχρι να γίνουμε σοβαρή χώρα, θα υποστούμε τον καρκίνο των diesel και δει πλέον και χωρίς φίλτρο μικροσωματιδίων (άρα και πιο βαρβάτος ο καρκίνος).
Περαστικά μας.


Φαντάζομαι κάνεις πλάκα με τα ΙΚΤΕΟ :lol:
Ανάθεμα κι αν ασχολούνται ακόμη και με το αν υπάρχει Dpf ή το έχουν ξηλώσει.
Πάντως αν εξαιρέσεις τους εγκληματίες ηλίθιους που βγάζουν το παλιό Dpf χωρίς να το αντικαθιστούν με καινούριο ή τους πιο ηλίθιους που το κάνουν για να αυξήσουν την απόδοση και στο τέλος παίρνουν το μοτέρ στο χέρι (περίπτωση έξτρα μπεκ για τις αναγεννήσεις) το πρόβλημα στα μικρά ντηζελάκια προέρχεται κυρίως από τις αντιπροσωπείες που δεν ασχολούνται καν να ενημερώσουν τον πελάτη για το πως λειτουργεί όλο το σύστημα καθαρισμού
σ' ένα Εuro 6 και τι πρέπει να κάνει ο οδηγός σχετικά με τον τρόπο οδήγησης ενός τέτοιου αυτοκινήτου(περίπτωση αναγέννησης , μικρές διαδρομές κλπ κλπ).
Στα μεγάλα ντήζελ που έχει ειδοποίηση για τις ενεργητικές αναγεννήσεις φτάνεις άνετα τα 500Κ χλμ πριν ασχοληθείς με τη συντήρηση του φίλτρου.
Το ίδιο λίγο πολύ μπορεί να γίνει και στα μικρά.
Αρκεί να ακολουθούνται πιστά οι οδηγίες.
Πράγμα που δεν γίνεται.
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#661490
Anonymous Founder έγραψε:Προφανώς και κάνω πλάκα με τα ΙΚΤΕΟ. Ακόμη δεν έχω γνωρίσει κάποιον που κατάφερε να κοπεί από δαύτα!

Α εντάξει τότε :lol: .
Δες ένα βιντεάκι σχετικά με το πόσο απλό είναι να τσεκάρει ένα συνεργείο πόση αιθάλη έχει συγκεντρωθεί στο dpf και να την βγάλει χωρίς δράματα.
https://youtu.be/tFfi4xs1bq4

Αυτό μπορούσε να γίνεται σε κάθε προγραμματισμένο σέρβις του συτοκινήτου αλλά δεν...
Ξαναλέω πως το πρόβλημα είναι στα μικρά ντήζελ που πουλήθηκαν πολύ τα τελευταία χρόνια και στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία που ενδιαφέρονται μόνο για το πόσα χρήματα θα μπουν στο ταμείο και πόσες διελεύσεις θα καταγράψουν. Δες και την κουκουρούκου απάντηση της Toyota στο μουσάτο.
Γνώμη μου κι αν θες μουσάτε την ακούς...
Βρες ένα καλό συνεργείο που έχει τις γνώσεις για σύγχρονα ντήζελ και σέρβιρε το αυτοκίνητο εκεί.
Ξέχνα τα εξουσιοδοτημένα. Λεφτά στο πηγάδι είναι.
Καθάρισε το φίλτρο το οποίο στα χιλιόμετρα που έχεις δεν έχει τίποτα άλλο εκτός από αιθάλη (εκτός κι αν έβαζες κοκκινέλια τόσο καιρό) και δυο φορές το μήνα πήγαινε βόλτα και κράτα τις στροφές λίγο ψηλά για 15' περίπου. Σε κάθε σέρβις για τα λαδάκια μετά, κάνε αυτό που κάνει ο άνθρωπος στο βίντεο.
Μέχρι να πετάξεις το Γιάρις ούτε που θα ασχοληθείς ξανά με το dpf.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#661493 Βαζε και καλό ντήζελ, αυτό κάνουμε στο 500ακι και δεν έχει ανάψει το λαμπάκι του dpf. Θα μου πεις είναι αξιόπιστο??? Δεν ξέρω αλλά όταν πάει στα προγραμματισμένα σερβις 5 χρόνια τώρα, και ρωτάω για αυτό το θέμα μου λένε ότι είναι Οκ. Αλήθεια έχουμε ένα καλό συνεργείο για Φίατ στα ΒΠ, ώστε να το εμπιστευόμαστε σε αυτά που μας λέει,??? και να μην είναι του πανακρίβου

< Note >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#661637
Anonymous Founder έγραψε:Προφανώς και κάνω πλάκα με τα ΙΚΤΕΟ. Ακόμη δεν έχω γνωρίσει κάποιον που κατάφερε να κοπεί από δαύτα!


Πήγα εγώ ένα vito σε προηγούμενη δουλειά μου. Το αμάξι ήταν ένα απίστευτο χάρχαλο και ζήτησα να το κόψουν, για να μας δώσουν λεφτά από την εταιρεία να το φτιάξουμε. Του είπα του τύπου επί λέξη "Σας παρακαλώ κόψτε το, έχει άπειρα θέματα και δεν μας δίνουν λεφτά για να το φτιάξουμε. Κόψτε το, μπας και αναγκαστούν να μας εγκρίνουν το κόστος και το φτιάξουμε"...

Ε... το πέρασε, με μόνη παρατήρηση ότι τα εμπρός φώτα ήθελαν λίγο σήκωμα... :help: Μιλάω για τον χάρο που βγήκε παγανιά τώρα... και που είχε να δει συνεργείο μάλλον από τότε που βγήκε από το εργοστάσιο... :help:

Να σημειώσω πως σε κάποια φάση (κάποια χρόνια πριν), που είχε χαλάσει ο καταλύτης και χρειάστηκε αντικατάσταση μπήκε απλά μία σωλήνα... Πως χωρίς καταλύτη πέρασε καυσαέρια παραμένει τεράστιο μυστήριο... :tomato:


BEAMS έγραψε:και δυο φορές το μήνα πήγαινε βόλτα και κράτα τις στροφές λίγο ψηλά για 15' περίπου


Εντάξει, οι δικοί μας το κάνουν αυτό... Μάλλον είναι ζήτημα αν τα δουλεύουν με χαμηλές στροφές για 15' το μήνα βέβαια... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By babakos
#661649 Eγώ βάζω μόνο premium νοθευμένο καύσιμο και κάθε 5000χλμ ένα από δαύτο

https://eshop.auto-care.gr/index.php?op ... 3MiOiIifV0

Το σημαντικότερο ειναι βολτούλες στην φύση να ξεκαπνίζει το εργαλείο και να αναζοωγονείται το DPF

Aκόμα καλύτερο θα ήταν να ξεφορτωθούμε τα βρωμοντίζελ και να πάμε παρακάτω...
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#661705 Το δικό μου δε το έχω δει ποτέ να κάνει αναγέννηση , να ανάβει λαμπάκι, να κάνει κοψίματα, να βγάζει λευκο ή μαύρο ντουμάνι.

Συνειδητά δεν το παίρνω για βόλτες <30 χλμ, εκτός π.χ. 1 2 φορές το μήνα που θα κατέβω μια "παραλία" Θεσσαλονίκης για ποδήλατο με τη μικρή κτλ κτλ. Οι συνηθισμένες βόλτες μου ειναι των 250 - 500 χλμ οπου ναι μεν "ξεμπουκώνει" το συστημα λόγω χιλιομέτρων, αλλά οδηγώ στις 2500 - 2800σαλ ψιλοσταθερά...

Να πάρω καθαριστικό σαν αυτό που πρότεινε πριν ο babakos ; ή στο επόμενο σέρβις να κουμπώσω "διαγνωστικό" να δω σε τι κατάσταση ειναι πρώτα;
Άβαταρ μέλους
By babakos
#661711 Mε το δεδομένο patttern διαδρομών οδήγησης που κάνεις, νομίζω οτι δεν θα έχεις πρόβλημα και δεν σου χρειάζεται. Το πολύ πολύ στις μεγάλες βόλτες σου ανέβασε στροφές (Πχ 5η με πάνω από 3000) για 15 λεπτά

Εγω τις καθημερινές κάνω πολλές και μικρές διαδρομες οπότε το χρησιμοποιώ προληπτικά.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#661714 Την ενεργητική αναγέννηση τη βλέπεις από τη στιγμιαία κατανάλαση που ανεβαίνει 2-3 λίτρα από το σύνηθες , ακόμη και στο ρελαντί . Κάποιος που δεν έχει μενού στιγμιαίας δε θα το δεί ποτέ.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#661715 Ή από τους ζεστούς καθρέπτες/πίσω τζάμι σε άσχετες στιγμές.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#661721 Ούτε αυτό με την στιγμιαία αύξηση κατανάλωσης έχω δει. Το μόνο που έχω "μυρίσει" είναι η "θανατίλα" όταν πάω π.χ. στο χωριό που κανω (αναγκαστικά) χωματοδρομους για εκτεταμμένα χιλιόμετρα με 1η 2α λόγω κατσικόδρομων και εκεί στο ρελαντί χαρακτηριστικά το καυσαέριο μυρίζει αλλιώς.

Στο επόμενο σέρβις θα ζητήσω να μου μετρήσουν ποσοστό μπουκώματος.
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#661724 @ Jim Clark
Όπως το οδηγείς εσύ το πιθανότερο είναι να μην ασχοληθείς ποτέ με το dpf. Πάντως όταν το πας συνεργείο ρώτα τους έτσι από περιέργεια να δουν τι περιεκτικότητα σε αιθάλη έχει.
Σχετικά τώρα με τα της ενεργητικής αναγέννησης αν δεν υπάρχει λαμπάκι ειδοποίησης ένας σίγουρος τρόπος είναι να πλησιάσεις με προσοχή το χέρι στην εξάτμιση. Αν δεν αντέχει το χέρι πάνω από 1 sec τότε το σύστημα δουλεύει.
Στο βιντεάκι που έβαλα αν δείτε η θερμοκρασία στα καυσαέρια φτάνει κάποια στιγμή στους 600+ βαθμούς.
Σε μεγάλους ντήζελ 12+ χιλιάδες cc έχω μετρήσει 800.
Μιλάμε πλησίαζες χαρτί και το μαύριζε σε χρόνο dt. :lol:
Μάλιστα το γράφουν και στα manual να μην είσαι κοντά σε ξερά χόρτα ή άλλα εύφλεκτα υλικά όταν συμβαίνει αυτό.
Πάντως ποτέ δεν μου χρειάστηκαν πάνω από 15 λεπτά σε αναγέννηση όταν για κάποιο λόγο έπρεπε το όχημα να είναι ακίνητο. Εν κινήσει και με σωστές στροφές ποτέ πάνω από 5'.