Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By kovathe
#606288 Για το σέρβις με ιμάντες, μπουζί, λάδια ξύδια κλπ (έκλεισα 6ετια) στη τζουλιετα ποιο συνεργείο προτείνετε ρε παιδιά?
Συνήθως πήγαινα Σφακιανάκη στο Κηφισο επειδή είναι κοντά στο γραφείο αλλά μου είπε κάτι για 700 ευρώ και μόνο που δε με έπιασαν τα γέλια.
Από περιοχές με βολεύει και ψιλοκεντρο, προς λεωφόρο Αθηνών, και προς Ν. Σμύρνη και Καισαριανή, Βύρωνα Ηλιούπολη γενικά υπάρχει ευελιξία αν είναι καλός και συστήνεται.
Alfisti-team Δουλαμης Γέρακα είναι μια επιλογή αν ακόμη είναι στα καλά.
Επίσης μου είπε ένας φίλος για έναν Παπαλεωνιδα στην Ηλιούπολη και έναν Auto Avantage επίσης Ηλιούπολη.
Για πείτε αν ξέρετε...

< >


< >
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#606291 Βρε σεις διαβαζετε τον τιτλο του θεματος ή οχι;

Γραφει συνεργεια αυτοκινητων μεν, αλλα εχει δυο τελειες και επεξηγει οτι εδω γραφουμε για τα ευτραπελα, τις κουφες πρακτικες και τα παραδοξα που μας εχουν τυχει σε συνεργεια. :rtfm:

Τι σχεση εχουν αυτα που ρωτατε με αυτο το θεμα; :(
Εκτος κι αν το ποσταρετε εδω, για να σας στειλουμε εκει που ..."πρεπει", ωστε μετα να γραψετε εδω τα παλαβα που σας συνεβησαν! :lol:
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#648320 Διαβάζοντας κριτικές πελατών για την εταιρεία Νέος Κηφισός στο Google, βρήκα και παραθέτω αυτούσιο τον παρακάτω διάλογο μεταξύ πελάτη που άφησε κριτική και της απάντησης του (κατά δήλωσή του) διευθυντή της εταιρείας.
Το πρωτότυπο εδώ:
https://www.google.com/search?q=%CE%BD% ... MTZhKNo;mv:[[37.999712699999996,23.7469558],[37.9295952,23.687072]];tbs:lrf:!1m4!1u3!2m2!3m1!1e1!1m4!1u2!2m2!2m1!1e1!2m1!1e2!2m1!1e3!3sIAE,lf:1,lf_ui:10

Η κριτική του πελάτη:
Μου άναψε το λαμπάκι υπενθύμισης αλλαγής λαδιων σε ένα toyota yaris 2013 diesel που έχω,πήγα για το καθιερωμένο service κ από τον Ιούλιο έχει ανάψει 4 φορές το λαμπάκι! Τα αλλάξατε τα λάδια ή μας κλέβετε? Σήμερα που πήγα στην αντιπροσωπεία για να το δουν μου είπαν ότι έχει πετρέλαιο μέσα στα λάδια!!! Κ ότι πρέπει να τα αλλάξουν και επίσης να κάνουν αναγεννηση γιατί το φίλτρο dpf έχει βουλώσει. 119€ σύνολο.. Πάτε καλά ρε κλέφτες? Τι είναι αυτά που λέτε? Ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης δεν βλέπει τι γίνεται? Μακριά.. φυσικά κ δεν θα πατήσω πάλι εκεί

Η απάντηση του υπεύθυνου της εταιρείας:

Κύριε Γούναρη καλησπέρα. Όπως γνωρίζετε όλα τα αυτοκίνητα με πετρελαιοκινητήρα έχουν φίλτρο μικροσωματιδίων (DPF) το οποίο σε τακτά χρονικά διαστήματα χωρίς εσείς να το αντιλαμβάνεστε καθαρίζει όλο το κύκλωμα λειτουργίας του κινητήρα και των καυσαερίων. Η συχνότητα εξαρτάται από τις διαδρομές που κάνει το κάθε όχημα. Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία καθαρισμού τότε το αυτοκίνητο σας ειδοποιεί ανάβοντας το κλειδάκι . Σε κάθε τέτοια περίπτωση πρέπει το όχημα να βγει σε ανοιχτή διαδρομή με τρίτη ταχύτητα και 70 χλμ/ώρα περίπου για είκοσι έως τριάντα λεπτά για να βοηθηθεί να κάνει αναγέννηση όπως λέγεται η συγκεκριμένη διαδικασία.
Αν όπως αναγράφετε η ένδειξη σας άναψε τέσσερις φορές τότε σημαίνει ότι τέσσερις φορές δεν κατάφερε να ολοκληρώσει την αναγέννηση με αποτέλεσμα να βουλώσει σε ποσοστό πάνω από το 100%. Στην περίπτωση αυτή παρουσιάζει μεγάλη ποσότητα καυσίμου μέσα στο λάδι διότι όπως ξέρετε ο τρόπος λειτουργίας του πετρελαιοκινητήρα απαιτεί την ανάμειξη πετρελαίου και λαδιού . Απαιτείται λοιπόν τότε αλλαγή λαδιών διότι τα λάδια που έχει μέσα δε μπορούν να εξασφαλίσουν την ομαλή λειτουργία του κινητήρα λόγο μεγάλης περιεκτικότητας σε πετρέλαιο και επίσης πρέπει να γίνει εξαναγκασμένη αναγέννηση δηλαδή η διαδρομή που σας περιέγραψα πριν με τη μόνη διαφορά οτι το όχημα ειναι συνδεδεμένο με το διαγνωστικό μηχάνημα ώστε να εκτελεί συγκεκριμένες εντολές μέσα από αυτό.
Αν θέλετε λοιπόν να μη μπαίνετε σε αυτή τη διαδικασία θα πρέπει να εφαρμόζετε αμέσως την αναγέννηση μόλις ανάψει το κλειδάκι διότι αν το DPF βουλώσει αρκετές φορές σε σύντομο χρονικό διάστημα πιθανών να χρειαστεί αλλαγή .
Στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή διευκρίνηση.
Λ.Τερζάκης
Διευθυντής
Άβαταρ μέλους
By drdino
#648340 Στα περισσότερα είχε δίκιο, στο δεύτερο bold είχε άδικο, εκτός αν μιλάμε για δίχρονο πετρελαιοκινητήρα (για αμάξια βέβαια μιλάμε, όχι για πλοία :lol: ).
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#648342 Έβαλα την ανάρτηση για 2 λόγους, πρώτον δεν υπάρχει βούλωμα ΠΑΝΩ ΑΠΟ 100% (μέχρι 100% το συζητάμε) και δεύτερον, από πότε σε κινητήρα πετρελαίου, ο ο τρόπος λειτουργίας του πετρελαιοκινητήρα απαιτεί την ανάμειξη πετρελαίου και λαδιού;
Αυτό είναι γραπτή απάντηση υπεύθυνου συνεργείου σε πελάτη..
Δίχρονοι πετρελαιοκινητήρες εγώ ξέρω κάτι τέρατα ναυτικούς (ενδεχομένως να υπήρχαν και δίχρονοι σε παλιές πετρελαιοκίνητες αντλίες) αλλά σε ΙΧ;
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#648343 Για την ιστορία, ο ίδιος υπεύθυνος απαντά σε άλλον πελάτη που διαμαρτυρήθηκε για την ταλαιπωρία που υπέστη όταν επισκέφτηκε το συνεργείο για να του αλλάξουν μπαταρία σε κλειδί αυτοκινήτου, ότι τον παρέπεμψαν σε κατάστημα Γερμανός γιατί ο πελάτης τους ζήτησε πρώτα να μετρήσουν την τάση της μπαταρίας, και εκείνοι (του συνεργείου) του είπαν ότι δεν μπορούν να μετρήσουν πλακέ μπαταρία :slap: (εγώ που την μετράω σπίτι με πολύμετρο μάλλον είμαι υπερμάστορας, εκτός αν το ηλεκτρολογείο του συνεργείου στερείται πολυμέτρου..) και ίσως αν πήγαινε στο Γερμανό να του την μετρούσαν...
Άβαταρ μέλους
By dexter
#648573
lazarefa έγραψε:Έβαλα την ανάρτηση για 2 λόγους, πρώτον δεν υπάρχει βούλωμα ΠΑΝΩ ΑΠΟ 100% (μέχρι 100% το συζητάμε) και δεύτερον, από πότε σε κινητήρα πετρελαίου, ο ο τρόπος λειτουργίας του πετρελαιοκινητήρα απαιτεί την ανάμειξη πετρελαίου και λαδιού;
Αυτό είναι γραπτή απάντηση υπεύθυνου συνεργείου σε πελάτη..
Δίχρονοι πετρελαιοκινητήρες εγώ ξέρω κάτι τέρατα ναυτικούς (ενδεχομένως να υπήρχαν και δίχρονοι σε παλιές πετρελαιοκίνητες αντλίες) αλλά σε ΙΧ;
Ξάδερφε σωστά τα λέει το συνεργείο. Αν αποτύχουν συνεχόμενες αναγεννήσεις του dpf , στην προσπάθεια να ρίξει πετρέλαιο ώστε να γίνει η καύση των καταλοίπων, αυτό επιστρέφει στο Κάρτερ κ αναμειγνύεται με τα λάδια. Με ότι συνεπάγεται αυτό, δηλαδή μπαμ.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#648596 Εσύ μιλάς για την συνέπεια της μη αναγέννησης και του μπουκωματος του dpf κι ο άλλος έλεγε ότι η λειτουργία του πετρελαιοκινητήρα ΑΠΑΙΤΕΙ (=αρχή λειτουργίας) την ανάμιξη πετρελαίου με λάδι. Αν τα βρίσκεις όμοια αυτά, πάσο.
Άβαταρ μέλους
By Δημ.Φυλακτος
#794587 Μολις το παιρνω παω να κατεβω την ραμπα απο την αντιπροσωπεια και βλεπω δεν ανοιγουν τα εμπρος παραθυρα.Κατεβαινω κατω τους φωναζω,ερχονται κοιτανε και ειχε λεει καμμενη ασφαλεια, μα καλα ποτε καηκε λεω; Εδω στον καθρεφτη κρεμασατε ταμπελακι πως ΟΚ κλπ,δεν το ειδατε; Μοκο.

Φευγω οπως ειμαι και παω στον Παναγιωταρακο για ηχοσυστημα (δεν υπηρχε ιντερνετ τοτε,οτι ξεραμε απο περιοδικα και στο μιλητο),μου βαζει ραδιοκασσετοφωνο και πισω-μπρος ηχεια,δοκιμη-παιζουν παω να φυγω και τι βλεπω;
Τα καλωδια για τα μπροστινα ηχεια ΕΞΩ απο την φυσουνα (!) δηλαδη ανοιξε-κλεισε θα τα μαγκωνε και τελος,του λεω τι γινεται εδω ετσι χυμα; ε να ετσι μπαινουν σε μερικα,ειναι αργα δεν προλαβαινουμε κλεινουμε ελα αυριο να το φτιαξουμε κλπ.Δηλαδη με εδιωξε κανονικα ενω ηξερε πως ειμαι απο επαρχια και δεν μπορουσα να ξαναπαω.
Παω σπιτι παρκαρω και τι βλεπω; Του ειχα πει να μου βαλει μαι διακοσμητικη μπουκα,ειχε βαλει τον αλλοδαπο (ο αλλος ο συγχωριανος του ηταν που ειχε περασει τα καλωδια που ειπα πιο πανω) της περασε μια λαμαρινοβιδα και στραβα και φυσικα αυτη κρεμασε αφου πως να στηριχτει ετσι η μπουκα στο μαμα τελικο;
Ολα αυτα θα τα ειδε ο υπευθυνος του Παναγιωταρακου αλλα λεει ασε δεν βαριεσαι,να πληρωσει και αστον μετα.
_______________________________

Τι αλλο να θυμηθω απο συνεργεια;

Πλαϊνα πορτας ξεκουμπωτα ή σπασμενα κλιπς τους
σπασμενο κοκκαλακι βαλβιδας πεταλ φρενου,ετσι ηταν λεει
λαθος συνδεσμολογια και αναβαν συνεχεια τα λαμπακια πισω στοπ ακομη και σβηστο το αμαξι παρκαρισμενο
μου εβαλε την ρεζερβα και στον δρομο ακουγα θορυβο,το γυριζω πισω,οχι δεν κλπ, επεμενα και ω εκ θαυματος βρηκε πως εβρισκε το ενα μπουλονι
καλωδια να κρεμονται χωρις δεματικα,επιασε μερικα ο ιμαντας και στο τσακ να τα μασησει
παραλαβη νεου μοτερ βεντιλατερ με αναποδα (!) τις σκαλες δηλαδη πρωτα η δυνατη και στο a/c η χαμηλη
στραβοβιδωμενες βιδες και χαλασμενο σπειρωμα
αλλαγη καλυμματος καθισματων,ελα λαστιχο με το αγκιστρο το ειχε περασει καθετα στην ραγα και μετα δεν μπορουσα να παω εμπρος το καθισμα
υπερκαργαρισμενη ταπα δοχειου διαστολης και μετα εχανε
αλλαγη τιμονιου και μετα δεν δουλευε ο λεβιες των φλας,επεμενε πως δεν εφταιγε αυτος σε κατι,εγινε μανουρα και το εφτιαξε
μασημενη κεφαλη μπουλονιου πισω ροδας
κολλαγε και δεν ανεβαινε επανω το παραθυρο του συνοδηγου,ηθελε να μου πουλησει νεο μοτερ αλλα το βρηκα ηταν ενα φισακι στον διακοπτη χαλαρωμενο
λαθος τυπος πισω τσιμουχας πορτας και εμπαζε νερα στην βροχη
ειχε βγει το Τ στον αξονα ταχυτητων,επεμενε να το αλλαξουμε ολο γιατι λεει εχει φαγωθει η υποδοχη του,το παω αλλου και επεμενα για το πλαστικο αγκιστρο,εβαλε εμ μια βερα το Τ στην θεση του,το κουμπωσε με το πλαστικο κλιπς και τελος
στραβα βιδωμενα πλαστικα αρα νεα τρυπα διπλα στην υπρχουσα
δεν δουλευε το μοτερακι ανακυκλωσης,να βαλουμε αλλο αυτο χαλασε,παω σε αλλον,αστα ειναι μανουρα ειναι πισω απο το a/c πρεπει να βγουν ολα,ασε πολλη δουλεια κλπ, το ψαχνω μονος το βρισκω ηταν πισω απο ενα καπακακι στο πλαϊ με μια βιδα,το βγαζω το παω για λυσιμο-καθαρισμα και ΟΚ
στηριξη ψυγειου απο κατω με μια αυτοδιατρητη λαμαρινοβιδιτσα μονον ενω εχει 2 υποδοχες τυπου Π και πιανει βιδα με σπειρωμα, η βιδιτσα εφυγε και το ψυγειο ετριζε αφου κουνιοταν καθ'οτι στηριζοταν μονο απο πανω
στραβοβαλμενο φιλτρο ελευθερας Κ&N και πατημα απο πανω να πιασουν τα κλιπς αρα κοπηκε το ενα πλαϊνο του
ενωσεις καλωδιων χωρις κολληση απλα με λιγο ταινια
βαζω εκ των υστερων trip computer,δεν δουλευε καλα,παω σε ηλεκτρολογο βρισκει πως φταει ο αισθητηρας που κουμπωνει στο μπεκ,το λεω στο καταστημα SP-EL.cz οχι ειναι ελεγμενο πριν φυγει απο εδω κλπ,Οκ στειλτε μου αλλον θα τον πληρωσω,στελνουν μπαινει δουλευει οπως πρεπει αλλα επιστροφη δεν δεχτηκε το καταστημα τον πρωτον (τους ειχα στειλει 2 βιντεο οπου φαινοταν πως δουλευε 3κυλινδρο πρωτα και πως κανονικα μετα)
βαλε μου αερα 30 σε παρακαλω δεν βλεπω, ναι 37 πιεση μπρος πισω,το αμαξι κοπαναγε και εσπαγες δοντι
αρρυθμιες στο ρελαντι,επεμενε να αλλαξουμε ολοκληρη πεταλουδα (το πηγα αλλου,καθαρισμα με σπρευ,ΟΚ)
γρατζουνιες στα πλαϊνα δερματινα της πορτας
το παω για αλλαγη λεβιε (εβαλα μια σφαιρα χρωμιου) και μετα απο μερικες αλλαγες στον δρομο μου μενει στο χερι και το γυρισα πισω σπιτι με σκετο τον λεβιε και κοκκινη παλαμη απο την τριβη (εκανα πατεντα μετα)
το παω για αλλαγη λεβιε χειροφρενου (εβαλα αλλον χρωμιου) και ακουω πως το κοπαναγε το παλιο με σφυρι να βγει,βαζω τις φωνες,τι να το κανεις η ζημια ειχε γινει (μονιμο ψιλολασκαρισμα αριστερα-δεξια ο λεβιες)
κολλαγε το φρενο εν σταση,μου ελεγε φταιει η βαλβιδα στοπ και μετα να αλλαξουμε ολο το σερβοφρενο ενω βρηκα οτι ηταν σωληνακι υποπιεσης
μαυριλα στο τιμονι-λεβιε-καθισματα (τα επιασε με λερωμενα χερια)
ηθελε να μου αλλαξει το οργανο θερμοκρασιας νερου στο ταμπλω ενω απλα εφταιγε η βαλβιδα ψυχρης (βρηκα μαυριλα επανω αρα εστελνε οτι να ειναι σημα στο οργανο)
τα εχεις αυτα τα διαφανα φλας; τα εχω-ταδε μοντελο,μαρκα; ναι τα εχω, παω δεν ηταν για Skoda και αλλο σχεδιο, α δεν κανουν; ε τι αν σου κανω αυτα εχω (και του ειχα τονισει πως θα ερθω απο μακρια,να ειναι σιγουρος)
κακοτεχνια στο βαψιμο (δακρυα-μπιμπικια στο χρωμα)
ελεγξες φισες; ναι βεβαια εριξα και σπρευ (κοιταω μετα,πρασινα απο οξειδωση τα pin στην φισα του ΜΑΡ και φυσικα δεν καθαρισε ουτε εριξε σπρευ,ουτε καν την ανοιξε)
λαθος διακενα στις βαλβιδες (μπερδεψε εισαγωγης με εξαγωγης,το βρηκα μονος μου μετα απο καιρο)
λαθος κωδικος αισθητηρα λ (τσαμπα λεφτα αγορα συν ποσα ευρω σε καυσιμα λογω αυξημενης καταναλωσης)
Bosch μπαταρια τουρκικη ή ανακατασκευασμενη με αυτοκολλητα νεα που μου την πουλησε για νεα και φυσικα τα επαιξε σε λιγους μηνες
αυτοματος δυναμο ανακατασκευασμενος (μου τον πουλησε για νεο) που φυσικα δεν αντεξε
αντι για αλλαγη υγρων φρενων απλη συμπληρωση και με χρεωσε μπουκαλακι συν εργασια
αλλαγη βαλβιδας ψυχρης με δακτυλιο απο αλλο χρωμα και μετα ανεβαζε πολυ παραπανω θερμοκρασια
θορυβος στο γυρισμα τιμονιου στο τερμα,αστο μωρε ετσι κανουν αυτα (το εψαξα μονος,ηταν η χαμηλη σταθμη υδραυλικου υγρου)
λαθος αντιστοιχια μπουζι ιριδιου και 2 φορες το αμαξι εσβησε εν κινησει με αμεσο κινδυνο να με τρακαρει ο πισω.

Σιγουρα θα θυμηθω και αλλα στην πορεια αλλα το πιο εκνευριστικο ''το δοκιμασες; ναι-ναι το εβγαλα εξω βολτα ΟΚ" ενω σκοπιμως ειχα μηδενισει το οδομετρο και φυσικα εγραφε μηδεν αρα ουτε καν απο το συνεργειο δεν το εβγαλε.

ΥΓ: εχω και απο τις μηχανες-παπακι αναλογες ιστοριες.