- 12 Απρ 2022, 22:18
#759463
Αυτή εδώ είναι η βάση μηχανής του Leon
bettas togetherΚαι τι κάνουμε όταν θελουμε να βελτιώσουμε την αίσθηση του λεβιέ στις αλλαγές ταχυτήτων, το wheel hop, το φρενάρισμα και το στρίψιμο;
Παίρνουμε ένα σινεμπλόκ γέμισμα (lower engine mount insert) βάσης μηχανής της Powerflex
Το τοποθετούμε αφού βγάλουμε τη βίδα στήριξης
Αρχικά το γέμισμα
Και έπειτα την κόντρα βάση για να βιδώσουμε ξανά τη βίδα της βάσης
can more than one betta fish be in a tankΠρόκειται για μια προσθήκη στα κενά της βάσης μηχανής που μειώνει την ταλάντωση του κινητήρα. Αυτό φυσικά έχει και αρνητικά αφού μειώνει το NVH και υπάρχουν κραδασμοί υπό συνθήκες.
Η Powerflex βγάζει 4+1 επιλογές σκληρότητας.
Βγάζει κόκκινο χρώμα που αφορά αποκλειστικά τις εκδόσεις με κινητήρα πετρελαίου. Είναι το πιο μαλακό υλικό το κόκκινο.
Έπειτα βγάζει όλες τις επόμενες επιλογές για τον κινητήρα βενζίνης.
Βγάζει κατά σειρά σκληρότητας κίτρινο που είναι για street use και βασικά αυτοκίνητα, βγάζει το purple που είναι για sport & track use το οποίο και επέλεξα αφού μίλησα με την Powerflex στην Αγγλία εφόσον πρόκειται για ένα βελτιωμένο αυτοκίνητο και βγάζει το πιο σκληρό το black series που είναι αποκλειστικά για χρήση σε αμάξι πίστας.
Τέλος υπάρχει ακόμη ένα κίτρινο που το λέει hybrid διότι αντικαθιστά μέρος της βάσης μηχανής. Συγκεκριμένα το κάτω. Και έχεις άνω μέρος βάσης ΟΕΜ και κάτω μέρος από Powerflex. Αυτό είναι το πιο ακριβό και έχει και την περισσότερη εργασία για να μπει αφού η βάση μηχανής είναι πρεσαριστή.
Η πρώτη μιζιά ήταν λίγο σοκ αφού έτριξε το σύμπαν σε μερικά δευτερόλεπτα όμως το αμάξι έγινε καλύτερο.
Έκανα 20 περίπου χιλιόμετρα βόλτα και το έστριψα. Αν δουλεύεις το κλίμα, το αμάξι έχει υπό συγκεκριμένες rpm μια ιδιαίτερη σπορ τραχιά λειτουργία. Σε μεσαίο και full throttle δεν καταλαβαίνεις τίποτα. Όμως το αμάξι έδεσε καλύτερα. Κάνει ακριβώς όλα όσα έγραψα παραπάνω. Έχει αποκτήσει μια σπορ χροιά γενικά. Έχω πορωθεί για να είμαι ειλικρινής. Αλλά το κυριότερο είναι ότι έδεσε όλο το στήσιμο με τα ελατήρια. Συνεργάζεται άψογα όλο το setup. Με ένα 60€ τοποθετημένο όλα αυτά.
Φεύγει σφεντόνα από στάση. Δεν χαζεύει. Δεν μπαλατζάρει το βάρος. Πιο στιβαρό, πιο σταθερό, πιο αποδοτικό. Είναι ένα πιο σπορ αμάξι πια.
ΥΓ: θέλει 500-1000χλμ για να στρώσει και να ησυχάσει
ΥΓ2: Αυτή εδώ είναι η κλίμακα σκληρότητας υλικού κατά την εταιρία
https://www.powerflex.co.uk/about-us