Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#752550 Καταλαβαίνω τι λες και το έχω παρατηρήσει και σε άλλα αυτοκίνητα, στο σούρουπο να φαίνεται άριστο και το μεσημέρι να φαίνεται αραχνιασμένο.
Αλλά το συγκεκριμένο με ήλιο το παραλάβαμε και το τσεκάραμε ρε γαμώτο, είχε μεν αράχνη αν την έψαχνες , αλλά ελάχιστη και καμία σχέση με το πως ήταν. Ξαφνικά το παρατηρούσαμε χθες κ ήταν χειρότερο από πριν.
Να του το πετσόκοψαν με βούρτσες στο βενζινάδικο που υποτίθεται ότι το έπλενε ανέπαφα? Και αν ναι, γίνεται τόσο ευάλωτο το χρώμα τόσο εύκολα μετά από γυάλισμα?
Άβαταρ μέλους
By g47
#752556
socratesn έγραψε:Καταλαβαίνω τι λες και το έχω παρατηρήσει και σε άλλα αυτοκίνητα, στο σούρουπο να φαίνεται άριστο και το μεσημέρι να φαίνεται αραχνιασμένο.
Αλλά το συγκεκριμένο με ήλιο το παραλάβαμε και το τσεκάραμε ρε γαμώτο, είχε μεν αράχνη αν την έψαχνες , αλλά ελάχιστη και καμία σχέση με το πως ήταν. Ξαφνικά το παρατηρούσαμε χθες κ ήταν χειρότερο από πριν.
Να του το πετσόκοψαν με βούρτσες στο βενζινάδικο που υποτίθεται ότι το έπλενε ανέπαφα? Και αν ναι, γίνεται τόσο ευάλωτο το χρώμα τόσο εύκολα μετά από γυάλισμα?


Ειτε ηταν απο την αρχη ετσι οποτε το γυαλισμα δεν εγινε σωστα, ειτε το απεκτησε μετα οποτε δεν το σφραγισε, ειτε και τα δυο απο ενα ποσοστο το καθε ενα.

Chris έγραψε:Σου εκατσε πολυ καλα γιατι λογω μοντελου ο επαγγελματιας το ειδε ως διαφημιση για το μαγαζι του, show car κλπ, και το προσεξε απιστευτα. Δε λεω οτι ενα twingo θα το εκανε χαλια, αλλα στο δικο σου σιγουρα εβαλε ολη του την τεχνη



Σκρολαρε να δεις οτι εχει κανει κουκλια ολων των ειδων τα οχηματα! :)
Και εννοειται εχει ασχοληθει με πολυ ανωτερα του δικου μου.
Νομιζω πως δεν κανει διακρισεις, δεν εχει νοοτροπια μικρομαγαζου που αυριο μπορει να κλεισει και για αυτο τον προτιμησα, γιατι θελω την ευκολια της συντηρησης της κεραμικης στο τοπο μου μαζι με τη τηρηση της εγγυησης.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#752592
socratesn έγραψε: Και αν ναι, γίνεται τόσο ευάλωτο το χρώμα τόσο εύκολα μετά από γυάλισμα?

Η απάντηση σε αυτό είναι ξεκάθαρα ναι, δες και το προπροηγούμενο ποστ που έγραψα για το βερνίκι που έχουν τα Mercedes.
Δυστυχώς όσο και αν έχω ψάξει δεν υπάρχει ξεκάθαρη και επίσημη απάντηση, αλλά οι απόψεις τείνουν στο ότι το επάνω μέρος του βερνικιού είναι και UV inhibitor και το πιο ανθεκτικό. Οπότε αφαιρώντας αυτό κατά το γυάλισμα αποδυναμώνεται συνολικά το βερνίκι. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το βερνίκι στα πλαστικά φανάρια, κάνουν 5-10 χρόνια να θαμπώσουν με το εργοστασιακό βερνίκι, ενώ αν τα γυαλοχαρτιάσεις και τα γυαλίσεις αφήνοντάς τα χωρίς προστασία, σε 1 χρόνο θα είναι πάλι θαμπωμένα.
Διόρθωση στο χρώμα χωρίς μετρήσεις πάχους πριν/μετά ώστε να ξέρουμε τι έχει αφαιρεθεί, δεν νομίζω ότι είναι σωστή δουλειά. Έτσι έκαναν οι βαφείς παλιά. Έβαφαν ένα κομμάτι, γυάλιζαν με περιστροφικό αλοιφαδόρο το υπόλοιπο, κατέβαζαν 20μm και μετά από 1 χρόνο ήθελε βάψιμο ολόκληρο το αμάξι :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#753068 Ξεκίνησε η διαδικασία με καλό πλύσιμο, decontamination και τρίψιμο με Carpro Essense και το μαλακότερο σφουγγαρι στον αλοιφαδορο. Θα περαστούν 2 χέρια Carpro UK και από πάνω Carpro Gliss για να αντέξει όσο περισσότερο γίνεται.

Πάχος μπογιάς-βερνικιου 110-180 micro, λεπτό, αντίστοιχο μιας Alfa Romeo πάνω κάτω.
Φυσικά η ποιότητα βαψίματος υπολείπεται των Γερμανών με μπιμπικια σε διάφορα σημεία.

Το καλό είναι ότι δουλεύεται πολύ εύκολα και αλλάζει χρώμα το αυτοκίνητο, από μπορντω γίνεται πορτοκαλοκόκκινο.

Ενδεικτικές φώτο μετά το πλύσιμο και μετά το πέρασμα με Essense στο μισό φτερό και καπω ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

< >
Άβαταρ μέλους
By dimik
#753102
saxon_747 έγραψε:Μόνος σου το κάνεις; Καλοτάξιδο!
Το έχει πάρει εργολαβία ο κολλητός όπως και όλα τα αυτοκίνητα της παρέας.

Εγώ πληρώνω υλικά και καφεδομεζεδες

< >
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#753206
dimik έγραψε:Πάχος μπογιάς-βερνικιου 110-180 micro, λεπτό, αντίστοιχο μιας Alfa Romeo πάνω κάτω.

To εύρος που λες είναι πολύ μεγάλο για εργοστασιακή βαφή. Εκτός αν έχει κάποιο αλουμινένιο κομμάτι που συνήθως έχουν μεγαλύτερο πάχος.
Λεπτά είναι όσα είναι κάτω από 80μm. Τα 110 είναι νορμάλ. Τα AR είναι γύρω στα 120, εκτός αν μιλάμε για τριπλή στρώση, οπότε είναι γύρω στα 150.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#753225 Έτσι μου τα έγραψε μπορεί να είναι λάθος το 180.

Και στις 3 156 που έχει ήταν μεταξύ 110 και 130 αν θυμάμαι καλά γιατί μετρουσαμε παρέα.
Μάλλον παίζει ρόλο και πόσο έχει φύγει από την έκθεση στις καιρικές συνθήκες μιας και μιλάμε για αυτοκίνητα 20ετιας πάνω κάτω.

< >
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#753433 Με το τέλος της εβδομαδος θα αρχίσει η κεραμική επίστρωση στο δικό μου.

Τα υλικά , τα κάτωθι

Εικόνα

Γενικά η MB W212 απεδείχθη δύσκολο project, κι ας μην της φαινόταν .
Μαύρο μη μεταλλικό
Ανελέητο πλύσιμο σε βούρτσες πολλά χρόνια
Μαλακό βερνίκι (?)
Τους δυσκόλεψε πολύ και μιας και είναι επίμονοι στη δουλειά τους πάμε για 3η εβδομάδα στο «τρίψιμο».
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#755019 Εικόνα


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Τελείωσε μετά από σχεδόν 1 μήνα και το δικό μου .
Αποτέλεσμα πέραν πάσης προσδοκίας
Δυσκολία project , πέραν πάσης προσδοκίας επίσης.
Εξαιρετική δουλειά μέσα -έξω .

Θα την κρατήσω 10 μέρες μακριά από βροχή-υγρασία κατά τη συμβουλή των παιδιών της ADS και μετά είναι έτοιμη για κυκλοφορία.