Αν όχι πας για καδένα γρανάζια τεντωτηρα και γλύστρες.
2006 Fiat Panda 1.2 4x4 Climbing LPG off road animal
This diagnostic trouble code (DTC) is a generic powertrain code. It is considered generic because it applies to all makes and models of vehicles (1996-newer), although specific repair steps may be slightly different depending on the model. So this engine code article applies to BMW, Toyota, Subaru, Honda, Hyundai, Dodge, Kia, Mistubishi, Lexus, etc.
This P0365 code indicates that a problem was detected in the camshaft position sensor circuit.
Since it says circuit, that means the problem could lie in any part of the circuit - the sensor itself, the wiring, or the PCM. Don't just replace the CPS (camshaft position sensor) and think that will definitely fix it.
Ας γινει κανας ελεγχος παραπανω, εστω με το ματι, εστω να δουν αν περνανε τα καλωδια κοντα σε καμμια εξαγωγη και εχουν ψιλολιωσει, ενα πσιτ στα βυσματα με καθαριστικο επαφων κλπ.
Τωρα αν εχει χαλρωσει ο ιμαντας/αλυσιδα εκκεντροφορου ή εχει πηδηξει κανα δοντι, ελεγχεται και αυτο.
Τί είναι το PCM ;
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
xeno έγραψε:Τελικά, σήμερα πήγα το αυτοκίνητο στο συνεργείο και η ένδειξη σφάλματος ήταν η Β6/7 (PO365) =αισθητήρας εκκεντροφόρου εξαγωγής. Νέο πρόβλημα. Το σφάλμα αυτό αιτιολογεί ότι δεν υπήρξε πτώση στην απόδοση του κινητήρα και κομπιάσματα. Αυτό που με προβληματίζει είναι γιατί δεν μου το ανέφεραν στις προηγούμενες διαγνώσεις (αναφέρει στο frame ότι το σφάλμα επανελήφθη 63 φορές)
Η απάντηση στον παραπάνω προβληματισμό μου, είναι ότι ο μετρητής της συχνότητας εμφάνισης μετρά απο την στιγμή που θα εμφανιστεί πρώτη φορά η βλάβη και θα συνεχίσει να καταγράφεται ώς βλάβη. Ο λόγος για τον οποίο ότι δεν ανέφερε κανείς κάτι, σε παλαιότερη διάγνωση σχετικά με αυτή την βλάβη, είναι γιατί αυτή η βλάβη σε παλαιότερες διαγνώσεις δεν υπήρχε!
Λογική η απάντηση, αλλά μου φαίνεται περίεργο να δίνει ένδειξη σφάλματος 63 φορές μέσα σε 3μέρες; γιατί τόσο διάστημα πέρασε από τη στιγμή που εμφανίστηκε το check engine μέχρι να το πάω για διάγνωση.
xeno έγραψε:xeno έγραψε:Τελικά, σήμερα πήγα το αυτοκίνητο στο συνεργείο και η ένδειξη σφάλματος ήταν η Β6/7 (PO365) =αισθητήρας εκκεντροφόρου εξαγωγής. Νέο πρόβλημα. Το σφάλμα αυτό αιτιολογεί ότι δεν υπήρξε πτώση στην απόδοση του κινητήρα και κομπιάσματα. Αυτό που με προβληματίζει είναι γιατί δεν μου το ανέφεραν στις προηγούμενες διαγνώσεις (αναφέρει στο frame ότι το σφάλμα επανελήφθη 63 φορές)
Η απάντηση στον παραπάνω προβληματισμό μου, είναι ότι ο μετρητής της συχνότητας εμφάνισης μετρά απο την στιγμή που θα εμφανιστεί πρώτη φορά η βλάβη και θα συνεχίσει να καταγράφεται ώς βλάβη. Ο λόγος για τον οποίο ότι δεν ανέφερε κανείς κάτι, σε παλαιότερη διάγνωση σχετικά με αυτή την βλάβη, είναι γιατί αυτή η βλάβη σε παλαιότερες διαγνώσεις δεν υπήρχε!
Λογική η απάντηση, αλλά μου φαίνεται περίεργο να δίνει ένδειξη σφάλματος 63 φορές μέσα σε 3μέρες; γιατί τόσο διάστημα πέρασε από τη στιγμή που εμφανίστηκε το check engine μέχρι να το πάω για διάγνωση.
No prob.
Μια χαρα ειναι 63 φορες, ασε που ενδεχομενως το μερος του εγκεφαλου που καταγραφει τη βλαβη να ειναι πχ μονο ενα (1) byte, οποτε οι "φορες που εμφανιστηκε το σφαλμα" να ειναι καποιο πολλαπλασιο του 255, +τα 63 που ειδες.
Αν το προβλημα ειναι πχ κομμενο καλωδιο ή ψοφιος αισθητηρας (λογικα το 2ο, ελπιζω να μην σε χεωσουν αισθητηρα για να επισκευασουν καλωδιο, επισης να μην ειναι PCM) σε καθε περιστροφη του εκκ. εξαγωγης εκει που περιμενει σημα δεν το παιρνει, κοιταει τα σηματα απο τον αλλον εκκ ολα καλα, κοιταει αισθ. στροφαλου ολα καλα, και λεει "δωσε ενα λαμπακι τωρα, και κανε και +1 τον counter". Φαντασου ποσες φορες εχει κανει reset ο counter σε 3 μερες αν το +1 το δινει ακομα και καθε 2 περιστροφες χωρις σημα.
τωρα για το "γιατι εμφανιστηκε τωρα"... μηπως στο ψαξιμο για την αλλη βλαβη κουνησαν/εκοψαν τιποτα?
ακόμη δεν άλλαξα τον αισθητήρα, όμως μια από αυτές τις μέρες των διακοπών έσβησε το λαμπάκι κινητήρα και ξανάναψε την επόμενη. Υπάρχει η πιθανότητα να είναι εντάξει ο αισθητήρας και να είναι θέμα καλωδίωσης ή απλά κάνει αναλαμπές ενώ πνέει τα λοίσθια;
Τωρα για να σε "φτιαξω" επειδη ειμαι o despicable me, σου εφιστω την προσοχη στο οτι κανείς δεν μας εγγυαται οτι το λαμπακι ξανααναψε με το ιδιο λαθος. Μπορει να ειναι κατι αλλο.
Σοβαρα τωρα, μια χαρα γινεται αυτο που λεω. Οπως πχ η υποθεση εργασιας που εκανες και εσυ παραπανω, οτι σκαλισαν να βρουν το πρωτο λαμπακι και μετα αναψε του εκκεντροφορου, αρα παντα υπαρχει η πιθανοτητα να κουνησαν κατι και να εγινε απο εκει.