Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By kovathe
#389020 Λοιπον επειδή έχω και μια φαναρτζοδουλεια (παλι μηχανάκι, παλι δικο του φταίξιμο) βολευει ο Σφακιανάκης λόγω οτι είναι κι συνεργαζόμενο με την Εθν ασφαλιστική οποτε δε θα πληρωσω τπτ.
Βασικά μονο αυτός και Auto 1 είναι συνεργαζόμενοι.
Προτιμάμε κάποιον λόγω φανοποιειου?

< >
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#389029 Tα τελευταία καμμιά δεκαπενταριά πόστς τι σχέση έχουν με το θέμα ευτράπελα-πρακτικές ή παράδοξα των συνεργείων; :hmmm:
Εκτός κι αν το ζητούμενο είναι, να προταθεί τέτοιο συνεργείο, που μετά να γραφτεί η αποκτηθείσα εμπειρία σε αυτό εδώ το θεμα! :lol:
Άβαταρ μέλους
By kovathe
#389032 Χαχαχα
Αν σου πω οτι δεν είχα δει τον υπολοιπο τιτλο παρα μονο το "συνεργεία αυτοκινήτων"?

Σκοπός πάντως είναι να προταθεί τέτοιο που θα αποφύγουμε τα ευτράπελα.....

< >
Άβαταρ μέλους
By fokion
#393488 Μηχανικός - με μακροχρονια συνεργασία αλλαζει κινητηρα - ο παλιος ραγισμενος 5 χρονια "γιατρεμενος" με Wondadweld και ταυροχρονα.... υγραεριο.!!!!!

Αφαιρεί την μετοπη για την αλλαγη και βαζει αναποδα ( γινεται ) τη φτερωτη του a/c. στην παρατηρηση μου γιατι ηταν εμφανες οτι ειναι αναποδα ειναι "μα ετσι ειναι"....

"Ντυνει" με μονωτική το σωληνα υποπιεσης του σεβρο. Δε με ενημερωσε ποτέ. το οτι το οδηγει η συζηγος με τα παιδια σπιτι σχολειο τον αφησε παγερα αδιαφορο.

Δεν αλλαζει μπουζι ήταν σκουριασμενα.

πεταγε ( το νεο μοτερ ) συνεχως τα νερα στο δοχειακι γιατι "φουσκωνε" Εσφιγγε συνεχως κολλαρα - τελικά ηταν απλώς σαπια φλατζα που εχανε προς το κυκλωμα ψυξης

δεν εβαλε ΟΥΤΕ ΜΙΑ φλατζα-στιμουχα σε εισαγωγη εξαγωγη θερμοστατη κ.λ.π. ολα παστωθηκαν με φλατζοκολες και σιλικόνη - συνεποια η εξαγωγη να χανει βεβαια.

Σε αυτο το μαστορα ΠΗΓΑΙΝΑ 12-13 χρονια Χ 2 αυτοκινητα και τα τελευταια χρονια Χ3 ( της κορης)
ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν ειχε μεινει ΜΙΑ εργασια απλήρωτη πανω απο μια μερα. ( Πηγαινα επαιρνα το αυτοκινητο που με περιμενε "ετοιμο" απ' εξω με τα δευτερα κλειδια ) την επομενη το πρωη ημουν εκει να τον ΕΞΟΦΛΗΣΩ....

Πριν απο καθε τι συμαντικο ειχα παρει προϋπολογισμό και ειδα ΑΠΟ ΠΡΙΝ μαζεψει τα χρηματα.

ΣΠΑΝΙΩΣ του πηγαινα δικα μου ανταλλακτικά αν και ειχα τις ακρες ξεροντας προφανως οτι βγαζει και απο εκει....

Του ειπα επισημανει το τελευταιο χρονο οτι "δε θελω να πιανει το αυτοκινητο μου ο βοηθός ουτε για λαδια".... Εις ματην....

Αναγκαστηκα να αλλαξω, βρηκα ενα παιδι που το ηξερα απο οταν δουλευε στην ΚΙΑ....
Άβαταρ μέλους
By postruck
#394267 Το χειρότερο είναι να τον έχεις βοηθήσει με τις γνωριμείες σου, να φτιάξει ενα πελατολόγιο καλό και να κάνει κάτι ανάλογο με τον απο πάνω και να τσιμπάει για τα καλά τις τιμές.Ολα αυτά μέσα σε 5 χρόνια απο την στιγμή που ξεκίνησε.Το χειρότερο όμως είναι, οι πελάτες να έρχονται σε εσένα για τα παράπονα,γιατί πολύ απλά, εσύ τους τον πρότεινες..
Άβαταρ μέλους
By fokion
#394307
postruck έγραψε:Το χειρότερο είναι να τον έχεις βοηθήσει με τις γνωριμείες σου, να φτιάξει ενα πελατολόγιο καλό και να κάνει κάτι ανάλογο με τον απο πάνω και να τσιμπάει για τα καλά τις τιμές.Ολα αυτά μέσα σε 5 χρόνια απο την στιγμή που ξεκίνησε.Το χειρότερο όμως είναι, οι πελάτες να έρχονται σε εσένα για τα παράπονα,γιατί πολύ απλά, εσύ τους τον πρότεινες..


Αυτο ξαναπες το....
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#468936 Ελλάδα 2017 (ναι αυτή με την κρίση λέμε ντε)


Συνεργείο νούμερο 1
- Καλημέρα σας θέλω μια τιμή για την τάδε δουλειά.
-Δεν μπορώ έτσι ρε φιλαράκι. Πρέπει να μου φέρεις κέρατο δεινόσαυρου, ένα τετράφυλλο τριφύλι και τον μαγικό ζωμό που έπεσε μικρός ο Οβελίξ για να σου πω.

Συνεργείο νούμερο 2
-Καλημέρα σας θέλω μια τιμή για την τάδε δουλειά.
-Ναι φίλε μου κοστίζει ένα νεφρό και μια σπλήνα.

Συνεργείο νούμερο 3
-Καλημέρα σας θέλω μια τιμή για την τάδε δουλειά.
-Ναι φίλε. Κάνει τόσο εκτός κι αν χρειαστεί σωληνάκια, καινούρια κεραμίδια το σπίτι σου και ίσως χρειαστεί και να εισάγω και φτερά πιγκουίνου οπότε θα σου βγει δυο νεφρά και έξι συκώτια.

Συνεργείο νούμερο 4
-Καλημέρα σας θέλω μια τιμή για την τάδε δουλειά.
-Ναι φίλε μου εγώ μπορώ να στο κάνω, αλλά δε μπορώ να στο ρυθμίσω οπότε θα πρέπει να πας στον τάδε (βλ συνεργείο νούμερο 2) .
ΑΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΡΕ ΜΑΣΤΟΡΑ :rant: :rant: :rant:

Κερασάκι στην τούρτα.
-Έλα αφεντικό έχω εδώ ενα παλλικάρι που θέλει την τάδε δουλειά (γιατί είμαι |λογοκρισία| και εκτιμάω το ψωρομεροκάματο που μου δίνεις και δε θέλω να την κάνω εγω τη δουλειά και να πάρω τα λεφτά) πόσο θα του βγεί;
-Πες του να περάσει από το μαγαζί
-Ρε αφεντικό στο περίπου να ξέρει το παλλικάρι αν ειναι να μην πάρει άδικα τα ανταλλακτικά.
-Πες του να περάσει από το μαγαζί.
Πάει και ο πελάτης από το μαγαζί για να του πει το αφεντικό ότι στο συγκεκριμένο μοντέλο ΔΕΝ γίνεται αυτή η δουλειά. Ναι μιλάμε για την ίδια δουλειά που ο υπάλληλος του μαγαζιού ορκίζεται ότι την έχει κάνει πολλές φορές. :yahoo: :yahoo:

Μιλάμε για δουλειά που όποιος την έκανα αυτόματα αποκτούσε αυτόματα έναν καινούργιο πελάτη. Αλλα όχι. ΄Ολοι προτιμούν την κονόμα της μιας φοράς από τα ανταλλακτικά.
Κάποτε έκραζα όσους πήγαιναν Σκόπια και Βουλγαρία για τέτοιες δουλειές. Τώρα πλέον έχω αρχίσει σοβαρά να σκέφτομαι ότι όσοι έμειναν να δίνουν μεροκάματο σε τέτοιους είναι οι μαλάκες. :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#468990 Kαλώς ήρθες στην Ελληνική πραγματικότητα των συνεργείων.

παράδειγμα, έρχεται το αυτοκίνητο για να μπούν τετραπίστονα, τα έχει ήδη αγοράσει χωρίς να ρωτήσει πρώτα αν κάνουν στις ζάντες του και κλπ απαραίτητες λεπτομέρειες, δεν μπορεί να αφήσει το αυτοκίνητο για μέτρα, άκρο ξέμπαρκο δεν υπάρχει για τα μέτρα οπότε για να μη χάσεις τη δουλειά το σηκώνεις εσύ, βγάζεις τροχό, δαγκάνα, δίσκο, καθαρίζεις τις σκουριές για να πατήσουν σωστά τα όργανα που θα πάρεις τα μέτρα, όχι mm αλλά 0.01 για να είναι όλα ΟΚ, τρώς 3 ώρες.

Άσε που τι περισσότερες φορές δεν ταιριάζει το όφσετ του μαμά δίσκου και πρέπει να φάς μισή μέρα κολυμπώντας στον κυκεώνα των μηχανολογικών σχεδίων των δίσκων της Brembo να βρείς δίσκο που θα ταιριάζει στο όφσετ, στο πάτημα του τακακιού, στο καρέ του μουαγιέ και στο κέντρο του, μιλάμε για μια τρέλα που δεν πληρώνεται γιατί είναι τρέλα κούραση και κυρίως ευθύνη αφού μιλάμε για φρένα, και τα ακούς και από πάνω, σου λέει ο άλλος έλα μωρέ, ένα κομμάτι αλουμίνιο με 4 τρύπες είναι, σιγά τη δουλειά.

Του παίρνεις 150€ για να φτιάξεις τις βάσεις αφού πρώτα με τα μέτρα φτιάχνεις στο CAD σωστό σχέδιο, δουλεύεις 2 μεροκάματα για όλο το πακέτο και του δίνεις τις βάσεις και του λες πήγαινε σε ένα φρενά να τα βάλει, η δουλειά του φρενά είναι λιγότερο από 1 ώρα με τις εξαερώσεις και του παίρνει 250€ και εσύ αισθάνεσαι |λογοκρισία|.

Ξέρεις γιατί ? Γιατί αν δεν υπήρχαμε 2-3 τρελαμένοι που κάνουμε αυτή τη δουλειά οι μισοί που έχουν βάλει πολυπίστονες δαγκάνες απλά δεν θα τις είχανε βάλει, αν δείς τι μου φέρνουν για διορθώσεις και τι σιδεριές τους βάζουν θα τραβάς τα μαλλιά σου με την ανευθυνότητα των συνεργείων, βρές μου ένα συνεργείο ή ένα φρενά που θα πάρει σωστά μέτρα, θα φτιάξει σχέδιο και θα πάει σε ένα μηχανουργείο να φτιάξει βάσεις, κανένας δεν το κάνει γιατί όλοι θέλουν να βγάλουν το μεροκάματο της ημέρας σε 1 ώρα ή και λιγότερο, άλλος ένας λόγος είναι ότι δεν μπορούν αφού δεν έχουν ούτε ένα παχύμετρο της προκοπής και οι περισσότεροι ειδικά στην επαρχία δεν γνωρίζουν να διαβάζουν τον βερνιέρο του απηρχαιομένου αναλογικού τους παχύμετρου που από τη χρήση χάνει και μερικά δέκατα.

Ένας από τους πλέον γνωστούς φρενάδες στην Αθήνας είναι στην περιοχή μου, το δυναμόκλειδό του το έχει μόνιμα στα 12kg για να σφίγγει τους τροχούς χωρίς να το μηδενίζει ποτέ, το ελατήριο του μετά από τόσα χρόνια πιεσμένο σίγουρα έχει μαλακώσει και μόνο 12kg δεν είναι η δύναμη, αυτό και πάρα πολλά ευτράπελα στην περιοχή που βλέπω καθημερινά.

Να πω για συνεργείο της περιοχής μου που φτιάχνει GT-R και μεγάλα BMW και άνοιξε και υποκατάστημα στην Αγγλία, :lol: :lol: :lol: άνοιξε μοτέρ Ferrari χωρίς το service manual και όταν το έκλεισε δεν πήρε ποτέ μπροστά αν και το παίδευαν 2 εβδομάδες στο τέλος το πήρε ο πελάτης με γερανό !

Άλλο συνεργείο βελτιώσεων τα προηγούμενα προ κρίσης χρόνια κάθε κυριακή βράδυ είχε στο πεζοδρόμιο 5 και περισσότερα αυτοκίνητα που τα έφερναν οι γερανοί, αυτοκίνητα που τα έφτιαχναν εκεί όλη την εβδομάδα και έσπαγαν το ΣΚ.

Γιαυτό σου λέω καλώς ήρθες στην Ελληνική πραγματικότητα των συνεργείων, όπως λέει και φίλος με συνεργείο Alfa / Lancia - εμείς οι μηχανικοί όταν πεθάνουμε δεν λιώνουμε από τις κατάρες των πελατών μας.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#468996 Καλά, αυτό με τα ροπόκλειδα... Αναρωτιέμαι άραγε πόσοι στα συνεργεία έχουν καλιμπραρισμένα ροπόκλειδα... :roll: :vava:


Βασικά, πρώτα πόσοι ΕΧΟΥΝ ροπόκλειδα και μετά πόσοι μπαίνουν στον κόπο (γιατί έξοδο δεν είναι, μιλάμε για 50-60 ευρώ / έτος) να τα καλιμπράρουν.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#469000
markvag έγραψε:Καλά, αυτό με τα ροπόκλειδα... Αναρωτιέμαι άραγε πόσοι στα συνεργεία έχουν καλιμπραρισμένα ροπόκλειδα... :roll: :vava:


Βασικά, πρώτα πόσοι ΕΧΟΥΝ ροπόκλειδα και μετά πόσοι μπαίνουν στον κόπο (γιατί έξοδο δεν είναι, μιλάμε για 50-60 ευρώ / έτος) να τα καλιμπράρουν.

Ο θρυλος λεει πως μολις ο μαστορακος μαθει την λειτουργια του ροποκλειδου, φευγει απο την δουλεια, ανοιγει δικο του συνεργειο και δεν ξαναπιανει ροποκλειδο ποτε του! :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#469008 με τα συνεργεια πρεπει να ειμαστε πολυ ρεαλιστες.... ρωταμε εναν που εμπιστευομαστε και παμε εκει επιτοπου οπου κρινουμε απο την εμφανιση του χωρου ποσο σωστος ειναι... οταν τον αποδεκτουμε σαν αξιοπιστο τοτε του δινουμε δουλεια αλλα τον επισκεπτομαστε ωστε να δουμε την πορεια της επισκευης αν ειναι σοβαρο προβλημα.
Και οταν ειχα τα Λαντσια, πηγαινα στον Πλεξιδα στο Σταυρο, και μετα με το 2.24v παω εδω και 17 χρονια στον ιδιο....
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#469018
21 quadra έγραψε:Kαλώς ήρθες στην Ελληνική πραγματικότητα των συνεργείων.


ναι ενω Αγγλια ας πουμε ολα καλα. :lol:
επειδη παρακολουθω Εγγλεζικο φορουμ με τα εβο απο το 2004 σε καθημερινη βαση,οι ιστοριες τρομου με συνεργεια που εχω διαβασει εκει μεσα,παιζει να μην εχουν γινει στην Ελλαδα.
Παντου υπαρχουν καλοι και κακοι μηχανικοι.

στειλε μου ενα πμ με αυτον που ανοιξε και υποκαταστημα στην Αγγλια ρε συ :lol:
Άβαταρ μέλους
By elteo
#469022 μια που είπες Αγγλία .... :lol:

Άβαταρ μέλους
By blinkys
#469063 Έχει και συνέχεια. :yahoo:

Το πρωί πήρα κι ένα παλιό συμμαθητή, καλό μαστοράκι και καλό παιδί. :innocent: Λέω τόσους ρώτησα ας ρωτήσω κι αυτόν.
Με πήρε πριν λίγο τηλέφωνο. Η τιμή του; Πιο ακριβά απ' όλους τους άλλους. Και θα πρέπει και το αυτοκίνητο να κάνει και ένα ταξίδι κοντά στα 100 χλμ πήγαινε έλα.

Ρε όλα μόνος μου θα τα κάνω κι ας ανατιναχτεί όλο το τετράγωνο. :lol: :lol: