Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#275308
italakias έγραψε:Το διαγραμμα ειναι για κλωτσιες.
Μας διχνει σταθερη ροπη απο τις 1800 εως τις 5.500 στρ.


Θα είναι από VW :yahoo: θυμήσου τι έγραφαν για τις χάρες του group επί χρόνια οι καλαμαράδες του ειδικού τύπου με τις ...ειδικές τσέπες :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#275319
dimviii έγραψε:to διαγραμμα ειναι πολυ απλοποιημενο.Εαν ειχαμε το πραγματικο, η ιπποδυναμη θα αρχιζε να πεφτει σε πολυ ψηλοτερες στροφες σε σχεση με τις στροφες που αρχιζει να πεφτει η ροπη.

Αυτό απο που προκύπτει...?
Η ροπή μπορεί να πέφτει και η ιπποδύναμη να συνεχίζει να ανεβαίνει.
Ο τρόπος που αποδίδει το κάθε μοτέρ διαφέρει.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#275325
morpheus έγραψε:
dimviii έγραψε:to διαγραμμα ειναι πολυ απλοποιημενο.Εαν ειχαμε το πραγματικο, η ιπποδυναμη θα αρχιζε να πεφτει σε πολυ ψηλοτερες στροφες σε σχεση με τις στροφες που αρχιζει να πεφτει η ροπη.

Αυτό απο που προκύπτει...?
Η ροπή μπορεί να πέφτει και η ιπποδύναμη να συνεχίζει να ανεβαίνει.
Ο τρόπος που αποδίδει το κάθε μοτέρ διαφέρει.


το ιδιο λεω Μορφεα,η ιπποδυναμη αρχιζει να πεφτει σε υψηλοτερες στροφες σε σχεση με την ροπη.Στο διαγραμμα αυτο για το οποιο συζηταμε δεν το βλεπουμε.
Σαφως και το καθε μοτερ ειναι διαφορετικο,δεν ειπε κανεις το αντιθετο.
Άβαταρ μέλους
By IKE
#275327
morpheus έγραψε:Η ροπή μπορεί να πέφτει και η ιπποδύναμη να συνεχίζει να ανεβαίνει.


Προφανέστατα* και όχι.

*το προφανές απαιτεί γνώσεις μαθηματικών λυκείου.

Το διάγραμμα δεν έχει τίποτα λάθος, αλλού είναι το λάθος.
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#275332
IKE έγραψε:
morpheus έγραψε:Η ροπή μπορεί να πέφτει και η ιπποδύναμη να συνεχίζει να ανεβαίνει.


Προφανέστατα* και όχι.

*το προφανές απαιτεί γνώσεις μαθηματικών λυκείου.

Μπαρδόν...?
Φυσικά και μπορεί να συνεχίζει να ανεβαίνει η ιπποδύναμη αν η ροπή πέφτει λίγο όσο ανεβαίνουν οι σαλ...
Τι εννοείς προφανέστατα όχι...?
Τελευταία επεξεργασία από morpheus και 03 Ιούλ 2016, 18:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#275354
IKE έγραψε:Να σημειώσω πως όλα όσα λέμε εδώ, πχ ότι δε γίνεται να αυξάνεται η ροπή στο σημείο που μειώνεται η ισχύς (δηλαδή ότι δεν γίνεται να ισχύει 1+1=-4), μπορούν ΑΝΕΤΑ να θεωρηθούν flame bate.

Δεν έχει σημασία η πραγματικότητα παίδες, σημασία έχει ποιος θίγεται από αυτή. Να προσέχετε λοιπόν.


κανεις δεν ειπε οτι η ροπη ΘΑ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ Η ΙΣΧΥΣ.
Εσυ εγραψες οτι ειναι ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΟ κιολας,οτι δεν μπορει η ροπη να πεφτει και η ιπποδυναμη να ανεβαινει.
edit mod

morpheus έγραψε:
IKE έγραψε:
morpheus έγραψε:Η ροπή μπορεί να πέφτει και η ιπποδύναμη να συνεχίζει να ανεβαίνει.


Προφανέστατα* και όχι.

*το προφανές απαιτεί γνώσεις μαθηματικών λυκείου.

Μπαρδόν...?
Φυσικά και μπορεί να συνεχίζει να ανεβαίνει η ιπποδύναμη αν η ροπή πέφτει λίγο όσο ανεβαίνουν οι σαλ...
Τι εννοείς προφανέστατα όχι...?



και ενα διαγραμμα για να δουμε εαν μπορει η ιπποδυναμη να ανεβαινει,ενω η ροπη πεφτει.

Εικόνα

Γιαννακη το διαγραμμα δεν ειναι απο σκαλισμενο,χαρχαλο,επαναπρογραμματισμενο που τον κοροιδεψαν χωρις να παιρνει δυναμη.
Τελευταία επεξεργασία από dimviii και 03 Ιούλ 2016, 19:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By italakias
#275398
morpheus έγραψε:
IKE έγραψε:
morpheus έγραψε:Η ροπή μπορεί να πέφτει και η ιπποδύναμη να συνεχίζει να ανεβαίνει.


Προφανέστατα* και όχι.

*το προφανές απαιτεί γνώσεις μαθηματικών λυκείου.

Μπαρδόν...?
Φυσικά και μπορεί να συνεχίζει να ανεβαίνει η ιπποδύναμη αν η ροπή πέφτει λίγο όσο ανεβαίνουν οι σαλ...
Τι εννοείς προφανέστατα όχι...?

Ετσι ειναι.
Η ροπη ειναι η δυναμη του πιστονιου προς τον στροφαλο και ισχυς το αποτελεσμα αυτου.
Αρα η ισχυς παραμενει για καποιο διαστημα η αυξανεται καποιες στροφες ανα λεπτο ενω η ροπη εχει αρχισει ηδη να πεφτει.

Βεβαια ολα εχουν να κανουν με την ρυθμιση του κατασκευαστη.
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#275415
IKE έγραψε:
morpheus έγραψε:Η ροπή μπορεί να πέφτει και η ιπποδύναμη να συνεχίζει να ανεβαίνει.


Προφανέστατα* και όχι.

*το προφανές απαιτεί γνώσεις μαθηματικών λυκείου.

Το διάγραμμα δεν έχει τίποτα λάθος, αλλού είναι το λάθος.


Επειδή σας έχασα κάπου, πια είναι η διαφωνία σας, οτι στις στροφές μέγιστης ισχύος η ροπή είναι μικρότερη σε σχέση με την μέγιστη ροπή; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#275453
Vagnar έγραψε:
IKE έγραψε:
morpheus έγραψε:Η ροπή μπορεί να πέφτει και η ιπποδύναμη να συνεχίζει να ανεβαίνει.


Προφανέστατα* και όχι.

*το προφανές απαιτεί γνώσεις μαθηματικών λυκείου.

Το διάγραμμα δεν έχει τίποτα λάθος, αλλού είναι το λάθος.


Επειδή σας έχασα κάπου, πια είναι η διαφωνία σας, οτι στις στροφές μέγιστης ισχύος η ροπή είναι μικρότερη σε σχέση με την μέγιστη ροπή; :hmmm:


σε αυτο που εχεις κοουταρει,λεει οτι ενω σε ενα διαγραμμα η ροπη πεφτει,η ιπποδυναμη δεν μπορει να ανεβαινει.
Ειναι και τοσο σιγουρος που ειρωνικα λεει οτι απλα χρειαζονται γνωσεις μαθηματικων Λυκειου για να το γνωριζεις αυτο. :s_laughat
Άβαταρ μέλους
By IKE
#275526 edit mod

nass έγραψε:Ισχύς = Ροπή x σαλ :rtfm:


Αυτό θα το βρεις μεν σε βιβλία ή άρθρα αλλά είναι απλούστευση, στην πραγματικότητα είναι παράγωγος ως προς την ταχύτητα περιστροφής (ή δεύτερη παράγωγος ως προς μετατόπιση).

Αυτό εξηγεί και το διάγραμμα που έβαλες και όλα τα διαγράμματα γενικώς, ασχέτως ανάλυσης (εκτός αν τα βγάλει κανείς από την κοιλιά του).


edit mod

από τα διαγράμματα αυτά μόνο δεν μπορεί κανείς να βγάλει συμπέρασμα για το ποιο από τα 2 αυτοκίνητα είναι δυνατότερο (και πόσο) σε κάθε ταχύτητα. Είναι -λίγο έστω- πιο πολύπλοκο το θέμα.

edit mod

Bissoux
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#275528
dimviii έγραψε:το ιδιο λεω Μορφεα,η ιπποδυναμη αρχιζει να πεφτει σε υψηλοτερες στροφες σε σχεση με την ροπη.Στο διαγραμμα αυτο για το οποιο συζηταμε δεν το βλεπουμε.
Σαφως και το καθε μοτερ ειναι διαφορετικο,δεν ειπε κανεις το αντιθετο.

Η ιπποδύναμη αρχίζει να πέφτει σε υψηλότερες στροφές απ'ότι η ροπή όταν η πτώση της ροπής είναι πιο ήπια, όπως στην καμπύλη που πόσταρες...
Στο (τέρμα σιδερωμένο) διάγραμμα της bmw η ροπή κάνει βουτιά, λογικό είναι να μην βλέπουμε κάτι τέτοιο...

@ΙΚΕ
Επειδή με τα μαθηματικά δεν τα πήγαινα καθόλου καλά και το απολυτήριο λυκείου δεν κατάλαβα ποτέ πως το πήρα (άλλωστε εγώ γραφίστας ήθελα να γίνω), πες μου σε παρακαλώ εσύ που το κατέχεις:
Ένα μοτέρ έχει στις 3.000σαλ 300Nm ροπής, ποιά είναι η ιπποδύναμη του εκείνη τη στιγμή;
Το ίδιο μοτέρ στις 4.000σαλ έχει 250Nm ροπής, πόση έχει γίνει η ιπποδύναμη;
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#275531
IKE έγραψε: από τα διαγράμματα αυτά μόνο δεν μπορεί κανείς να βγάλει συμπέρασμα για το ποιο από τα 2 αυτοκίνητα είναι δυνατότερο (και πόσο) σε κάθε ταχύτητα.

Μα γι' αυτό έγραψα αρχικά ότι αν δεν έχουν μεγάλη διαφορά στη μετάδοση, δεν νοείται να καταλάβει κάποιος διαφορά υπέρ της bmw, επειδή τα μοτόρια (φαίνεται να) έχουν αισθητή διαφορά. Μετά βρήκα τις σχέσεις μετάδοσης, με την Giulia να έχει αρκετά πιο μακριές (αλλά ελαφρώς πιο μικρή ακτίνα τροχού), και άρα όντως εξηγείται ότι η (θεωρητική) διαφορά υπέρ της Giuliaς μικραίνει ή ακόμα και αλλάζει πρόσημο όπως είπε και ο Harris. Η αρχική μας ένσταση πάντως ήταν για την υπερβολή που χρησιμοποίησε ο Harris για να δείξει το πόσο πιο αδύναμη είναι η Giulia στις μεσαίες.
Άβαταρ μέλους
By nass
#275566
IKE έγραψε:
nass έγραψε:Ισχύς = Ροπή x σαλ :rtfm:


Αυτό θα το βρεις μεν σε βιβλία ή άρθρα αλλά είναι απλούστευση, στην πραγματικότητα είναι παράγωγος ως προς την ταχύτητα περιστροφής (ή δεύτερη παράγωγος ως προς μετατόπιση).


Σωστό αλλά για τους σκοπούς της συζήτησης νομίζω ότι αρκεί.