Νεο προβλημα. το θεμα με το ρελαντι εχει αφεθει λιγακι, γιατι μαλλον καταληγουμε οτι ειναι εγκεφαλος και $$$.
Το αυτοκινητο αρχιζει να παρουσιαζει μια απροθυμια να επιταχυνει, οταν το τεποζιτο πεφτει κατω απο το 1/4, μεχρι που καταληγει να μη μπορει να σηκωσει πανω απο 2 χιλιαδες στροφες οταν ειναι σχεδον (αλλα σιγουρα οχι τελειως) αδειο. Οταν φτανει σε αυτο το σημειο, η τρομπα ακουγεται να κανει κενα στη λειτουργια της, σαν* να ρουφαει αερα. Κοινως, κανει ακριβως οτι θα εκανε ενα αυτοκινητο που παει να μεινει απο βενζινη, ενω ομως εχει μεσα. Μολις του βαλεις βενζινη, δουλευει κανονικοτατα με το που βγαινεις απο το βενζιναδικο*.
-εχει αλλαχτει το τρομπακι με εμποριου, χωρις να γνωριζω αν το προβλημα ξεκινησε τοτε γιατι το αυτοκινητο ηταν ακινητο μεχρι που εμεινε απο τρομπα. Το τρομπακι ειναι σωστο για το συγκεκριμενο αυτοκινητο, και σωστα τοποθετημενο.
*μπορει και να μην ειναι το συμπληρωμα βενζινης που το διορθωνει, αλλα απλα το ανοιγμα της ταπας της βενζινης: χθες παρατηρησα οτι στο ανοιγμα της ταπας, κανει ενα ιδιαιτερα δυνατο και παρατεταμενο "φσιιιιτ". Ξερω οτι αυτο μεχρι ενα σημειο ειναι αναμενομενο και προβλεπέ, ελευθερωνεται αερας. ΑΛΛΑ, επειδη εμενα μου φανηκε πολυ εντονο ξαναβγηκα στο δρομο χωρις να βαλω βενζινη (μονο με το ανοιγμα της ταπας). Σαν να διορθωθηκε το προβλημα για 1-1.5 χιλιομετρο και μετα το ξαναεκανε, οπου ξαναανοιγοντας τη ταπα, ξαναεκανε ενα εντονο και παρατεταμενο "φσιιιτ", μετα απο μολις 1-1.5 χλμ οδηγησης. Δηλαδη ο ηχος που κανει και η ποσοτητα αερα που ρουφαει (?ξερω οτι κανονικα βγαζει προς τα εξω, αλλα νομιζω οτι σε αυτη τη περιπτωση ρουφαει αερα, σαν να εχει γινει κενο μεσα στο τεποζιτο) ειναι πολυ εντονος/μεγαλη, για τοσο λιγη οδηγηση.