Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#395948
saxon_747 έγραψε:
Obelix έγραψε:Καμμένη πάνω αριστερή και κάτω δεξιά λάμπα.

< Note >

Και γιατί ανάβουν η πάνω δεξιά και κάτω αριστερή λάμπα;

Γιατί δεν είναι καμμένες

< Note >
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#395952 Μα δεν είχε αναμμένα τα φώτα θέσης! Άναβαν μόνο τα στοπ, με αυτόν τον τρόπο που βλέπεις, όταν πατούσε φρένο.


Εκτός αν εννοείς ότι θα έπρεπε να ανάβουν και οι 4 λάμπες...
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#395957 Δεν ξέρω πως είναι κατασκευασμένα τα πίσω φωτιστικά, αλλά αν έχουν ανεξάρτητες φίσες για κάθε λάμπα και δεδομένου ότι οι λάμπες stop και θέσης είναι ίδιες (21W) μάλλον κάποιος τις σύνδεσε αντίστροφα.
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#395965
saxon_747 έγραψε:Μα δεν είχε αναμμένα τα φώτα θέσης! Άναβαν μόνο τα στοπ, με αυτόν τον τρόπο που βλέπεις, όταν πατούσε φρένο.


Εκτός αν εννοείς ότι θα έπρεπε να ανάβουν και οι 4 λάμπες...

Αυτό εννοώ. Σε κάθε πλευρά έχει 2 λάμπες 12/21-5, δλδ ανάβουν 2 στοπ και δύο θέσεως σε κάθε πλευρά. 4 θέσης πρεπει να ανάβουν και 4 στοπ.


< Note >
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#395977 Τα kit led αληθευει οτι δεν διαχεουν σωστα το φως με φαναρι τυπου projector?
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#402555 Δεν την παλευα αλλο με τη διχρωμια στα φωτα και πηγα και πηρα 2 Philips Night Vision.

Τωρα καλες, κακες δεν ξερω, δεν το εψαξα καθολου αλλα τουλαχιστον χτυπανε ελαφρως πιο λιγο τα ocd μου.Εικόνα

Είχα περίσσευμα και κάτι ledακια και τα έβαλα στις πινακίδες, το πορτ μπαγκάζ και τα footwell.

<+
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#407701 Τι λέτε για αυτές εδώ? https://www.amazon.de/dp/B01FHOY7E8/ref ... rzb7M9RJEJ
Ενδιαφερεται φίλος για Opel Astra G μοντέλο 1999
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Άβαταρ μέλους
By dactilidis.john
#407719 Αρχικα δειτε τις διαστασεις μηπως δε χωρανε. Εγω δεν θα τις επαιρνα παντως. Το πιο πιθανο ειναι να μη βγαζουν καλη δεσμη. Η φιλοσοφια των παρακατω εχει πολυ μεγαλες πιθανοτητες να εχει δεσμη οπως τις αλογονου. Τα ledακια μικρα και κατα μηκος ωστε να μοιαζει ο τροπος διαχυσης οπως των αλογονου. Καλυτερα βρες καποιο κιτ που να εχει αυτη τη διαταξη. Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By xenos
#408114 Οι μετατροπες απο αλογονου σε xenon ειναι plug n play? Δλδ με βυσματα κλπ ή κοβονται καλωδια;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#408117 Μην το κάνεις αυτό, έλεος.

Edit: αν εννοείς απλά kit
Άβαταρ μέλους
By dactilidis.john
#408161 Plug and play ειναι. Με αμφιβολο αποτελεσμα. Εμενα οι δυο σκαλες ειναι H7. Στη μεσαια εριχναν τη δεσμη πολυ χαμηλά χωρις να ενοχλώ μεν, αλλά και χωρις να βλέπω καλύτερα. Ισα ισα εβλεπα χειροτερα γιατι ειχα πολυ φως σε μικρη αποσταση απο το αμαξι. Τις φόρεσα στα μεγάλα και εκεί με βόλεψαν πολύ. Έχουν και ακαριαιο σινιάλο και γενικά 8 μήνες τώρα είμαι πολύ ευχαριστημένος. Για σοβαρά κιτ τύπου philips χρειάζονται και περισσότερα χρήματα. Γενικά τα 8 στα 10 κιτ απο ebay, aliexpress είναι για πέταμα.

.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#408227 Αλλο ρωταω αλλο απαντατε οι μισοι.
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#408248
drdino έγραψε:Μην το κάνεις αυτό, έλεος.


Δεν γίνεται να μη το κάνει! Xenos χωρίς... Xenon; :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#408707
xenos έγραψε:Οι μετατροπες απο αλογονου σε xenon ειναι plug n play? Δλδ με βυσματα κλπ ή κοβονται καλωδια;
Σε μουφοξένον, δηλαδή απλή αλλαγή λάμπας τα πράματα είναι πολύ απλά. Βγάζεις τις λάμπες, βάζεις λάμπες, συνδεέεις λάμπες με ballast, στερεώνεις ballast με tie-wrap, συνδέεις προϋπάρχοντα καλώδια με ballast, τελείωσες. Ίσως το τελευταίο στάδιο να θέλει κόψε το παλιό βύσμα και χρησιμοποίησε αυτό που σου δίνουμε που γίνεται με το χέρι, χωρίς εργαλεία.

Το πρόβλημα είναι ότι η μετατροπή για να μην είναι μούφα πρέπει να περιλαμβάνει ολόκληρο το φανάρι με τη λάμπα xenon, το σχετικό ballast, την αυτόματη ρύθμιση ύψους με σχετικό αισθητήριο συνήθως στον πίσω άξονα, συνδέσεις κλπ και το σχετικό πλυστικό του φαναριού (δοχείο, σωληνώσεις, καλώδια, τσουτσουνάκια που βγαίνουν) που μπορεί να σημαίνει και αλλαγή προφυλαχτήρα οπότε συνολικά είναι μεγάλο το έξοδο.
Το plug and play είναι σχετικό, πέραν της τοποθέτησης που από μοντέλο σε μοντέλο μπορεί να είναι από πολύ απλό μέχρι καθόλου απλό (ανάλογα με τι έχεις να λύσεις και να ξανασυνδέσεις ή διακόπτες να αποσυνδέσεις) μπορεί να πρέπει να περάσεις και καλωδίωση και τέλος να πεις στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου να αναγνωρίσει όλα τα προηγούμενα.