- 22 Φεβ 2022, 11:30
#752592
socratesn έγραψε: Και αν ναι, γίνεται τόσο ευάλωτο το χρώμα τόσο εύκολα μετά από γυάλισμα?
Η απάντηση σε αυτό είναι ξεκάθαρα ναι, δες και το προπροηγούμενο ποστ που έγραψα για το βερνίκι που έχουν τα Mercedes.
Δυστυχώς όσο και αν έχω ψάξει δεν υπάρχει ξεκάθαρη και επίσημη απάντηση, αλλά οι απόψεις τείνουν στο ότι το επάνω μέρος του βερνικιού είναι και UV inhibitor και το πιο ανθεκτικό. Οπότε αφαιρώντας αυτό κατά το γυάλισμα αποδυναμώνεται συνολικά το βερνίκι. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το βερνίκι στα πλαστικά φανάρια, κάνουν 5-10 χρόνια να θαμπώσουν με το εργοστασιακό βερνίκι, ενώ αν τα γυαλοχαρτιάσεις και τα γυαλίσεις αφήνοντάς τα χωρίς προστασία, σε 1 χρόνο θα είναι πάλι θαμπωμένα.
Διόρθωση στο χρώμα χωρίς μετρήσεις πάχους πριν/μετά ώστε να ξέρουμε τι έχει αφαιρεθεί, δεν νομίζω ότι είναι σωστή δουλειά. Έτσι έκαναν οι βαφείς παλιά. Έβαφαν ένα κομμάτι, γυάλιζαν με περιστροφικό αλοιφαδόρο το υπόλοιπο, κατέβαζαν 20μm και μετά από 1 χρόνο ήθελε βάψιμο ολόκληρο το αμάξι