Nikos! έγραψε:kostis20 έγραψε:Nikos! έγραψε:kostis20 έγραψε:Nikos! έγραψε:Εξήγησε μου ρε ντιμακο κάτι.
Γιατί ή Audi δε παίρνει ένα 2λιτρο turbo να το βάλει στο s8 με 500 άλογα και αλλαγμενους χαρτες, να έχει και τρελή κερδοφορία ?
< >
Τι έννοιες ρε Νίκο?Γιατί δε βάζει η Mercedes τον κινητήρα της Α45 στην s class?Ή τον κινητήρα του rs3 στο Α8? Νομίζω δεν χρειάζονται εξηγήσεις γιατί δεν το κάνει ,ακόμα τουλάχιστον...
Για βελτιώσεις δε μιλάμε? Ότι ένα πρόγραμμα δίνει αξιόπιστα, χωρίς προβλήματα παραπάνω άλογα δε λέμε?
Έχω χάσει κάτι?
< >
Ναι και εσύ μιλήσες για εργοστασιακά μοντέλα.
Τι έννοεις με αυτό ρωταω.
Γιατί ο κατασκευαστής δε προσφέρει τον κινητήρα με τόσα πολλά άλογα, όσα υπόσχονται οι βελτιωτες. Αυτό ρωτάω
< >
Καυσαέρια ,οικονομία καυσίμου , πιο όμαλή απόδοση ίσως.Ο κατασκευαστής σίγουρα έχει να κάνει αρκετους συμβιβασμους ή ακομα αν θες ,θέλει να είναι πιο μακρυα απο τα όρια ασφαλείας κιβωτίου πχ.
Πιο συγκεκριμένα αν μιλήσουμε για τους σημερινούς TFSI κινητήρες το πείραγμα σε έναν 120αρη 1,8 πχ δεν είναι και τόσο τραγικό γιατί ο ίδιος ακριβώς κινητηρας βγαίνει και με 160 και με 170 ίππους.
Και στο δικό μου πχ αμα απο 180 το πάω 230 δεν είναι 50 ίπποι παραπάνω άλλα 19 ,γιατι ο δικός μου με άλλο προγραμμα βγαίνει απο το εργοστάσιο με 211ps.