Μορφεα σε ρωτησα εαν μπορεις να βρεις ενα τετοιο διαγραμμα και μου ειπες ''γιατι οχι?''
για αυτο και στο ζητησα.
Σαφως και δεν υπαρχει.
morpheus έγραψε:dimviii έγραψε:morpheus έγραψε:Η ιπποδύναμη αρχίζει να πέφτει σε υψηλότερες στροφές απ'ότι η ροπή όταν η πτώση της ροπής είναι πιο ήπια, όπως στην καμπύλη που πόσταρες...
δλδ εαν η πτωση της ροπης δεν ειναι ηπια,μπορει να βρουμε διαγραμμα που η ιπποδυναμη δεν θα πεφτει σε υψηλοτερες στροφες απο τη ροπη?
Ναι, γιατί όχι...?
Είναι η τελευταία περίπτωση που αναφέρει ο Yugo_para_siempreΑν σε ενα διαστημα η ροπη μειωνεται με μεγαλυτερο ρυθμο απ' οτι αυξανονται οι rpm, σε αυτο το διαστημα μειωνεται η ισχυς
Αν η πτώση της ροπής είναι μεγάλη και απότομη η ιπποδύναμη θα πέσει ταυτόχρονα και όχι σε υψηλότερες στροφές.
Μεσω των παραπανω σχεσεων θεωρητικα μπορει να υπαρξει ταυτοχρονο μεγιστο ροπης και ιπποδυναμης στις ιδιες rpm.
Αν δηλαδη ενας κινητηρας εχει μεγιστη ροπη π.χ. στις 4000 rpm και αμεσως μετα το μεγιστο η ροπη εχει κατακορυφη-εξαιρετικα αποτομη πτωση τοτε και η ισχυς θα εχει μεγιστο στις 4000 rpm.
Ομως επειδη ειναι πολυ δυσκολο να υπαρξει τοσο αποτομη πτωση αμεσως μετα το μεγιστο, λογω των συνηθως ομαλων χαρακτηριστικων λειτουργιας των κινητηρων, ειναι σχεδον αδυνατον να δουμε κατι τετοιο στην πραξη.
Απ' τις φουρτούνες τις πολλές
γυρίστηκα
μες στους ανθρώπους
αυτοεξορίστηκα
JBT έγραψε:Να κλειδωθεί μέχρι να επιστρέψει ο ΙΚΕς;
γιατι εαν επιστρεψει θα σου αποδειξει οτι ενω η ροπη πεφτει η ιπποδυναμη δεν ειναι δυνατον να ανεβαινει?
Το τι θα λέει, προσωπικά δεν με αγγίζει
Αφού δεν έχω ιδέα Τα κινέζικα πιο εύκολα με φαίνονται
Απ' τις φουρτούνες τις πολλές
γυρίστηκα
μες στους ανθρώπους
αυτοεξορίστηκα
morpheus έγραψε:....Ένα μοτέρ έχει στις 3.000σαλ 300Nm ροπής, ποιά είναι η ιπποδύναμη του εκείνη τη στιγμή;Νομίζω127 και 141 PS
Το ίδιο μοτέρ στις 4.000σαλ έχει 250Nm ροπής, πόση έχει γίνει η ιπποδύναμη;