Anyhow, το σύνολο είναι καλό αν και overpriced.
Anyhow, το σύνολο είναι καλό αν και overpriced.
REALZEUS έγραψε:GTS έγραψε:Υπαρχουν και παρομοια σχολια απο οδηγους F1 για ελλειψη ροπης σε ανηφορικα τμηματα, και μιλαμε για κινητηρες με 800 ιππους σε πολυ χαμηλο βαρος μονοθεσιου.
Παντού και πάντα για wheelspin τους θυμάμαι να παραπονιούνται. Τώρα αν κάποιοι είχαν θέμα έλλειψης ισχύος σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι άλλο θέμα...
@Nikos!: Τα διαγράμματα ροπής είναι ψιλοάχρηστα, τα ισχύος είναι πιο χρήσιμα. Ο λόγος είναι ότι τα πάντα περνάνε από το κιβώτιο, το διαφορικό και τους τροχούς. Ο τελικός κριτής είναι το V-Box και φυσικά η ευχρηστία και η αίσθηση που δίνουν στον οδηγό.
drdino έγραψε:Τι είναι η μετάβαση απο την ροπή στην ιπποδύναμη;
drdino έγραψε:Α καταλαβα, σαν να λέμε η μετάβαση απο το μήκος στον όγκο.
georgetz έγραψε:Το οτι είναι ταχύτερη δεν τεκμαίρεται απο κάπου ακόμα, αν δεν δούμε κάποιες απτές αποδείξεις συγκριτικού.
drdino έγραψε:Τι είναι η μετάβαση απο την ροπή στην ιπποδύναμη;
pik. έγραψε:head up display δεν εχει...
led προβολεις δεν εχει...
η αναλυση της καμερας για οπισθεν ειναι ΓΤΠ.
Ιταλοι μας λενε να παρουμε το αυτοματο γιατι το Getrag δεν συνδυαζεται αρμονικα με τον ντιζελ.
καποια πλαστικα ειδικα στις ροδελες ελεγχου του infotainment ειναι ΓΤΠ.
drdino έγραψε:Τι είναι η μετάβαση απο την ροπή στην ιπποδύναμη;
Nikos! έγραψε:
Μπορεί αυτό που λέω να είναι |λογοκρισία|, μπορεί και να είναι σωστό...σε κάθε περίπτωση είναι μια άποψη.
IKE έγραψε:Nikos! έγραψε:
Μπορεί αυτό που λέω να είναι |λογοκρισία|, μπορεί και να είναι σωστό...σε κάθε περίπτωση είναι μια άποψη.
Νίκο, είναι |λογοκρισία|, με το μπαρδόν, πρόκειται για το ίδιο διάγραμμα ροπής και ιπποδύναμης (πολλαπλασιασμένο με γραμμική σταθερά). Αν θες σου στέλνω πμ με περισσότερα
Edit mod
Nikos! έγραψε:drdino έγραψε:Τι είναι η μετάβαση απο την ροπή στην ιπποδύναμη;
Ίσως να μην έχω το τεχνικό υπόβαθρο που έχεις εσύ για να εξηγήσω αυτό που βλέπω, αλλά με απλά λόγια κοιτάζοντας το παρακάτω γράφημα, βλέπω το διάγραμμα της ροπής να κάνει βουτιά στις 5.500 στροφές, ενώ της ιπποδύναμης από τις 5.250 και πάνω να κρατάει σταθερά μέχρι τις 7.300.
Αυτό που καταλαβαίνω είναι ενώ η ροπή πέφτει, η δύναμη του μοτέρ κρατάει για περισσότερες στροφές μέχρι πριν το κόφτη και απ'ότι έχω καταλάβει είναι ρυθμισμένο το μοτέρ για αυτό το σκοπό.
Μπορεί αυτό που λέω να είναι |λογοκρισία|, μπορεί και να είναι σωστό...σε κάθε περίπτωση είναι μια άποψη.
Ωραία τα αστειάκια εκατέρωθεν πάντως, γελάσαμε πολύ.
GTS έγραψε:Εγω τα βλεπω και τα δυο στο 5500, το 5250 που προκυπτει? το γραφημα ειναι στο περιπου ετσι και αλλοιως
Θεσσαλονίκη: Ξεκινούν και πάλι τα έργα για το Flyo[…]
https://www.youtube.com/shorts/ywgO5RkISuA?feature[…]
Θα τα διορθώσει όλα ο διάδοχος του κουμπάρου . 50 […]
Δεν θες να σου πω τι προσφορές πήρα. Θα πάω σε καν[…]
Είχαμε μια κουβέντα πριν κάποιους μήνες, μετά τον[…]
Δεν ειπα οτι μπηκε με βυσμα στην Μακλαρεν. Ειπα οτ[…]