Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#162386
Nikos! έγραψε:
kostis20 έγραψε:
Nikos! έγραψε:
kostis20 έγραψε:
Nikos! έγραψε:Εξήγησε μου ρε ντιμακο κάτι.

Γιατί ή Audi δε παίρνει ένα 2λιτρο turbo να το βάλει στο s8 με 500 άλογα και αλλαγμενους χαρτες, να έχει και τρελή κερδοφορία ?



< >

Τι έννοιες ρε Νίκο?Γιατί δε βάζει η Mercedes τον κινητήρα της Α45 στην s class?Ή τον κινητήρα του rs3 στο Α8? Νομίζω δεν χρειάζονται εξηγήσεις γιατί δεν το κάνει ,ακόμα τουλάχιστον...


Για βελτιώσεις δε μιλάμε? Ότι ένα πρόγραμμα δίνει αξιόπιστα, χωρίς προβλήματα παραπάνω άλογα δε λέμε?

Έχω χάσει κάτι?

< >

Ναι και εσύ μιλήσες για εργοστασιακά μοντέλα.
Τι έννοεις με αυτό ρωταω.



Γιατί ο κατασκευαστής δε προσφέρει τον κινητήρα με τόσα πολλά άλογα, όσα υπόσχονται οι βελτιωτες. Αυτό ρωτάω

< >

Καυσαέρια ,οικονομία καυσίμου , πιο όμαλή απόδοση ίσως.Ο κατασκευαστής σίγουρα έχει να κάνει αρκετους συμβιβασμους ή ακομα αν θες ,θέλει να είναι πιο μακρυα απο τα όρια ασφαλείας κιβωτίου πχ.
Πιο συγκεκριμένα αν μιλήσουμε για τους σημερινούς TFSI κινητήρες το πείραγμα σε έναν 120αρη 1,8 πχ δεν είναι και τόσο τραγικό γιατί ο ίδιος ακριβώς κινητηρας βγαίνει και με 160 και με 170 ίππους.
Και στο δικό μου πχ αμα απο 180 το πάω 230 δεν είναι 50 ίπποι παραπάνω άλλα 19 ,γιατι ο δικός μου με άλλο προγραμμα βγαίνει απο το εργοστάσιο με 211ps.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#162441
kostis20 έγραψε:
Nikos! έγραψε:
kostis20 έγραψε:
Nikos! έγραψε:
kostis20 έγραψε:[quote="Nikos!"]Εξήγησε μου ρε ντιμακο κάτι.

Γιατί ή Audi δε παίρνει ένα 2λιτρο turbo να το βάλει στο s8 με 500 άλογα και αλλαγμενους χαρτες, να έχει και τρελή κερδοφορία ?



< >

Τι έννοιες ρε Νίκο?Γιατί δε βάζει η Mercedes τον κινητήρα της Α45 στην s class?Ή τον κινητήρα του rs3 στο Α8? Νομίζω δεν χρειάζονται εξηγήσεις γιατί δεν το κάνει ,ακόμα τουλάχιστον...


Για βελτιώσεις δε μιλάμε? Ότι ένα πρόγραμμα δίνει αξιόπιστα, χωρίς προβλήματα παραπάνω άλογα δε λέμε?

Έχω χάσει κάτι?

< >

Ναι και εσύ μιλήσες για εργοστασιακά μοντέλα.
Τι έννοεις με αυτό ρωταω.



Γιατί ο κατασκευαστής δε προσφέρει τον κινητήρα με τόσα πολλά άλογα, όσα υπόσχονται οι βελτιωτες. Αυτό ρωτάω

< >

Καυσαέρια ,οικονομία καυσίμου , πιο όμαλή απόδοση ίσως.Ο κατασκευαστής σίγουρα έχει να κάνει αρκετους συμβιβασμους ή ακομα αν θες ,θέλει να είναι πιο μακρυα απο τα όρια ασφαλείας κιβωτίου πχ.
Πιο συγκεκριμένα αν μιλήσουμε για τους σημερινούς TFSI κινητήρες το πείραγμα σε έναν 120αρη 1,8 πχ δεν είναι και τόσο τραγικό γιατί ο ίδιος ακριβώς κινητηρας βγαίνει και με 160 και με 170 ίππους.
Και στο δικό μου πχ αμα απο 180 το πάω 230 δεν είναι 50 ίπποι παραπάνω άλλα 19 ,γιατι ο δικός μου με άλλο προγραμμα βγαίνει απο το εργοστάσιο με 211ps.[/quote]


Άρα δίκιο έχει σε αυτά που λέει ο ΙΚΕ.

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#162450
mirage έγραψε:
dstou έγραψε:Εικόνα

+1


+1
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#162476
Nikos! έγραψε:Καυσαέρια ,οικονομία καυσίμου , πιο όμαλή απόδοση ίσως.Ο κατασκευαστής σίγουρα έχει να κάνει αρκετους συμβιβασμους ή ακομα αν θες ,θέλει να είναι πιο μακρυα απο τα όρια ασφαλείας κιβωτίου πχ.
Πιο συγκεκριμένα αν μιλήσουμε για τους σημερινούς TFSI κινητήρες το πείραγμα σε έναν 120αρη 1,8 πχ δεν είναι και τόσο τραγικό γιατί ο ίδιος ακριβώς κινητηρας βγαίνει και με 160 και με 170 ίππους.
Και στο δικό μου πχ αμα απο 180 το πάω 230 δεν είναι 50 ίπποι παραπάνω άλλα 19 ,γιατι ο δικός μου με άλλο προγραμμα βγαίνει απο το εργοστάσιο με 211ps.

Άρα δίκιο έχει σε αυτά που λέει ο ΙΚΕ.

< >

Συγνώμη ρε Νίκο ,αλλα κανεις bold αυτα που γράφω και μου λες οτι εχει δικιο ο ΙΚΕ? :dizzy: :dizzy: :dizzy:
Έλεος. :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#162744
kostis20 έγραψε:
Nikos! έγραψε:Καυσαέρια ,οικονομία καυσίμου , πιο όμαλή απόδοση ίσως.Ο κατασκευαστής σίγουρα έχει να κάνει αρκετους συμβιβασμους ή ακομα αν θες ,θέλει να είναι πιο μακρυα απο τα όρια ασφαλείας κιβωτίου πχ.
Πιο συγκεκριμένα αν μιλήσουμε για τους σημερινούς TFSI κινητήρες το πείραγμα σε έναν 120αρη 1,8 πχ δεν είναι και τόσο τραγικό γιατί ο ίδιος ακριβώς κινητηρας βγαίνει και με 160 και με 170 ίππους.
Και στο δικό μου πχ αμα απο 180 το πάω 230 δεν είναι 50 ίπποι παραπάνω άλλα 19 ,γιατι ο δικός μου με άλλο προγραμμα βγαίνει απο το εργοστάσιο με 211ps.

Άρα δίκιο έχει σε αυτά που λέει ο ΙΚΕ.

< >

Συγνώμη ρε Νίκο ,αλλα κανεις bold αυτα που γράφω και μου λες οτι εχει δικιο ο ΙΚΕ? :dizzy: :dizzy: :dizzy:
Έλεος. :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:


Άσ'τα τα έλεος. :lol:

Ο ΙΚΕ αν θυμάμαι καλά έγραψε ότι είναι λάθος να πειράζεις κάτι εργοστασιακό και να το ανεβάσεις υπερβολικά σε δύναμη και ροπή γιατί το κιβώτιο έχει ρυθμιστεί με άλλες σχέσεις, κ.α.

Το ίδιο πράγμα γράψεις κι εσύ, στην ερώτησή μου ότι εφόσον είναι τόσο εύκολο και "ασφαλές" όσο υποστηρίζουν κάποιοι, γιατί δε το κάνουν οι κατασκευαστές εξ'αρχής να έχουν και καλή κερδοφορία.

Εσύ πιστεύεις δηλαδή ότι άνετα και ασφαλή μπορείς να ανεβάσεις +80% ας πούμε τη δύναμη ενός κινητήρα που σχεδιάστηκε από κάποιους μηχανικούς για να δουλεύει με τα συγκεκριμένα components και συγκεκριμένη δύναμη?
Άβαταρ μέλους
By GTS
#162750
Nikos! έγραψε:Το ίδιο πράγμα γράψεις κι εσύ, στην ερώτησή μου ότι εφόσον είναι τόσο εύκολο και "ασφαλές" όσο υποστηρίζουν κάποιοι, γιατί δε το κάνουν οι κατασκευαστές εξ'αρχής να έχουν και καλή κερδοφορία.



Για λογους μάρκετινγκ. Τα ποιο ακριβα μοντελλα πρεπει να εχουν την περισσοτερη ιπποδυναμη γιατι εχουν και μεγαλυτερο περιθωριο κερδους.

Πολλα παραδείγματα και στα VAG αλλα και στην BMW. Ειδικα με τα VAG που εχουν εκαντονταδες μοντελλα πως θα διαφοροποιούνταν το ένα με το άλλο; Οι βασικοι κινητήρες είναι λιγοτεροι από οσοι φαινονται, αλλα διαφοροποιουντε με το λογισμικο.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#162757 @Νikos:Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να απαντήσω εγω σε πραγματα που έχουν πει,αν έχουν πει ,άλλοι.
Έγραψα εγώ πουθενά για 80% αύξηση της ιπποδύναμης?? Δηλαδή 211 +168=379 ίππους. :lol: :lol: :lol: Ο ΑΒΤ & η ΜΤΜ πάνε τον 2.0TFSI 260(+23%) όπως και το δικό μου.Θα μας τρελάνετε τώρα?
Είπα εγώ να πειράξεις κάτι υπερβολικά? :hmmm:
Εγραψα για τους TFSI αυτά που ξέρω και κάποιοι λένε τα δικά τους και όποιον πάρει ο χάρος .
Οκ ,αλλα να μην γραφετε πράγματα που δεν έχω πει.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#162801
kostis20 έγραψε:@Νikos:Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να απαντήσω εγω σε πραγματα που έχουν πει,αν έχουν πει ,άλλοι.
Έγραψα εγώ πουθενά για 80% αύξηση της ιπποδύναμης?? Δηλαδή 211 +168=379 ίππους. :lol: :lol: :lol: Ο ΑΒΤ & η ΜΤΜ πάνε τον 2.0TFSI 260(+23%) όπως και το δικό μου.Θα μας τρελάνετε τώρα?
Είπα εγώ να πειράξεις κάτι υπερβολικά? :hmmm:
Εγραψα για τους TFSI αυτά που ξέρω και κάποιοι λένε τα δικά τους και όποιον πάρει ο χάρος .
Οκ ,αλλα να μην γραφετε πράγματα που δεν έχω πει.


Ρε συ Κωστή, θα με τρελάνεις? :lol:

Σου είπα εγώ να απαντήσεις εσύ προσωπικά σε κάτι? Ούτε καν σου απευθύνω τον λόγο και αρχίζεις και τα "έλεος" και τα :thumbsdown: :thumbsdown:

Στον ντιμάκο απεύθυνομαι μετά από αυτό το ποστ του στο άλλο τοπικό από το οποίο ξεκίνησε η διάσπαση αυτού, μετά τα σχόλια του ΙΚΕ:

dimviii έγραψε:
IKE έγραψε:Για χιλιοτσεκαρισμένα προγράμματα που δουλεύουν χρόνια δεν έχω καμία φοβία αν όντως βελτιώνουν κάτι, για τους βανδαλισμούς του κάθε αντώνης τεαμ έχω φοβία. Βασικά δεν έχω φοβία, απλά δεν θα τα αγόραζα εκτός αν η τιμή ήταν πάτος.


φυσικα και βελτιωνουν.Σε ενα 1,8 -2,0 λιτρων αυτοκινητο με τουρμπο δεν ειναι δυνατον να μην καταλαβεις τα επιπλεον 10 κιλα ροπης,και τα + 50-70-100 αλογα.
Βασικα γινεται ''αλλο'' αυτοκινητο.Σε κρουιζινγκ ειναι και πιο οικονομικα.Το δικο μου πχ επεσε γυρω στα 1,5-2 λιτρα τα 100.Δεν ειναι και αμελητεο.

IKE έγραψε:Αυτό το οκτάβια πχ ποιος το χιλοτσέκαρε και πόσα χρόνια θα δουλεύει? Κανείς δε ξέρει.


ολα τσεκαρονται.προγραμματα,συμπιεσεις,τουρμπινες κλπ. Οτι θα επρεπε να τσεκαρεις,ακομα και αν δεν ειναι με προγραμμα.
Τα ετοιματζιδικα προγραμματα ειναι πλεον αξιοπιστα και πολυ safe.Δεν κινουνται στα ορια καν.Αυτο δεν τα εμποδιζει βεβαια να παιρνεις σημαντικη αυξηση,ακομα και με πολυ ασφαλη ρυθμιση.

Επισης οτι πουλιεται νορμαλ και μαμα,να κρατας μικρο καλαθι για το αν εχει κανει μαμα και νορμαλ τα χλμ που βλεπεις στο κοντερ.Δεν μπορεις να φανταστεις ποσα αυτοκινητα γινονται ''μαμα'' για να πουληθουν χωρις την ρετσινια του ''βελτιωμενου''


viewtopic.php?p=155704#p155704

Ο οποίος μας λέει ότι έγινε και πιο οικονομικό και πιο γρήγορο! :yahoo:

Ε, γιατί δε το κάνει και η Audi να βγάζει και λεφτά. Αυτό ρωτάω.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#162809
Nikos! έγραψε:
Στον ντιμάκο απεύθυνομαι μετά από αυτό το ποστ του στο άλλο τοπικό από το οποίο ξεκίνησε η διάσπαση αυτού, μετά τα σχόλια του ΙΚΕ:
.

να μην απευθυνεσαι στον ντιμακο,γιατι η σαχλαμαρα με το +80% αυξηση ιπποδυναμης δεν την εγραψε αυτος.Ο Γιαννακης και εσυ την εγραψες.



Nikos! έγραψε:Ο οποίος μας λέει ότι έγινε και πιο οικονομικό και πιο γρήγορο! :yahoo:


γιατι χοροπηδας ρε Νικο?Πιστεψες τα μπαρμπαδια που λενε οτι δεν πανε γρηγοροτερα και λοιπες σαχλες?
ναι στο κρουισινγκ ενα επαναπρογραμματισμενο ειναι οικονομικοτερο λογω πιο φτωχου μειγματος και οχι μονο.
Εαν αρχιζεις και το πατας θα καψει πιο πολυ.

Nikos! έγραψε:Ε, γιατί δε το κάνει και η Audi να βγάζει και λεφτά. Αυτό ρωτάω.


τι να κανει,να βαλει το 2,0 τφσι με 500 αλογα σε σ8 οπως ρωτησες χθες? :lol:
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#162816
dimviii έγραψε:τι να κανει,να βαλει το 2,0 τφσι με 500 αλογα σε σ8 οπως ρωτησες χθες? :lol:

Γελάς; Modular τρικύλινδρη Ε W213 ΚΑΙ με 500κ.εκ./κύλινδρο σ'αρέσει καλύτερα; :rtfm: :rtfm: :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#162832
dimviii έγραψε:
Nikos! έγραψε:
Στον ντιμάκο απεύθυνομαι μετά από αυτό το ποστ του στο άλλο τοπικό από το οποίο ξεκίνησε η διάσπαση αυτού, μετά τα σχόλια του ΙΚΕ:
.

να μην απευθυνεσαι στον ντιμακο,γιατι η σαχλαμαρα με το +80% αυξηση ιπποδυναμης δεν την εγραψε αυτος.Ο Γιαννακης και εσυ την εγραψες.



Nikos! έγραψε:Ο οποίος μας λέει ότι έγινε και πιο οικονομικό και πιο γρήγορο! :yahoo:


γιατι χοροπηδας ρε Νικο?Πιστεψες τα μπαρμπαδια που λενε οτι δεν πανε γρηγοροτερα και λοιπες σαχλες?
ναι στο κρουισινγκ ενα επαναπρογραμματισμενο ειναι οικονομικοτερο λογω πιο φτωχου μειγματος και οχι μονο.
Εαν αρχιζεις και το πατας θα καψει πιο πολυ.

Nikos! έγραψε:Ε, γιατί δε το κάνει και η Audi να βγάζει και λεφτά. Αυτό ρωτάω.


τι να κανει,να βαλει το 2,0 τφσι με 500 αλογα σε σ8 οπως ρωτησες χθες?


Εσύ πιστεύεις ότι ήταν ειλικρινής η απορία μου?

< >
Άβαταρ μέλους
By IKE
#162834 Εγω δεν είπα ΠΟΥΘΕΝΑ ότι δεν μπορεί να ανέβει η ισχύς με επαναπρογραμματισμό ή άλλες μετατροπές. edit

Νίκο η φάση είναι η εξής. Σου λέει ο άλλος ότι δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα να φτάσεις τον 1.8Τ της VW στα 190 άλογα από τα 150 μόνο με επαναπρογραμματισμό. Παρόλα αυτά η Audi για το ίδιο αποτέλεσμα άλλαξε ένα σωρό πράγματα (μπιέλες, τουρμπίνες κ.α. τα αναφέρω συνοπτικά σε άλλο ποστ). Επίσης άλλαξε σχέσεις και τελική σχέση διαφορικού (γατί? <----ρητορικό).

Τώρα απο ξεροκεφαλιά στην ερώτηση γιατί να μπει στον κόπο να τα κάνει όλα αυτά ενώ μπορούσε να χρεώνει το ίδιο και να αλλάζει μόνο software? Η απάντηση είναι μαρκετινγκ και άλλες πίπες.

edit
Άβαταρ μέλους
By IKE
#162860 Γιατί μόνο το δικό μου edit?

Ξαναλέω, μόνο ένας ΗΛΙΘΙΟΣ και ΨΕΥΤΗΣ θα έλεηε ότι είπα κάτι που δεν έχω γράψει ποτέ, δεν είπα ΠΟΥΘΕΝΑ ότι δεν μπορεί να ανέβει η ισχύς με επαναπρογραμματισμό ή άλλες μετατροπές.

Επίσης δε θυμάμαι τι έγραφα ακριβώς και έγινε και αυτό edit αλλά ο TFSI με τα 180 προφανώς και δεν είναι ΙΔΙΟΣ με τον κινητήρα με τα 211. Όποιος νομίζει κάτι τέτοιο είναι απλά άσχετος ή παρασύρεται από την ξεροκεφαλιά του επειδή θίχτηκε από κάποιο ποστ μου.