Πάνε σε ένα συνεργείο, να το βάλουν στο διαγνωστικό και να σου πουν τι βλάβες βγάζει.
Αν δεν το έβαλαν στο διαγνωστικό, δεν γίνεται να ξέρουν, υποθέσεις κάνουν. Μπορεί να είναι πολλά πράγματα.
Και ο καταλύτης, μπορεί να μην έχει πρόβλημα και να φταίει ο αισθητήρας λ. Που είναι και πιο συχνή βλάβη.
Πήγαινέ το και σε άλλο συνεργείο και δες τι θα σου πει.
Γνώμη μου είναι πως πρέπει ν' αποφύγεις να κάνεις ταξίδι μεγάλο με τέτοιο πρόβλημα.
thrylosveria έγραψε:Ρε παιδιά εχω ενα πεζω 407 και πριν κανα μηνα μου αναψε το κιτρινο λαμπακι για πρωτη φορα στη διαδρομη απο βεροια για Αθήνα και επιστροφη αυθημερον με αναμμενο πάντα λαμπακι . Στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι ειναι μαλλον καταλυτης και οτι αν σου αναψει ξανα "πας για καταλύτη ". Σημερα μετα απο καμμια 500αρια χμ μου αναψε παλι !!! Το κακο ειναι οτι την Πέμπτη εχω κανονισει να παω Βελιγράδι και με αγχωσε αυτη η κατασταση, συν το γεγονος οτι δε κατεχω τιποτα απο μηχανες δε ξερω τι να κανω. Θα το παω αυριο σε ενα συνεργειο για να παρω και μια άλλη γνωμη και μετα και στην αντιπροσωπεια για τη δικη τους γνώμη. Τα χμ ειναι 150000 μοντελο του 2005. Αυτο που με καίει ειναι το ταξίδι και αν μπορεί να γίνει με το λαμπακι αναμμενο. Ποια η γνώμη σας?
Δες τι λαθος βγαζει το λαμπακι, ειναι κωδικος 4ψηφιος με P0 (πι μηδεν)μπροστα
πχ για καταλυτη ειναι το P0420 κλπ αν εχις αυτο, πας ταξιδι κανονικα
πες μας τι ειναι και το συζηταμε
@Pitt
στην περιπωση μας αν αναβοσβηνει εχεις σοβαρο θεμα, το χρωμα ειναι παντα κιτρινο και δεν παιζει ρολο.
ειναι το λαμπακι που ανεβασε ο Anonymous Founder
πηγα σε ενα συνεργειο πρωι που μου υπεδειξε φιλος, το εβαλε στο διαγνωστικο και μου ειπε και αυτος ''καταλυτης'' ...κανεις τους δε μου εχει πει για αισθητηρα ''λ''...και να μου ελεγαν μηπως θα καταλαβαινα κατι ? απο σας το εμαθα και αυτο !!! Το λαμπακι δεν αναβοσβηνει και οσο για το αυριανο ταξιδι ο ''μαστορας'' μου ειπε οτι δε θα εχω προβλημα. Θα παω σημερα στην αντιπροσωπεια (ειναι φιλος ο ιδιοκτητης ) για να τους ρωτησω τι κωδικο βλαβης βγαζει και να τους πω σχετικα με αυτο το ''λ'' τη γνωμη τους.
Κοστος καινουργιου 800 (απο το συμεργειο που συνεργαζεται με την ΠΕΖΩ ), ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΔΕ ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΒΓΑΛΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ στα δικα μας μοντελα και η αλλη λυση μεταχειρισμενος κανα 150-200αρι.
thrylosveria έγραψε:Κλαημερα παιδες,
ειναι το λαμπακι που ανεβασε ο Anonymous Founder
πηγα σε ενα συνεργειο πρωι που μου υπεδειξε φιλος, το εβαλε στο διαγνωστικο και μου ειπε και αυτος ''καταλυτης'' ...κανεις τους δε μου εχει πει για αισθητηρα ''λ''...και να μου ελεγαν μηπως θα καταλαβαινα κατι ? απο σας το εμαθα και αυτο !!! Το λαμπακι δεν αναβοσβηνει και οσο για το αυριανο ταξιδι ο ''μαστορας'' μου ειπε οτι δε θα εχω προβλημα. Θα παω σημερα στην αντιπροσωπεια (ειναι φιλος ο ιδιοκτητης ) για να τους ρωτησω τι κωδικο βλαβης βγαζει και να τους πω σχετικα με αυτο το ''λ'' τη γνωμη τους.
Κοστος καινουργιου 800 (απο το συμεργειο που συνεργαζεται με την ΠΕΖΩ ), ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΔΕ ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΒΓΑΛΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ στα δικα μας μοντελα και η αλλη λυση μεταχειρισμενος κανα 150-200αρι.
Δες τον κωδικο και πες μας. Αν ειναι καταλυτης δεν σημαινει οτι εχεις προβλημα, μπορεις και να μην τον αλλαξεις.
Τα πραγματα ειναι αρκετα πιο πολυπλοκα απο οσο ακουγονται, μπορει μια μικρη τρυπιτσα στην εξατμιση να σου βγαζει οτι εχεις προβλημα στον καταλυτη.
800€ για καταλύτη από αντιπροσωπεία είναι στην πραγματικότητα ΠΟΛΥ καλή τιμή, έχω ακούσει οτιδήποτε από 1200€ μέχρι 2500€ για καταλύτες σε πιο "ζόρικα" αυτοκίνητα (π.χ. RX8)
xenos έγραψε:800e για καταλύτη;
αν ειναι παρεα με την πολλαπλη εξαγωγης, πολυ ανετα...
- aftermarket καταλύτης παίζει από 250 έως 350ε.
- η πολλαπλή εξαγωγής είναι ξεχωριστό κομμάτι και φιλοξενεί τον προκαταλυτη.
- έχουν σημειωθεί περιστατικά με θέμα στην μεταλλική φλάντζα της πολλαπλής εξαγωγής που λόγω εισόδου αέρα δε λειτουργεί σωστά ο λ. Κόστος αλλαγής γύρω στο κατοστάρικο.
.
trident1971 έγραψε:xenos έγραψε:800e για καταλύτη;
αν ειναι παρεα με την πολλαπλη εξαγωγης, πολυ ανετα...
Ο προκαταλύτης μπορεί να φάει και σουτ.