italakias έγραψε:Το διαγραμμα ειναι για κλωτσιες.
Μας διχνει σταθερη ροπη απο τις 1800 εως τις 5.500 στρ.
Θα είναι από VW θυμήσου τι έγραφαν για τις χάρες του group επί χρόνια οι καλαμαράδες του ειδικού τύπου με τις ...ειδικές τσέπες
italakias έγραψε:Το διαγραμμα ειναι για κλωτσιες.
Μας διχνει σταθερη ροπη απο τις 1800 εως τις 5.500 στρ.
dimviii έγραψε:to διαγραμμα ειναι πολυ απλοποιημενο.Εαν ειχαμε το πραγματικο, η ιπποδυναμη θα αρχιζε να πεφτει σε πολυ ψηλοτερες στροφες σε σχεση με τις στροφες που αρχιζει να πεφτει η ροπη.
morpheus έγραψε:dimviii έγραψε:to διαγραμμα ειναι πολυ απλοποιημενο.Εαν ειχαμε το πραγματικο, η ιπποδυναμη θα αρχιζε να πεφτει σε πολυ ψηλοτερες στροφες σε σχεση με τις στροφες που αρχιζει να πεφτει η ροπη.
Αυτό απο που προκύπτει...?
Η ροπή μπορεί να πέφτει και η ιπποδύναμη να συνεχίζει να ανεβαίνει.
Ο τρόπος που αποδίδει το κάθε μοτέρ διαφέρει.
morpheus έγραψε:Η ροπή μπορεί να πέφτει και η ιπποδύναμη να συνεχίζει να ανεβαίνει.
IKE έγραψε:morpheus έγραψε:Η ροπή μπορεί να πέφτει και η ιπποδύναμη να συνεχίζει να ανεβαίνει.
Προφανέστατα* και όχι.
*το προφανές απαιτεί γνώσεις μαθηματικών λυκείου.
IKE έγραψε:Να σημειώσω πως όλα όσα λέμε εδώ, πχ ότι δε γίνεται να αυξάνεται η ροπή στο σημείο που μειώνεται η ισχύς (δηλαδή ότι δεν γίνεται να ισχύει 1+1=-4), μπορούν ΑΝΕΤΑ να θεωρηθούν flame bate.
Δεν έχει σημασία η πραγματικότητα παίδες, σημασία έχει ποιος θίγεται από αυτή. Να προσέχετε λοιπόν.
morpheus έγραψε:IKE έγραψε:morpheus έγραψε:Η ροπή μπορεί να πέφτει και η ιπποδύναμη να συνεχίζει να ανεβαίνει.
Προφανέστατα* και όχι.
*το προφανές απαιτεί γνώσεις μαθηματικών λυκείου.
Μπαρδόν...?
Φυσικά και μπορεί να συνεχίζει να ανεβαίνει η ιπποδύναμη αν η ροπή πέφτει λίγο όσο ανεβαίνουν οι σαλ...
Τι εννοείς προφανέστατα όχι...?
morpheus έγραψε:IKE έγραψε:morpheus έγραψε:Η ροπή μπορεί να πέφτει και η ιπποδύναμη να συνεχίζει να ανεβαίνει.
Προφανέστατα* και όχι.
*το προφανές απαιτεί γνώσεις μαθηματικών λυκείου.
Μπαρδόν...?
Φυσικά και μπορεί να συνεχίζει να ανεβαίνει η ιπποδύναμη αν η ροπή πέφτει λίγο όσο ανεβαίνουν οι σαλ...
Τι εννοείς προφανέστατα όχι...?
IKE έγραψε:morpheus έγραψε:Η ροπή μπορεί να πέφτει και η ιπποδύναμη να συνεχίζει να ανεβαίνει.
Προφανέστατα* και όχι.
*το προφανές απαιτεί γνώσεις μαθηματικών λυκείου.
Το διάγραμμα δεν έχει τίποτα λάθος, αλλού είναι το λάθος.
Vagnar έγραψε:IKE έγραψε:morpheus έγραψε:Η ροπή μπορεί να πέφτει και η ιπποδύναμη να συνεχίζει να ανεβαίνει.
Προφανέστατα* και όχι.
*το προφανές απαιτεί γνώσεις μαθηματικών λυκείου.
Το διάγραμμα δεν έχει τίποτα λάθος, αλλού είναι το λάθος.
Επειδή σας έχασα κάπου, πια είναι η διαφωνία σας, οτι στις στροφές μέγιστης ισχύος η ροπή είναι μικρότερη σε σχέση με την μέγιστη ροπή;
nass έγραψε:Ισχύς = Ροπή x σαλ
dimviii έγραψε:το ιδιο λεω Μορφεα,η ιπποδυναμη αρχιζει να πεφτει σε υψηλοτερες στροφες σε σχεση με την ροπη.Στο διαγραμμα αυτο για το οποιο συζηταμε δεν το βλεπουμε.
Σαφως και το καθε μοτερ ειναι διαφορετικο,δεν ειπε κανεις το αντιθετο.
IKE έγραψε: από τα διαγράμματα αυτά μόνο δεν μπορεί κανείς να βγάλει συμπέρασμα για το ποιο από τα 2 αυτοκίνητα είναι δυνατότερο (και πόσο) σε κάθε ταχύτητα.
IKE έγραψε:nass έγραψε:Ισχύς = Ροπή x σαλ
Αυτό θα το βρεις μεν σε βιβλία ή άρθρα αλλά είναι απλούστευση, στην πραγματικότητα είναι παράγωγος ως προς την ταχύτητα περιστροφής (ή δεύτερη παράγωγος ως προς μετατόπιση).
Γιατί να πάς ταξίδι; Ε Φ Ι Α Λ Τ Η Σ Μπαίνεις στ[…]
https://twitter.com/there_is_no_if/status/1772679[…]
Οι πετυχημένοι μετανάστες είναι πιθανότατα πιο φα[…]
https://flix.gr/news/tidf-26-day-eight.html Avan[…]
Μια ΙΚΕ είναι πρακτικά μια ΑΕ σε επίπεδο φορολογ[…]