Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#274919 Χθές επέστρεφε η γυναίκα μου απο τη δουλειά και μου είπε οτι στα μισά της διαδρομής το αυτοκίνητο άρχισε να μην τραβάει καθόλου.

Το βάζω μπρός και κάνει τους χαρακτηριστικούς ήχους και κραδασμούς όταν ένας κύλινδρος δέν δουλεύει.

Βγάζω τις πίπες των μπουζί μία μία και διαπιστώνω οτι είναι 2 οι κύλινδροι που δέν δουλεύουν, ο 2 και ο 4.

Μάλιστα στον 2 φαίνεται μέσα απο την τρύπα η πορσελάνη του μπουζί πολύ μαυρισμένη, και με δυσκόλεψε πολύ να βγάλω την πίπα. Ήταν σαν το λάστιχο της πίπας να είχε κολλήσει πάνω στο μπουζί!

Έφερα τις πίπες των προβληματικών κυλίνδρων κοντά σε κάτι μεταλλικό και δέν φαίνεται να βγάζουν σπινθήρα.


Οπότε πάμε για πολλαπλασιαστές. Όμως αυτό που με προβληματίζει είναι γιατί χάλασαν δύο ταυτόχρονα.

Φοβάμαι δηλαδή μήπως το προβλημα είναι κάπου αλλού και όχι στους πολλαπαλασιαστές.

Καμια ιδέα?
Άβαταρ μέλους
By drdino
#274923 Δεν είναι ανήκουστο να χαλάει ο ένας μετά τον άλλον με μικρή χρονικη διαφορά, εσένα απλά το Δt ειναι μικρο. Εγώ θα τους άλλαζα όλους.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#274949 Μετέφερες τους πολλαπλασιαστές σε άλλη θέση και ακολούθησε το πρόβλημα;
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#274963 Εκανα τράμπα το 1 με το 2 και το 3 με το 4 και πλέον δέν δουλεύουν οι κύλινδροι 1 και 3.

Επομένως είναι χαλασμένα τα coilpacks.

Τους κύλινδρους τους μετράω απο αριστερά προς τα δεξιά όπως κοιτάζω τη μηχανή. Μάλλον η κανονική αρίθμιση είναι ανάποδα.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#274965 Ναι, σε πολλά γαλλικά μοτέρ αριθμούν ανάποδα, όχι απο την μεριά του σασμαν.

Το maxiscan μπορεί να διαβάσει misfire count;
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#274967 Δέν νομίζω αλλά πάνω να δώ. Με την τράμπα πάντως έβγαλε δύο νέους κωδικούς, P1338 και P1340. Υπάρχει κάπου λίστα τί σημαίνουν αυτοί? Λογικά 1337-1340 είναι misfire για τον κάθε κύλινδρο?
Άβαταρ μέλους
By drdino
#274968 Ναι, κυλίνδροι 1,2,3,4 αντίστοιχα. Παίζουν ανάλογα με τον κατασκευαστή και τον εγκεφαλο του κινητήρα.

Το p1336 στον Bosch (τετοιον έχει ο EP6 του 207) είναι για missfires.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#274978 Αυτο σου λέει τις συνθήκες που υπήρχαν όταν κατέγραψε το σφάλμα, γύρω στα 50 χλμ/ωρα, 2200 σαλ, αρκετό φορτίο (87%), 81 βαθμούς ψυκτικό, closed loop ψεκασμός κλπ. Τα fuel trims ειναι οκ επίσης.
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#275660 Απ ότι φαίνεται κάποιος το άλλαξε ήδη

Τα μπουζί παρά το γεγονός οτι είναι ιριδίου και το αυτοκίνητο έχει άλλες 6000 χιλιόμετρα μέχρι την αλλαγή τους, (αλλάζονται στα 60Κ, το αυτοκίνητο έχει 54Κ) ήταν σε άθλια κατάσταση.

Εικόνα

Το δεξί δέν είναι το δικό του, αλλά είναι ιριδιου και αυτό για σύγκριση.

Ίσως αυτό έγινε γιατι το αυτοκίνητο δούλευε με βουλωμένο καταλύτη για ένα διάστημα, οπότε και ανέβαζε μεγαλύτερες θερμοκρασίες στο θάλαμο καύσης.

Όσο μεγαλώνει το διάκενο στο μπουζί αυξάνεται η τάση που αναπτύσει ο πολλαπλασιαστής και καίγεται το τρανζίστορ.

Η πλάκα είναι οτι τα μπουζί ήθελα να τα βγάλω να τα ελέγξω εδώ και καιρό, όμως θέλουν ειδικό κλειδί αντι για το κλασσικό εξάγωνο για να βγούν :rant: