citastak έγραψε:Καλά μην τρελαίνεσαι με το ξεμοντάρισμα του αερόσακου. Και επίσης, μη θεωρείς ότι και στα εξουσιοδοτημένα είναι όλα στην τάξη και δεν κάνουν τσαπατσουλιές.
Συνήθως είναι 1-2 βίδες από πίσω (αφού βγει η μπαταρία) και μετά αποσυνδέεις το καλώδιο που έχει κλιπάκι.
Αν δεν συνδεθεί ή δεν συνδεθεί καλά, θα σου ανάψει φωτάκι ή κωδικός σφάλματος. Οπότε δεν παίζει να σου κάνουν ζημιά και να μην το πάρουν χαμπάρι.
Όχι μόνο εξουσιοδοτημένα... Εδώ στην επίσημη Volvo τους είπαμε να βάλουν ένα μπουλόνι γιατί χάθηκε και μας βάλανε απλό παξιμάδι Ανεπίτρεπτο κατ εμέ να βγαίνει από το σέρβις τους αυτοκίνητο έτσι.
Ας μη μιλήσω για εξουσιοδοτημένο άλλης μάρκας που αδειάζανε τα λάδια από πάνω.