- 07 Αύγ 2017, 15:46
#423665
Σήμερα το πρωί πάω να πάρω το αμάξι από εξωτερικό πάρκιν όπου είχα (αναγκαστικά) παρκάρει κάτω από κυπαρίσσι και βλέπω τα ωραία...Σε 5-6 σημεία σε καπώ, μπροστά προφυλακτήρα και πόρτα οδηγού είχε στάξει ρετσίνι
. Ευτυχώς είχα βάλει εξωτερική ηλιοπροστασία στο παρμπρίζ και γλίτωσα το ρετσίνι στο κρύσταλλο (είχε πέσει ρετσίνι σε 2 σημεία στην ηλιοπροστασία). Με τα πολλά καθάρισα τα ρετσίνια με σπρέι της Sonax που έχω sto αμάξι (Tar and bug remover αν θυμάμαι λέει στη συσκευασία κόκκινου χρώματος). Έλα μου όμως που ανοίγοντας το καπώ με περίμενε μια άλλη δυσάρεστη έκπληξη: Εσωτερικά το μηχανοστάσιο αλλά και το εσωτερικό της λαμαρίνας του καπώ είχαν πολλά σημαδάκια/λεκέδες σαν στίγματα λευκού/ανοιχτού γκρίζου χρώματος, φανταστείτε κάτι σαν τσιμεντόσκονη πχ. Το θέμα είναι ότι αυτές οι πιτσιλιές έχουν κάτσει σε απίθανα σημεία, όπως στο δοχείο ψυκτικού, στο δοχείο υγρού φρένων , στα κολλάρα του ψυγείου, στο μαύρο πλαστικό καπάκι του κινητήρα, ακόμα και στα πλαινά της μπαταρίας. Το μόνο παρήγορο είναι ότι γενικά δείχνουν ότι με μέτριο τρίψιμο φεύγουν, πλην όμως έχω τρελαθεί και δεν μπορώ να καταλάβω πως προκλήθηκαν. Εξωτερικά στη μάσκα δεν φαίνεται κάτι. Πρώτη φορά βλέπω κάτι τέτοιο στα 12 χρόνια που έχω το αμάξι και να σκεφτείτε ότι δεν είμαι κανένας μανιακός με την καθαριότητα του αυτοκινήτου (εξαιρουμένης της καμπίνας). Το αντίθετο. Σας έχει τύχει κάτι ανάλογο; Το θεωρώ σχεδόν απίθανο να πάτησα απλά κάτι στο δρόμο και να λερώθηκε τόσο πολύ το εσωτερικό. Ένα σενάριο που έκανα είναι μήπως ακολουθώντας κάποιο προπορευόμενο φορτηγό/χωματουργικό, σε ταξίδι που έκανα την Παρασκευή, έφευγε από το τελευταίο τσιμεντόσκονη ή κάτι ανάλογο και τραβήχτηκε από τη μάσκα μπροστά και με τη ροή του ρεύματος τα πασάλειψε όλα στο μηχανοστάσιο...Σας φαίνεται πιθανό ένα τέτοιο σενάριο; Αν θελήσω να κάνω κάποιου είδους καθαρισμό στο χώρο του κινητήρα, πχ φυσώντας με πεπιεσμένο αέρα σε βενζινάδικο (υγρό καθάρισμα κινητήρα θα προτιμούσα να αποφύγω για τους γνωστούς λόγους), υπάρχει περίπτωση να γίνει ζημία;