rocsta έγραψε:Ακριβώς το ότι το πλένεις πολύ σπάνια ΕΙΝΑΙ ο λόγος που άρχισε να εμφανίζεται η οξείδωση στο βερνίκι. Τα άλλα που γράφεις είναι θεωρίες που δεν ισχύουν.
Θέλει γυάλισμα ή ντουκόχαρτο + γυάλισμα. Επειδή θα αδυνατίσει αρκετά απ' το γυάλισμα ομως, θέλει προστασία μετά. Αλλά αν πας κάπου να στο διορθώσουν, θα στα κάνουν όλα. Εφ' οσον δεν ασχολείσαι ποτέ, δεν υπάρχει λόγος να σου πει κανείς τι προϊόντα κλπ να χρησιμοποιήσεις. Πιο φθηνά θα σου βγει να το πας σε μάστορα.
< >
Εν τω μεταξύ είχα αγοράσει παλιότερα ένα προιόν της Autoglym, αυτό:
https://www.autoglym.com/products/bodyw ... sin-polish
το οποίο δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ...
Υπάρχει περίπτωση αν εφαρμόσω με το χέρι το ανωτέρω, να βελτιώσω την εικόνα του χρώματος και μετά πχ με ένα κερί να το προστατέψω για κάποιο διάστημα έστω;
Είναι σίγουρα αμαρτία να το αφήσω έτσι όπως είναι τώρα και σε 1-2 χρόνια το πολύ να σπάσει το βερνίκι και να είναι μονόδρομος η βαφή πλέον.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
https://guidetodetailing.com/wp-content ... Before.jpg
https://www.gif-vif.com/gifs/Simple-lif ... lsLM-X9KzA
lazarefa έγραψε:Έχετε να προτείνετε κάποιο καλό συνεργείο detailing για να πάω το αυτοκίνητο κατά προτίμηση προς δυτική Αθήνα/Πειραιά;
Καμιά γνώμη για συνεργείο detailing παιδιά;
Απλά ρωτάω γιατί προφανώς δεν θέλω απλά να πάω σε κάποιον ντεμί μάστορα που θα τρίψει λίγο με τον αλοιφαδόρο και με μια γυαλιστική αλοιφή και θα "φάει" σχεδόν όλο το πάχος (όσο έχει μείνει δηλαδή, μετά τόσα χρόνια) του βερνικιού.
Θα με ενδιέφερε να γίνει στον ουρανό του αυτοκινήτου όσο πιο ήπιο γυάλισμα γίνεται και ιδανικά να περαστεί και κάποιο υλικό (κερί, πηλός, δεν ξέρω τι ακριβώς ενδείκνυται) ώστε να καθυστερήσει όσο γίνεται η ώρα του αναπόφευκτου (βαψίματος ουρανού).
Αμα ο ουρανος εχει χασει το βερνικι,καλυτερα βαφτον.
Δεν θα στοιχισει πολλα και θα κανεις σωστη δουλεια.
rocsta έγραψε:Πιο ακριβά θα έρθει το γυάλισμα + προστασία της προκοπής. Αν είναι προστασία της πλάκας με κάποιο φθηνό κερί δεν θα κρατήσει.
αυτο.
Εξήγησα στα παιδιά τα δεδομένα μου, και όπως είδες η στερεότυπη απάντηση ήταν, φτιάχτο μόνος σου ή βάψτο, δεν συμφέρει σε μαγαζί αν είναι να γίνει σωστή δουλειά...
lazarefa έγραψε:Εκ του αποτελέσματος (απαντήσεις) αυτό προκύπτει...
Εξήγησα στα παιδιά τα δεδομένα μου, και όπως είδες η στερεότυπη απάντηση ήταν, φτιάχτο μόνος σου ή βάψτο, δεν συμφέρει σε μαγαζί αν είναι να γίνει σωστή δουλειά...
Αν πραγματι εχει φυγει το βερνικι (το οποιο με μετρηση το βλεπεις) γυαλισμα πως θα κανεις; Αφου το βερνικι γυαλιζουν.
lazarefa έγραψε:Εν τω μεταξύ είχα αγοράσει παλιότερα ένα προιόν της Autoglym, αυτό:
https://www.autoglym.com/products/bodyw ... sin-polish
το οποίο δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ...
Υπάρχει περίπτωση αν εφαρμόσω με το χέρι το ανωτέρω, να βελτιώσω την εικόνα του χρώματος και μετά πχ με ένα κερί να το προστατέψω για κάποιο διάστημα έστω;
Είναι σίγουρα αμαρτία να το αφήσω έτσι όπως είναι τώρα και σε 1-2 χρόνια το πολύ να σπάσει το βερνίκι και να είναι μονόδρομος η βαφή πλέον.
To δοκιμασες το προιον στην ζημια; Τι αποτελεσμα ειχες; Εβγαλες φωτο πριν και μετα;
Fiat Panda 7,6l/100km