Orestisren έγραψε:Εδώ για βελτίωση στον εξωτερικό κι εσωτερικό φωτισμό του αυτοκινήτου (ας όψεται με τη μανία για led που έχουν μερικοί για το εσωτερικο)
*********************************************************************************
Και όμορφοι είναι φίλε, και δεν τραβάνε ρεύμα, και δεν ζεσταίνονται, και ζουν πολύ!.
Antonis-team.
antonis-team έγραψε:Orestisren έγραψε:Εδώ για βελτίωση στον εξωτερικό κι εσωτερικό φωτισμό του αυτοκινήτου (ας όψεται με τη μανία για led που έχουν μερικοί για το εσωτερικο)
*********************************************************************************
Και όμορφοι είναι φίλε, και δεν τραβάνε ρεύμα, και δεν ζεσταίνονται, και ζουν πολύ!.
Antonis-team.
Και καθε φορα που μπαινεις στο αμαξι κανεις δωρεαν ακτινογραφια θωρακος!
Γουστα ειναι αυτα. Εγω θεωρω σα το ζεστο φως του λαμπτηρα δεν εχει τιποτα. Για το εσωτερικο τουλαχιστον.


Το λέω αυτό όχι για να γίνω κακός αλλά πιθανόν να μπορώ να σου βγάλω φωτό με τα προηγούμενα φώτα σου τα ας πούμε κιτρινιάρικα και να μοιάζουν έτσι άσπρα επιλέγοντας κατάλληλο white balance και υπερφωτίζοντας λιγάκι..

Θα μιλήσω εγώ για σένα που έχω τα ίδια


Δεν περιγράφω άλλο :lol:
Wannabe TikToker: www.tiktok.com/@tmantzas1
antonis-team έγραψε:Orestisren έγραψε:Εδώ για βελτίωση στον εξωτερικό κι εσωτερικό φωτισμό του αυτοκινήτου (ας όψεται με τη μανία για led που έχουν μερικοί για το εσωτερικο)
*********************************************************************************
Και όμορφοι είναι φίλε, και δεν τραβάνε ρεύμα, και δεν ζεσταίνονται, και ζουν πολύ!.
Antonis-team.
Δυστυχώς δεν ισχύει για όλες τις λάμπες Led.
Έχω δοκιμάσει τις παρακάτω για φώτα θέσεως, και στο instrument cluster (από πράσινο σε μπλε) και οι τρεις πρώτες καιγόντουσαν πολύ γρήγορα, και είχαν υποδεέστερη ένταση από την τελευταία δεξιά:

μέχρι και ρελέ φλας πήρα για να είμαστε ωραίοι χοχοχο
από το σκούτερ ξεκίνησα, στο 106 και στο corsa της γυναίκας παίζω τώρα...
Καταρχάς είναι μύθος οτι τα LED δέν παράγουν θερμότητα. Ναί, ένα λεντακι απο αυτά που κρεμάμε στα κλειδιά δέν παράγει θερμότητα αλλά μόλις αρχίσουν να ανεβαίνουν τα watt ωστε να παράγεται φως εφάμιλο των λαμπων πυρακτώσεως τοτε αρχίζει και η παραγωγή θερμότητας.
Και το κυριότερο πρόβλημα των LED είναι η ευαισθησία στις θερμοκρασίες. Μειώνεται η φωτεινότητα και αλλοιώνεται το χρώμα τους. Όταν λένε οτι ένα LED έχει ζωή Χ χιλιάδες ώρες αυτό σημαίνει οτι μετά απο αυτές τις ώρες σε θερμοκρασία 25 βαθμών θα έχει πέσει η φωτεινότητα κατα 30%
Όταν όμως το LED μπεί σε ενα φωτιστικό σώμα σχεδιασμένο για λάμπες πυρακτώσεως οι οποίες δέν χαμπαριάζουν απο θερμοκρασίες, είναι λογικό η θερμοκρασία του LED να ανέβει πολύ παραπάνω απο 25 βαθμούς. Και η απόδοση των LED πέφτει λογαριθμικά με την άνοδο της θερμοκρασίας

Δέν είναι τυχαίο οτι οι λάμπες για οικιακή χρήση έχουν τεράστιες αλουμινένιες ψύκτρες:

Οπότε ένα led χωρίς το απαιτουμενο thermal management μπορεί να πεθάνει μέσα σε ελάχιστο χρόνο.
Το άλλο βασικό πρόβλημα είναι οτι τα led δέν είναι πάντα συμβατά με τα συστήματα ελέγχου για καμμένους λαμπτήρες.
Και εδώ κάνουν το εξής τραγικό, βάζουν το led και παράλληλα του μία αντίσταση ισχύος η οποία καταναλώνει όσο ρεύμα θα κατανάλωνε η λάμπα πυρακτώσεως ωστε να μή βγάζει ένδειξη το σύστημα

Πως μπορω να ρυθμισω τη μεγαλη σκαλα σε focus mk1.5??? Εψαξα λιγο στο ιντερνετ, και βρηκα αυτες τις εικονες.


Απο αυτο το site.
http://focusowners-social.com/forum/vie ... =21&t=5978
Αυτα ειπαν πως ειναι ρυθμιστες! Τωρα τα φαναρια ρυθμιζονται και αριστερα δεξια η μονο πανω κατω?
Και αν δεν κάνω τραγικό λάθος ρυθμίζονται μαζί με τη μεσαία.

Orestisren έγραψε:Εδώ για βελτίωση στον εξωτερικό κι εσωτερικό φωτισμό του αυτοκινήτου (ας όψεται με τη μανία για led που έχουν μερικοί για το εσωτερικο)
Εχεις να μας δειξεις καποιον?

