Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By xeno
#283965 Trident, ευχαριστώ για το ενδιαφέρον . Μόλις πάρω Νο λάθους και το freeze frame από τη διάγνωση θα το γράψω. Επίσης θα ζητήσω να γίνει μέτρηση της αντιστασης του λ με πολύμετρο.
Άβαταρ μέλους
By xeno
#284224 Τελικά, σήμερα πήγα το αυτοκίνητο στο συνεργείο και η ένδειξη σφάλματος ήταν η Β6/7 (PO365) =αισθητήρας εκκεντροφόρου εξαγωγής. Νέο πρόβλημα. Το σφάλμα αυτό αιτιολογεί ότι δεν υπήρξε πτώση στην απόδοση του κινητήρα και κομπιάσματα. Αυτό που με προβληματίζει είναι γιατί δεν μου το ανέφεραν στις προηγούμενες διαγνώσεις (αναφέρει στο frame ότι το σφάλμα επανελήφθη 63 φορές)
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#284227 Αλλαξε τον αισθητήρα για αρχη, λογικά θα είσαι οκ.
Αν όχι πας για καδένα γρανάζια τεντωτηρα και γλύστρες.
Άβαταρ μέλους
By xeno
#284231 Μακάρι να λυθεί μόνο με την αλλαγή αισθητήρα. Θα δείξει στην πορεία. Βέβαια, πριν λίγο καιρό έκαναν έλεγχο στην καδένα και στον εντατήρα και ήταν όλα οκ.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#284329 http://www.obd-codes.com/p0365

This diagnostic trouble code (DTC) is a generic powertrain code. It is considered generic because it applies to all makes and models of vehicles (1996-newer), although specific repair steps may be slightly different depending on the model. So this engine code article applies to BMW, Toyota, Subaru, Honda, Hyundai, Dodge, Kia, Mistubishi, Lexus, etc.

This P0365 code indicates that a problem was detected in the camshaft position sensor circuit.
Since it says circuit, that means the problem could lie in any part of the circuit - the sensor itself, the wiring, or the PCM. Don't just replace the CPS (camshaft position sensor) and think that will definitely fix it.


Ας γινει κανας ελεγχος παραπανω, εστω με το ματι, εστω να δουν αν περνανε τα καλωδια κοντα σε καμμια εξαγωγη και εχουν ψιλολιωσει, ενα πσιτ στα βυσματα με καθαριστικο επαφων κλπ.

Τωρα αν εχει χαλρωσει ο ιμαντας/αλυσιδα εκκεντροφορου ή εχει πηδηξει κανα δοντι, ελεγχεται και αυτο.
Άβαταρ μέλους
By xeno
#284347 To φισάκι του αισθητήρα είχε πολυμεριστεί και χάσει ένα αυτάκι που κουμπώνει, αλλά κρατούσε καλά κουμπωμένο τον αισθητήρα στη θέση του. Η γνώμη του μηχανιού ήταν ότι εφόσον κάνει επαφή και δεν δουλεύει ο αισθητήρας (δεν δούλεψε κι αφού το έβγαλε, καθάρισε τις επαφές και το ξανακούμπωσε) χρήζει αλλαγής. Ανάλογη ήταν η κατάσταση στο φισάκι του αισθητήρα εισαγωγής, απ' ότι κοιτάξαμε, και το παραγγείλαμε κι αυτό για αντικατάσταση. Τώρα απ' ότι μου είπε, αν είχε κι ο αισθητήρας στροφάλου πρόβλημα δεν θα έπαιρνε καθόλου μπροστά ο κινητήρας. Επίσης μπροστά δεν θα έπαιρνε αν ήταν και της εξαγωγής και της εισαγωγής οι αισθητήρες προβληματικοί. (πληροφοριακά: στο προηγούμενο μοντέλο κινητήρα από αυτόν που έχει η w211 ( τον 111.... κάτι) υπήρχε μόνο ένας αισθητήρας εκκεντροφόρου και αν χαλούσε , δεν έπαιρνε μπροστά ο κινητήρας. )

Τί είναι το PCM ;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#284351 Powertrain Control Module, ή αλλιώς ο εγκέφαλος της μηχανής.
Άβαταρ μέλους
By xeno
#285006
xeno έγραψε:Τελικά, σήμερα πήγα το αυτοκίνητο στο συνεργείο και η ένδειξη σφάλματος ήταν η Β6/7 (PO365) =αισθητήρας εκκεντροφόρου εξαγωγής. Νέο πρόβλημα. Το σφάλμα αυτό αιτιολογεί ότι δεν υπήρξε πτώση στην απόδοση του κινητήρα και κομπιάσματα. Αυτό που με προβληματίζει είναι γιατί δεν μου το ανέφεραν στις προηγούμενες διαγνώσεις (αναφέρει στο frame ότι το σφάλμα επανελήφθη 63 φορές)


Η απάντηση στον παραπάνω προβληματισμό μου, είναι ότι ο μετρητής της συχνότητας εμφάνισης μετρά απο την στιγμή που θα εμφανιστεί πρώτη φορά η βλάβη και θα συνεχίσει να καταγράφεται ώς βλάβη. Ο λόγος για τον οποίο ότι δεν ανέφερε κανείς κάτι, σε παλαιότερη διάγνωση σχετικά με αυτή την βλάβη, είναι γιατί αυτή η βλάβη σε παλαιότερες διαγνώσεις δεν υπήρχε!
Λογική η απάντηση, αλλά μου φαίνεται περίεργο να δίνει ένδειξη σφάλματος 63 φορές μέσα σε 3μέρες; γιατί τόσο διάστημα πέρασε από τη στιγμή που εμφανίστηκε το check engine μέχρι να το πάω για διάγνωση.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#285022
xeno έγραψε:
xeno έγραψε:Τελικά, σήμερα πήγα το αυτοκίνητο στο συνεργείο και η ένδειξη σφάλματος ήταν η Β6/7 (PO365) =αισθητήρας εκκεντροφόρου εξαγωγής. Νέο πρόβλημα. Το σφάλμα αυτό αιτιολογεί ότι δεν υπήρξε πτώση στην απόδοση του κινητήρα και κομπιάσματα. Αυτό που με προβληματίζει είναι γιατί δεν μου το ανέφεραν στις προηγούμενες διαγνώσεις (αναφέρει στο frame ότι το σφάλμα επανελήφθη 63 φορές)


Η απάντηση στον παραπάνω προβληματισμό μου, είναι ότι ο μετρητής της συχνότητας εμφάνισης μετρά απο την στιγμή που θα εμφανιστεί πρώτη φορά η βλάβη και θα συνεχίσει να καταγράφεται ώς βλάβη. Ο λόγος για τον οποίο ότι δεν ανέφερε κανείς κάτι, σε παλαιότερη διάγνωση σχετικά με αυτή την βλάβη, είναι γιατί αυτή η βλάβη σε παλαιότερες διαγνώσεις δεν υπήρχε!
Λογική η απάντηση, αλλά μου φαίνεται περίεργο να δίνει ένδειξη σφάλματος 63 φορές μέσα σε 3μέρες; γιατί τόσο διάστημα πέρασε από τη στιγμή που εμφανίστηκε το check engine μέχρι να το πάω για διάγνωση.


No prob.
Μια χαρα ειναι 63 φορες, ασε που ενδεχομενως το μερος του εγκεφαλου που καταγραφει τη βλαβη να ειναι πχ μονο ενα (1) byte, οποτε οι "φορες που εμφανιστηκε το σφαλμα" να ειναι καποιο πολλαπλασιο του 255, +τα 63 που ειδες.

Αν το προβλημα ειναι πχ κομμενο καλωδιο ή ψοφιος αισθητηρας (λογικα το 2ο, ελπιζω να μην σε χεωσουν αισθητηρα για να επισκευασουν καλωδιο, επισης να μην ειναι PCM) σε καθε περιστροφη του εκκ. εξαγωγης εκει που περιμενει σημα δεν το παιρνει, κοιταει τα σηματα απο τον αλλον εκκ ολα καλα, κοιταει αισθ. στροφαλου ολα καλα, και λεει "δωσε ενα λαμπακι τωρα, και κανε και +1 τον counter". Φαντασου ποσες φορες εχει κανει reset ο counter σε 3 μερες αν το +1 το δινει ακομα και καθε 2 περιστροφες χωρις σημα.

τωρα για το "γιατι εμφανιστηκε τωρα"... μηπως στο ψαξιμο για την αλλη βλαβη κουνησαν/εκοψαν τιποτα?
Άβαταρ μέλους
By xeno
#285085 Τrident, ευχαριστώ. Το πιθανότερο λοιπόν είναι να κούνησαν κάτι ψάχνοντας την άλλη βλάβη, και εμφανίστηκε η νέα. Θα το πάω μάλλον την Τετάρτη για αλλαγή αισθητήρα και βλέπουμε.
Άβαταρ μέλους
By xeno
#288853 παιδιά καλές διακοπές!
ακόμη δεν άλλαξα τον αισθητήρα, όμως μια από αυτές τις μέρες των διακοπών έσβησε το λαμπάκι κινητήρα και ξανάναψε την επόμενη. Υπάρχει η πιθανότητα να είναι εντάξει ο αισθητήρας και να είναι θέμα καλωδίωσης ή απλά κάνει αναλαμπές ενώ πνέει τα λοίσθια;
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#289015 και τα 2 μπορει να ειναι. Καποια λαθη δεν θεωρουνται αρκετα "σοβαρα", και παρακολουθουνται, ετσι ωστε αν περασει καποιος καιρος (κυκλοι οδηγησης) χωρις να ξαναεμφανιστουν, το λαμπακι σβηνει απο μονο του. Αν οι υποθεσεις εργασιας εινα σωστες, μπορει να ηρθε πχ κανα καλωδιο στη θεση ή να ειναι οι τελευταιες αναλαμπες.

Τωρα για να σε "φτιαξω" επειδη ειμαι o despicable me, σου εφιστω την προσοχη στο οτι κανείς δεν μας εγγυαται οτι το λαμπακι ξανααναψε με το ιδιο λαθος. Μπορει να ειναι κατι αλλο. :lol:
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#289219 Φυσικα και λεω, ειπαμε, ειμαι ο despicable me κλπ. :lol:
Σοβαρα τωρα, μια χαρα γινεται αυτο που λεω. Οπως πχ η υποθεση εργασιας που εκανες και εσυ παραπανω, οτι σκαλισαν να βρουν το πρωτο λαμπακι και μετα αναψε του εκκεντροφορου, αρα παντα υπαρχει η πιθανοτητα να κουνησαν κατι και να εγινε απο εκει.