Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By IKE
#159613
prof έγραψε:Ο Έλληνας autoνομοθετης παραλογιζεται εδώ και δεκαετιες. Αυτό ομως δεν σημαίνει ότι πρέπει με κόστος ένα μέτριο εστιατόριο ανά μηνά να απορρίπτουμε ένα διλιτρο. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε ότι ένας τετρακυλινδρος 2λιτρος, ένας 6κυλινδρος τριλιτρος, ένας 8κυλινδρος τετραλιτρος, ένας 10κυλινδρος 5λιτρος, ένας 12κυλινδρος 6λιτρος (ουφ) έχουν το "μαγικό" 500cc/κύλινδρο (ένα μπουκαλάκι νερό ο κύλινδρος δηλαδή!). Αμα δεν ξέρουν οι μηχανολόγοι μηχανικοί που την θεωρούν την ιδανική χωρητικότητα ποιος ξέρει? Η Παολα?? :-)


wat happen?

prof έγραψε:Και επειδή προσωπικά μου αρέσουν και τα "πολλά" στην εθνική πλέον έχω κατασταλάξει ότι πίσω κίνησή σε στροφές ναι, αλλά στα 200-230 στην εθνικη θέλω τον βραχο τον gti. Δεν γνωρίζω αν όλα τα προσθιοκινητα έχουν την ιδία συμπεριφορά αλλά το βάρος μπροστά στην Πεντέλη είναι μείον, στην εθνική με οικογένεια και μπαγκαζια και 180+ αρχίζει και παίρνει αυτό να "συν" (τουλάχιστον στην δικιά μου θεώρησή). :-)


WAT
Άβαταρ μέλους
By Chuckie V2.0
#160164
mirage έγραψε:Αμα ειπε ο ΚΚ για τα 500cc ειναι νομος.


Κε Mirage, επιτρέψτε μου να διαφωνίσω, εκτός αν όσα μάθαμε στα ΜΕΚ, κατασκευή οχημάτων κτλ στο ΕΜΠ είναι τελείως λάθος.
Πρόχειρα βρήκα αυτό, βαριέμαι να ψάξω παραπάνω

http://blog.caranddriver.com/why-0-5-li ... ne-design/

Πάντως, και η στροφή πχ BMW στο μαγικό 1500/3 = 500cc στον κύλινδρο, κάτι δείχνει.

No offence φυσικά, και αν κάπου κάτι δεν θυμάμαι καλά, πάνε και τόσα χρόνια, και (ευτυχώς) δεν εξάσκησα ενεργά το επάγγελμα... :innocent:
Άβαταρ μέλους
By prof
#160167
mirage έγραψε:Αμα ειπε ο ΚΚ για τα 500cc ειναι νομος.

Aυτός (που προφανώς το έμαθε στην Αγγλία που σπουδασε αν θυμαμαι καλά μηχανολόγος) το είπε απο το 80. Νόμος δεν είναι τίποτα εκτός απο το δίκιο του εργάτη, αλλά το λένε και άλλοι. Με μια πρόχειρη αναζήτηση:

http://blog.caranddriver.com/why-0-5-li ... ne-design/

(με πρόλαβε ο Τσάκης)
Άβαταρ μέλους
By GTS
#160174
mirage έγραψε:Αμα ειπε ο ΚΚ για τα 500cc ειναι νομος.


Τον ακουσε και η Πορσε, ο καινουριος 3λιτρος επιπεδος τουρμπο εχει 500 στον κυλινδρο. Το ιδιο και η BMW με τους νεους κινητηρες που εχουν 3,4,6 κυλινδρους στα 500 ανα κυλινδρο.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#160199
GTS έγραψε:
mirage έγραψε:Αμα ειπε ο ΚΚ για τα 500cc ειναι νομος.


Τον ακουσε και η Πορσε, ο καινουριος 3λιτρος επιπεδος τουρμπο εχει 500 στον κυλινδρο. Το ιδιο και η BMW με τους νεους κινητηρες που εχουν 3,4,6 κυλινδρους στα 500 ανα κυλινδρο.

Ναι GTS μου υπαρχει μια ολοκληρη θεωρια πισω απο τα 500cc ανα κυλινδρο που υποστηριζεται κυριως απο Γερμανικα Πανεπιστημια και ειναι το νεο trend στον σχεδιασμο κινητηρων. Σε 10 χρονια απο τωρα αυτο μπορει να αλλαξει. Βεβαια ο ΚΚ τα ελεγε χρονια αλλα δεν τον ακουγαν.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#160208 mirage θες να πεις ότι κάποια ζώα δεν τον πίστευαν;
Άβαταρ μέλους
By prof
#160238 Συγγνώμη προκαταβολικά για το ooftopic αλλά για να καταλάβω.

Διακρίνω μια αναπαίσθητη ελαφρά ειρωνεία προς ΚΚ. Δεν ξέρω αν τα αρχικά κουβαλάνε κάποιες κακές αναμνήσεις αλλά μάλλον διαπράττεται ένα σύνηθες φαινόμενο. Να κρίνεται κάποιου οι γνώσεις και η εμπειρία από τα γεράματα του ή από την εκτίμηση που έχουμε προς το πρόσωπο του.

Ισως βέβαια να μην εκφράστηκα εγώ σωστά ή κάποιος να "κρίνει" χωρίς καν να έχει διαβάσει την αναφορά του "εξαποδω" για το θέμα αυτό. ΔΕΝ υποστήριζε ότι αυτή είναι η ιδανική χωρητικότητα, ΑΝΑΦΕΡΕ ότι ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ από τους τότε μηχανολόγους (ποιους? Δεν έχω ονόματα) η ιδανική χωρητικότητα (δεκαετία του 70 θεώρηση, χωρίς ίντερνετ, φόρουμ, τρολς, κλπ). Οπότε η θεώρηση για τα 500κε δεν είναι μία "μόδα" που ενέσκηψε ξαφνικά από Γερμανικά πανεπιστήμια. Είναι μία θεώρηση με ζωή πάνω απο 40 χρόνια. Από τότε δλδ που πολλοί απο εμάς φοράγαμε σορτσάκια, πηγαίναμε δημοτικό ή δεν υπηρχαμε καν στον κόσμο αυτό.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#160258 Ενταξει prof προφανως εχεις δικιο. Ζητω ταπεινα συγνωμη που εθιξα την ιερη αγελαδα του ειδικου τυπου στην Ελλαδα.
Άβαταρ μέλους
By prof
#160261
mirage έγραψε:Ενταξει prof προφανως εχεις δικιο. Ζητω ταπεινα συγνωμη που εθιξα την ιερη αγελαδα του ειδικου τυπου στην Ελλαδα.

Iέρες αγελάδες δεν έχω πολλές και σίγουρα δεν ειναι ο εξαποδώ μία από αυτές. Εχω λίγες αλλά σε άλλους τομείς.

Αν όμως απο αυτά που έγραψα θεώρησες ότι αυτοδιορίστηκα ενδοφορουμική υπεράσπιση του εξάποδω τότε οι πομποδέκτες μας παίζουν σε διαφορετικές συχνότητες. :s_smile
Άβαταρ μέλους
By mirage
#160269 Νομιζω οτι δεν εχεις καταλαβει τιποτα απο οσα εγραψα αλλα δεν πειραζει καλη καρδια. Ο εξαποδω ποιος ειναι;
Άβαταρ μέλους
By IKE
#160371 prof τι φάση αυτά για τα 500κεκ και αεροδυναμική ευστάθεια, ανέλυσε κι'άλλο.

ΥΓ. Το οδηγώντας ήταν πολύ ενδιαφέρον ελλείψει απολύτως οτιδήποτε άλλου για βιβλιογραφία και κακά τα ψέμματα (sic) όταν ήμασταν ΜΠΟΜΠΙΡΕΣ η βιβλιογραφία ήταν 4Τ και εκδόσεις από 4Τ (άντε και τίποτα ακόμα χειρότερα έντυπα όπως AMS, ΑΘΤΟ ΕΞΠΡΕΣΣ κλπ κλπ). Νταξ.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#160374 Δεν χρειάζεται να του την πέφτεις συνεχώς όμως, δεν είπε κάτι τραγικό. Αν έχεις κάτι πιο σωστό, πες το να γίνουμε όλοι σοφότεροι. :ninja:
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#160460 Έχω και εγώ την απορία :oops:

Το έχουμε ακούσει αρκετοί είναι η αλήθεια για τα 500cc και πολλές φορές σε μηχανές και αυτοκίνητα ,
ακολουθείται μια τέτοια νόρμα.
( VStrom, Multistrada mk1, VTR Sp1, Tuono και άλλα)

Αν είναι σωστό, απο που τεκμαίρεται ? Βάσει κραδασμών, συντονισμών σε ψηλές στροφές?

Αν όχι, επίσης πως αποδεικνύεται.

Prof, welcome back :)