Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#564538
theo13 έγραψε:
Y.V έγραψε:Eγω πριν απ ολα, θα δοκιμαζα με WD40! :)
Δε θα διαλύσει το χρώμα;

.


Οχι! Δεν παθαινει τιποτα το χρωμα.
Εχω καθαρισει, με μεγαλη επιτυχια χωρις το παραμικρο θαμπωμα, μπολικη πισσα απο ασφαλτοστρωση!
Άβαταρ μέλους
By bill33
#564559 Η πισσα καθαρίζει εύκολα με πετρέλαιο. Ο μαρκαδόρος ίσως με οινόπνευμα;
Άβαταρ μέλους
By fot
#564562 Αν είναι μαρκαδόρος την λύση στην είπα.
Για πίσσα περνάς Tar and glue remover από κάποια γνωστή εταιρία detail και δεν έχεις να φοβηθείς ούτε θολούρες ούτε κάτι άλλο. Ίσως να δούλευε και στον μαρκαδόρο.

Από που είσαι;
Αν είσαι Αθήνα υπάρχουν αρκετοί detailers. Σε όποιον και να πας θα είναι δουλεια του 10λεπτου και εγώ τουλάχιστον δεν θα την κοστολογούσα πάνω από 10 ευρώ.

Από την άλλη αν θέλεις κάποιο "γιατροσοφι" με μηδενικό κόστος αλλά και αμφίβολα αποτελέσματα, πειραματίσου με ότι καταλαβαίνεις.


< >
Άβαταρ μέλους
By dimitrisB
#564563
rocsta έγραψε:Σίγουρη λύση:διαλυτικό νίτρου σε πανί, μεγάλη ποσότητα και μικρή πίεση .........

Aυτό, αλλά το διαλυτικό νίτρου θα το αραιώσεις 50-50 με νερό, οπότε θα ποτίσεις-στύψεις το πανί (εί δυνατόν "πετσετέ" ) και είσαι ΟΚ, χωρίς φόβο για το χρώμα σου.
Άβαταρ μέλους
By theo13
#564592
fot έγραψε:Αν είναι μαρκαδόρος την λύση στην είπα.
Για πίσσα περνάς Tar and glue remover από κάποια γνωστή εταιρία detail και δεν έχεις να φοβηθείς ούτε θολούρες ούτε κάτι άλλο. Ίσως να δούλευε και στον μαρκαδόρο.

Από που είσαι;
Αν είσαι Αθήνα υπάρχουν αρκετοί detailers. Σε όποιον και να πας θα είναι δουλεια του 10λεπτου και εγώ τουλάχιστον δεν θα την κοστολογούσα πάνω από 10 ευρώ.

Από την άλλη αν θέλεις κάποιο "γιατροσοφι" με μηδενικό κόστος αλλά και αμφίβολα αποτελέσματα, πειραματίσου με ότι καταλαβαίνεις.


< >
Δε ψάχνω γιατροσόφια. Απλά ρώτησα μήπως υπάρχει καποιο προϊόν στο εμπόριο για αυτή τη δουλειά.
Κάποιος ρώτησε αν είναι blanco. Μοιάζει αλλά δεν είναι. Είναι μαρκαδόρος με παχύρευστο χρώμα τύπου posca paint pen. Το πήγα σε πλυντήριο και είδα ότι με την πίεση έφυγε σε κάποια σημεία. Αύριο θα το πάω στο φανοποιό. Μου είπε σε 5 λεπτά θα το βγάλει.
Σας ευχαριστώ πάντως για τις απαντήσεις!

.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#564593 Πρώτα δοκιμάζεις τον ανώδυνο πηλό. Εμένα μια χαρά μου αφαιρούσε το χρώμα από χτυπηματάκια που έκανα με πινέλο...
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#566754 Μετά το δικό μου αυτοκίνητο και με την ευκαιρία της παραλαβής νέου αυτοκινήτου συνΑΕΚάκια φλορουμίτη, είπαμε να κάνουμε μια σοβαρή διαδικασία που θα το κρατήσει σε καλή κατάσταση για καιρό.

Ακολουθεί σεντόνι....
Αρχικά το αυτοκίνητο είναι 10 ημερών, έχει πλυθεί προσεκτικά μόνο δυο φόρες αλλά η μαζική παραγωγή άφησε ο στίγμα της κι απλά επιβεβαιωθήκαμε.... χάλι το χρώμα. Δεν είχε ιδιαίτερη αράχνη αλλά είχε ολογράμματα, σκιές και την υπογραφή από κάτι γατία στο καπώ.

Οι προσφορές από την αγορά έδειξαν απλά πως αυτές οι δουλειές πληρώνονται πανάκριβα λόγω ακριβών υλικών αλλά περισσότερο λόγω της εργατοώρας που χρειάζονται. Ξεκινούσαν από 800 ευρώ και περναγαν τα 1000( χωρίς ΦΠΑ βεβαίως βεβαίως).... για γυάλισμα και κεραμεικό τα παραπάνω... σοβαρό προφανώς κι όχι βενζινάδικου

Επί της διαδικασίας τώρα:

Παραγγείλαμε τα πάντα αναφορικά με τα υλικά ενώ υπάρχει ήδη dual action αλοιφαδόρος. Επιπλέον τουλάχιστον το γυάλισμα το έχω κάνει κατα καιρούς σε όλα τα δικά μου οχήματα.

-Πλύσιμο καλό του αυτοκινητου και ειδικά χαμηλά ώστε να μη το κάνουμε τουλούμπα με πετραδάκια
- Πέρασμα με πηλό και ω! τι έκπληξη... ολοκαίνουριο αμάξι μαύρισε αρκετά το πηλό (ρύποι, επικαθίσεις κτλ)
- Iron X όλο το αμάξι και το αφήνουμε 3-4 λεπτά να δράσει
- πολύ καλό πλύσιμο ώστε να φύγουν όλα τα χημικά
- ακόμα καλύτερο στέγνωμα, ιδανικά με αέρα ώστε να φύγει η υγρασία από όλες τις σχισμές
- πέρασμα με αλοιφαδόρο με τη σχετικά χοντρή αλοιφή (400) και το αντίστοιχο MF pad (δε χρειάστηκε στη περίπτωσή μας παρα σε κανα δυο σημεία.... καινούριο γαρ)
- πέρασμα με την 3500 menzerna αυτή τη φορά, σε πιο πολλές στροφές και πάλι το αντίστοιχο παντ. Το αποτέλεσμα εκλπηκτικό αν και νύχτα με το κινητό δε φαίνεται καλά η φωτό.... δείτε μια πόρτα από πάνω που έχει γίνει η μισή και προσέξτε τα ολογράμματα στη δεξιά μεριά
Εικόνα

- πλύσιμο με ισοπροπυλική αλκοόλη για την αφαίρεση υπολειμμάτων κρέμας, λιπαντικών κτλ ώστε να έχει καλύτερη πρόσφυση το κεραμεικό

- Cquartz UK v3.0 λοιπόν και τέλος σπρέι με βάση τη σιλικόνη για σφράγισμα καθώς και προστασία από υγρασία του coating ώστε να κάνει cure
- Το coathing θα σκληραίνει για 5 ημέρες ακόμα, αλλά το αυτοκίνητο κλείστηκε σε γκαράζ για 24 ώρες ώστε να μην έρθει σε επαφή με νερά όπως αναφέρουν και οι οδηγίες


Το αποτέλεσμα σήμερα το βράδυ απλά μας κρέμασε το σαγόνι.... καθρέφτης και δε στέκεται πάνω στο καπώ ούτε η πετσέτα που το σκουπίσαμε.
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Επίπονη διαδικασία, απαιτητική σωματικά αλλά με Talisker και παρέα όλα γίνονται


< >
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#566763 Εχεις ακομα χερια να γραφεις τετοια μακροσκελη ποστ απο κινητο? :shifty:

Ps: many thanks! Σοβαρη δουλεια για τα μεσα που διαθεταμε! Κατουρησαμε Πλατωνες, Swell και λοιπους αστειους που ζητανε 1000αρικα λες και ειναι στραγαλια!

< >
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#566769 :thumbsup:

Μερικές παρατηρήσεις...

Μου κάνει εντύπωση πως μαύρισε τον πηλό. Εγώ που το περνάω ανά έτος ίσα που τον λερώνει.
Όσον αφορά τη διαδικασία γυαλίσματος-κερώματος ενδείκνυνται σε τόσο καινούργιο χρώμα; Αν δε κάνω λάθος λέγεται ότι μετά από 1-2 μήνες μπορεί να γίνει επέμβαση καθώς το χρώμα είναι(?) φρέσκο. Εκτός βέβαια αν ήταν στοκαρισμένο καιρό.

Στα της αλοιφής προσωπικά θα απέφευγα χοντρή και μάλιστα με αλοιφαδόρο σε καινούργιο χρώμα. Ίσως βέβαια είναι και ψυχολογικό αλλά το κατέβασμα βερνικιού μου φαίνεται κάπως εκτός αν συντρέχει μεγάλη ανάγκη (όπως ήταν το δικό μου πχ).

Πάντως το κεραμικό πρέπει να είναι όλα τα λεφτά. Είναι αυτά των 50-70ml που κοστίζουν όσο 3-4 κεριά; :lol:
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#566772
Deleted User 1 έγραψε:Εχεις ακομα χερια να γραφεις τετοια μακροσκελη ποστ απο κινητο? :shifty:

Ps: many thanks! Σοβαρη δουλεια για τα μεσα που διαθεταμε! Κατουρησαμε Πλατωνες, Swell και λοιπους αστειους που ζητανε 1000αρικα λες και ειναι στραγαλια!

< >


Σου λέω κι από εδώ.... ξεκίνα κρόσφιτ και δε θα μασάς :lol:

ps: είχαμε στόχο να πιάσουμε ένα 60-70% της δουλειάς τους. Ειδικά σε νέο αμάξι θεωρώ είμαστε στο ίδιο επίπεδο. Και μας έμειναν τα πράγματα και η εμπειρία. Προφανώς στο 911 μου με το βερνίκι μάρμαρο τα πράγματα είναι πιο δύσκολα (θέλει επιμονή και ειναι πολύ κουραστικό).
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#566773
GTS έγραψε:Πολυ καλη προσπαθεια! Αναμενουμε φωτογραφιες σε εξωτερικο χωρο.


Κι όμως σε εξωτερικό φωτισμό ενα καλό κερί και μια πρόχειρη διόρθωση μπορει να σε κοροιδέψει.
Με λαμπα ειναι που βλέπεις ατέλειες νομίζω