- 17 Σεπ 2014, 15:22
#11705
The Ace έγραψε:Ναι, αν και η εταιρεία αυτή έχει διάφορα "προγράμματα" για 3-4 μάρκες. Για Mazda κυρίως δουλεύει τον 2.3DISI. Βέβαια να σημειώσω ότι υπάρχουν 2-3 ακόμα εξίσου αξιόλογες προτάσεις, αντίστοιχα "κονσέρβες" που όμως προσαρμόζονται στο εκάστοτε αυτοκίνητο. Οι οποίες προτάσεις επεκτείνονται και σε άλλα μοτέρ (και Ν/Α). Απλώς δεν έχω προσωπική εμπειρία και ξέρω μόνο ότι έχω ακούσει από άλλους...
κι εγώ είχα αναβάθμιση στο τελευταίο μου S3 από γνωστό κατασκευαστή και μάλλιστα που ήταν προορισμένο για άλλο μοτέρ αλλά έκανε... δηλαδή λειτουργούσε μια χαρά... 330hp στον στρόφαλο δήθεν, 297hp στον δρόμο μετρημένα... στο οποίο αυτοκίνητο είχα δοκιμάσει τρεις εταιρίες πριν καταλήξω στην Oettinger, τις MTM και Revo... όπως επίσης μου το είχαν σκαλίσει για μια επίδειξη στην Θεσσαλονίκη οι του Παζαρόπουλου κι έβγαζε 305 για μία εβδομάδα περίπου πρωτού αρχήσω να ψάχνω την αγορά πιο προσεκτικά.
Δεν έπαθε κάτι αξιόλογο, πέρα από ότι κατανάλωσε λίγο πιο σύντομα το ζευγάρι δίσκο-πλατό, και μια φορά που μου άλλαξαν την σκάστρα που κόλλησε... αλλά αυτό το πάθαιναν όλα εκείνης της φουρνιάς, ανεξαρτήτως αναβάθμισης... Σε παλαιότερο Α3 που είχα πάλι είχα βάλει αναβάθμιση της BSR στα 248hp και πάλι ήμουν πολύ ευχαριστημένος χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα... το μόνο πάλι που είχε πάθει, και όχι το εργοστασιακό του ανταλλακτικό, ήταν ότι είχε ρουφίξει το φίλτρο εισαγωγής K&N προς τα μέσα, λόγω του ότι είχα προσθέσει μια full carbon ram air (cold) εισαγωγή της Oetttinger ειδικά για το συγκεκριμένο κινητήρα...
τέλος το EVO Makinen είχε άγραφο εγκέφαλο της RALLIART ο οποίος είχε γραφεί από κάποιον τρελαμένο προηγούμενο ιδιοκτήτη του για να συμμετέχει σε αγώνες... δεν έχω άλλες άμεσες εμπειρίες από αναβαθμίσεις κινητήρων σε δικά μου αυτοκίνητα αλλά έχω από φίλους και γνωστούς όπως και κρατάω καλές σχέσεις με όλα τα μαγαζιά βελτιώσεων αφού με ενδιαφέρει και για αυτό άνοιξα και το θέμα εδώ...