Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By gakost
#573541
lazarefa έγραψε:Η συνάδελφος μετά από όλα αυτά ξανατηλεφώνησε στο συνεργείο που είχε αφήσει το αυτοκίνητο και αφού διαμαρτυρήθηκε έντονα θεωρώντας ότι την κοροιδεύουν και της ζητούν υπερβολικά χρήματα, της πρότειναν να τις κόψουν ένα μέρος από το ΦΠΑ και να πάει το μαλλί στα 540 ευρώ (χωρίς απόδειξη σε αυτή την περίπτωση). Επειδή δεν συμφώνησε έφυγε άρον άρον από το γραφείο και θα πήγαινε από το συνεργείο να τους τα πει κι από κοντά ένα χεράκι...
Αναμένεται η συνέχεια.


Δηλαδή μόνο σε μένα φαίνεται η αντίδραση παράλογη; Θα διαμαρτυρηθεί και θα κάνει φασρία για τις τιμές; Ελεύθερη αγορά είναι, υπάρχουν πάρα πολλά συνεργεία ας το πάει αλλου και τελείωσε το ζήτημα. Το καταλαβαίνω είναι πολλά τα € αλλά τελείως λάθος αντίδραση. Στο κάτω κάτω με τι γνώσεις και επιχειρήματα πιστεύει ότι έχει δίκιο; Ούτε το μηχανοστάσιο δεν άνοιξε να δει τι γίνετε και ο άλλος μηχανικός τηλεδιάγνωση έκανε και εκμεταλλεύτηκε την δουλειά του άλλου, ούτε που ασχολήθηκε. Μπορεί να δώσει ότι τιμές θέλει και μετά να το φουσκώσει. Φαντάζομαι ότι θα της φανεί παράξενο της κυρίας αν τις κόψουν ένα τιμολόγιο για εργασία για τον χρόνο που ασχολήθηκαν.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#591128 Zήτησα στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο να αλλάξουν λάδια φίλτρο λαδιού φίλτρο αέρα κινητήρα, μπουζί και να τσεκάρουν από που χάνει το δοχείο πλυστικού και πόσο θέλουν για επισκευή ή αντικατάσταση ώστε να μου τηλεφωνήσουν με τη διάγνωση και ανάλογα να πράξω. Λοιπόν, ένα πρόβλημα πήγα να φτιάξω στο συνεργείο, 2-3 ανοίγουν. Να ξεκινήσω από την αλλαγή λαδιών. Ζητάω από τον υπεύθυνο του συνεργείου να μου δώσει το υπόλοιπο από το 5λιτρο δοχείο. Ρωτάει το μηχανικό που το έχει βάλει, εκείνος του λέει αρχικά ότι έχει βγάλει το υπόλοιπο από το 5λιτρο δοχείο Liqui Moly που τους πήγα και το έχει βάλει σε ένα άλλο δοχείο λαδιού όπελ, λιτρο, και καλά για να χρησιμοποιήσει το δικό μου 5λιτρο δοχείο για υπόλοιπα παλαιών λαδιών....Μου δείχνει ο μηχανικός το 2λιτρο δοχείο που και καλά έβαλε το δικό μου περίσσευμα από τα 5 λίτρα που τους πήγα. Υπόψη ότι το κάρτερ στον Ζ18ΧΕ σύμφωνα με τον κατασκευαστή παίρνει 4,25-4,3 λίτρα μαζί με την αλλαγή φίλτρου. Περιμένω λοιπόν να δω υπόλοιπο γύρω στα 0,7 λίτρα και βλέπω υπόλοιπο 300ml. Λέω στο μάστορα ότι έχει βάλει 400ml παραπάνω λάδι κι επιμένει ότι το μοτέρ μου παίρνει 4,7 λίτρα μαζί με την αλλαγή φίλτρου...Ήμαρτον δηλαδή.
Εν συνεχεία όπως πάω να δω το αμάξι που το έχουν παρκάρει έξω από το χώρο του συνεργείου, ανοίγω καπό να δω το νέο δοχείο και το μάτι μου πάει κατευθείαν σε ένα πλαστικό κλιπσάκι που προφανώς είχαν ξεκουμπώσει/αφαιρέσει (συγκρατεί το τελείωμα του πλαστικού της μπροστά γρίλιας στο μπροστά μεταλλικό κορμό του αμαξώματος) αλλά όταν τοποθέτησαν το καινούριο δεν το εφάρμοσαν καλά, με συνέπεια το κεφάλι από το κλιπ να προεξέχει (κανονικά έρχεται πρόσωπο με την επιφάνεια που εφαρμόζει).
Αυτή είναι η μαύρη γρίλια που αναφέρομαι (αυτή που περιβάλλει το κίτρινο καπάκι του δοχείου πλυστικού):
https://commons.wikimedia.org/wiki/F...Engine_bay.jpg
https://www.google.com/url?sa=i&sour...61652825599658

κι αυτό το κλιπσάκι:

https://www.google.com/url?sa=i&sour...61652825599658

Εν συνεχεία βάζω μπροστά το αμάξι να φύγω (είπα να το παίξω large, έχω βαρεθεί να μαλώνω με τα μαστόρια για τέτοιες αβλεψίες) κι όπως ανοίγω το αμάξι με το κλειδί μετά από λίγα δευτερόλεπτα μου βγάζει μήνυμα στην οθόνη να τσεκάρω τη στάθμη του υγρού υαλοκαθαριστήρων. Λέω φαίνεται δεν έβαλαν νερό στο νέο δοχείο, ας πάω να πάρω απιονισμένο από το σούπερ μάρκετ να βάλω μόνος μου.
Πηγαίνω και αγοράζω νερό για να βάλω κι όπως ανοίγω καπώ τρώω 2πλό σοκ. Πρώτον συνειδητοποιώ ότι η γρίλια στερεώνεται στο σασί με 4 κλιπσάκια, αλλά αυτοί αφού ξήλωσαν τα 4 (για να αφαιρέσουν το άνω πλαστικό τμήμα της γρίλιας και να δουλέψουν ώστε να αφαιρέσουν μετά το παλιό δοχείο και να επανατοποθετήσουν το νέο, "ξέχασαν" να επανατοποθετήσουν 2 μεσαία και αντ αυτού έβαλαν μόνο τα 2 ακριανά. Δηλαδή τα 2 ενδιάμεσα τα άφησαν κενά οι γύφτοι, για να μην πω καμιά χειρότερη λέξη.
Δεύτερον, παρότι στην οθόνη ο αισθητήρας έλεγε να τσεκάρω τη στάθμη, το δοχείο ήταν τίγκα στο νερό...
Δυστυχώς όταν τα είδα όλα αυτά η ώρα είχε πάει 5 και 20 το απόγευμα και το συνεργείο έκλεινε στις 5 οπότε δεν μπορούσα να τους πάρω τηλέφωνο. Πηγαίνω λοιπόν σπίτι και στη διαδρομή 10 λεπτά δρόμος από εκεί που τσέκαρα τα νερά του πλυστικού, μου έβγαλε 2-3 φορές την ένδειξη στο ταμπλό για έλεγχο στάθμης νερού πλυστικού. Δηλαδή τα γίδια, εκεί που δεν είχα απολύτως κανένα πρόβλημα με τον συγκεκριμένο αισθητήρα που μπαίνει χαμηλά στο παγούρι, είτε δεν τον έβαλαν σωστά είτε του προκάλεσαν ζημία με το βγάλε βάλε και πλέον δεν έχω ούτε σωστό αισθητήρα στάθμης πλυστικού.
Τι λέτε, δεν είναι γαμάτοι οι τύποι;
Αύριο εννοείται ότι θα πέσει τηλέφωνο για ξέχεσμα, αλλά την ταλαιπωρία και τα νεύρα μου ποιος θα τα πληρώσει;
Μιλάμε δυστυχώς για εξουσιοδοτημένο συνεργείο όπελ της Αθήνας.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#591219 Που την θυμήθηκες αυτήν σε άσχετο τόπικ; Anyway, για την ασφαλιστική μου στην online καρτέλα φαίνεται σε εκκρεμότητα η δήλωση. Είχα επικοινωνήσει και με τον ασφαλιστή μου και με την εταιρεία μου και μου είπαν αμφότεροι να μην ανησυχώ για κάτι και πως όταν σε δήλωση τροχαίου ατυχήματος εμπλέκονται και άνθρωποι, είναι αναμενόμενο για να κλείσει ο φάκελος να περάσουν πολλοί μήνες, ίσως και πάνω από έτος. Από τα συμφραζόμενα του υπάλληλου της ασφαλιστικής που χειρίζεται το φάκελο ατυχήματος κατάλαβα ότι παζαρεύει η πλευρά της κυρίας με την ασφαλιστική για κάποια αποζημίωση (τυχόν νοσήλεια ίσως, ημέρες εκτός εργασίας κλπ).
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#591223
lazarefa έγραψε:Zήτησα στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο να αλλάξουν λάδια φίλτρο λαδιού φίλτρο αέρα κινητήρα, μπουζί και να τσεκάρουν από που χάνει το δοχείο πλυστικού και πόσο θέλουν για επισκευή ή αντικατάσταση ώστε να μου τηλεφωνήσουν με τη διάγνωση και ανάλογα να πράξω. Λοιπόν, ένα πρόβλημα πήγα να φτιάξω στο συνεργείο, 2-3 ανοίγουν. Να ξεκινήσω από την αλλαγή λαδιών. Ζητάω από τον υπεύθυνο του συνεργείου να μου δώσει το υπόλοιπο από το 5λιτρο δοχείο. Ρωτάει το μηχανικό που το έχει βάλει, εκείνος του λέει αρχικά ότι έχει βγάλει το υπόλοιπο από το 5λιτρο δοχείο Liqui Moly που τους πήγα και το έχει βάλει σε ένα άλλο δοχείο λαδιού όπελ, λιτρο, και καλά για να χρησιμοποιήσει το δικό μου 5λιτρο δοχείο για υπόλοιπα παλαιών λαδιών....Μου δείχνει ο μηχανικός το 2λιτρο δοχείο που και καλά έβαλε το δικό μου περίσσευμα από τα 5 λίτρα που τους πήγα. Υπόψη ότι το κάρτερ στον Ζ18ΧΕ σύμφωνα με τον κατασκευαστή παίρνει 4,25-4,3 λίτρα μαζί με την αλλαγή φίλτρου. Περιμένω λοιπόν να δω υπόλοιπο γύρω στα 0,7 λίτρα και βλέπω υπόλοιπο 300ml. Λέω στο μάστορα ότι έχει βάλει 400ml παραπάνω λάδι κι επιμένει ότι το μοτέρ μου παίρνει 4,7 λίτρα μαζί με την αλλαγή φίλτρου...Ήμαρτον δηλαδή.
Εν συνεχεία όπως πάω να δω το αμάξι που το έχουν παρκάρει έξω από το χώρο του συνεργείου, ανοίγω καπό να δω το νέο δοχείο και το μάτι μου πάει κατευθείαν σε ένα πλαστικό κλιπσάκι που προφανώς είχαν ξεκουμπώσει/αφαιρέσει (συγκρατεί το τελείωμα του πλαστικού της μπροστά γρίλιας στο μπροστά μεταλλικό κορμό του αμαξώματος) αλλά όταν τοποθέτησαν το καινούριο δεν το εφάρμοσαν καλά, με συνέπεια το κεφάλι από το κλιπ να προεξέχει (κανονικά έρχεται πρόσωπο με την επιφάνεια που εφαρμόζει).
Αυτή είναι η μαύρη γρίλια που αναφέρομαι (αυτή που περιβάλλει το κίτρινο καπάκι του δοχείου πλυστικού):
https://commons.wikimedia.org/wiki/F...Engine_bay.jpg
https://www.google.com/url?sa=i&sour...61652825599658

κι αυτό το κλιπσάκι:

https://www.google.com/url?sa=i&sour...61652825599658

Εν συνεχεία βάζω μπροστά το αμάξι να φύγω (είπα να το παίξω large, έχω βαρεθεί να μαλώνω με τα μαστόρια για τέτοιες αβλεψίες) κι όπως ανοίγω το αμάξι με το κλειδί μετά από λίγα δευτερόλεπτα μου βγάζει μήνυμα στην οθόνη να τσεκάρω τη στάθμη του υγρού υαλοκαθαριστήρων. Λέω φαίνεται δεν έβαλαν νερό στο νέο δοχείο, ας πάω να πάρω απιονισμένο από το σούπερ μάρκετ να βάλω μόνος μου.
Πηγαίνω και αγοράζω νερό για να βάλω κι όπως ανοίγω καπώ τρώω 2πλό σοκ. Πρώτον συνειδητοποιώ ότι η γρίλια στερεώνεται στο σασί με 4 κλιπσάκια, αλλά αυτοί αφού ξήλωσαν τα 4 (για να αφαιρέσουν το άνω πλαστικό τμήμα της γρίλιας και να δουλέψουν ώστε να αφαιρέσουν μετά το παλιό δοχείο και να επανατοποθετήσουν το νέο, "ξέχασαν" να επανατοποθετήσουν 2 μεσαία και αντ αυτού έβαλαν μόνο τα 2 ακριανά. Δηλαδή τα 2 ενδιάμεσα τα άφησαν κενά οι γύφτοι, για να μην πω καμιά χειρότερη λέξη.
Δεύτερον, παρότι στην οθόνη ο αισθητήρας έλεγε να τσεκάρω τη στάθμη, το δοχείο ήταν τίγκα στο νερό...
Δυστυχώς όταν τα είδα όλα αυτά η ώρα είχε πάει 5 και 20 το απόγευμα και το συνεργείο έκλεινε στις 5 οπότε δεν μπορούσα να τους πάρω τηλέφωνο. Πηγαίνω λοιπόν σπίτι και στη διαδρομή 10 λεπτά δρόμος από εκεί που τσέκαρα τα νερά του πλυστικού, μου έβγαλε 2-3 φορές την ένδειξη στο ταμπλό για έλεγχο στάθμης νερού πλυστικού. Δηλαδή τα γίδια, εκεί που δεν είχα απολύτως κανένα πρόβλημα με τον συγκεκριμένο αισθητήρα που μπαίνει χαμηλά στο παγούρι, είτε δεν τον έβαλαν σωστά είτε του προκάλεσαν ζημία με το βγάλε βάλε και πλέον δεν έχω ούτε σωστό αισθητήρα στάθμης πλυστικού.
Τι λέτε, δεν είναι γαμάτοι οι τύποι;
Αύριο εννοείται ότι θα πέσει τηλέφωνο για ξέχεσμα, αλλά την ταλαιπωρία και τα νεύρα μου ποιος θα τα πληρώσει;
Μιλάμε δυστυχώς για εξουσιοδοτημένο συνεργείο όπελ της Αθήνας.


Πριν λίγο επέστρεψα από το συνεργείο όπου από τις 8 το πρωί που ανοίγουν τους πήρα τηλέφωνο και ο υπεύθυνος μου είπε να έρθω αμέσως να δουν το αμάξι.
Για τον αισθητήρα στάθμης δοχείου υαλοκαθαριστήρων μου είπαν ότι ενδέχεται να μην έκατσε καλά στην τρύπα στο δοχείο. Τον έστρεψε λίγο ο μάστορας (ούτε αυτόν δεν μπορούν να βάλουν σωστά με την πρώτη, αλλά και πάλι, δεν τσέκαραν αν δίνει εντολή ή όχι μετά την τοποθέτηση και μετά που δοκίμασε με γεμάτο δοχείο δεν έδωσε ένδειξη. Μου είπε βέβαια να το παρακολουθήσω κι αν ξαναβγάλει ένδειξη ενώ έχει νερό να τους ξαναπάω το αμάξι.
Για το θέμα με τα κλιπσάκια (πλαστικά πριτσίνια εκτόνωσης λέγονται επίσημα στον κατάλογο) αρχικά ο ένας από τους μάστορες που ρώτησε ο υπεύθυνος γιατί δεν βάλανε 4 που ήταν κανονικά δικαιολογήθηκε ότι τους το πήγα με 2, ενώ στο καπάκι ένας άλλος μάστορας είπε ότι ήταν όντως 4 αλλά δεν είχαν άλλα και το άφησαν με τα 2 όταν μοντάρισαν τη γρίλλια.
Τους έριξε ένα γερό χέσιμο ο υπεύθυνος μπροστά μου και μου ζήτησε χίλιες φορές συγνώμη, ότι έχω απόλυτο δίκιο, ότι είναι ξεφτίλα για το συνεργείο να κάνουν τέτοιες χαζομάρες/τσαπατσουλιές κλπ, αλλά το θέμα είναι ότι τις κάνουν...Με τα πολλά βρέθηκαν άλλα 2 κλιπσάκια που τα πέρασαν επί τόπου μπροστά μου.
Φεύγοντας, ο υπεύθυνος μου ζήτησε πάλι συγνώμη, και βλέπουμε....
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#591396 Αφήνω την Τετάρτη το 107 (MMT) για αλλαγή σετ συμπλέκτη.
Τον ρωτάω αν γνωρίζει τη διαδικασία με calibration κτλ, μου απαντάει θετικά.
Όλα οκ σύμφωνα με το μάστορα, Aisin 300€

Το οδηγάω για 3 χλμ και νιώθω έντονη τριβή. Του τηλεφωνώ, μου λέει είναι φυσιολογικό μέχρι να στρώσει.
Τον ρωτάω αν έκανε την προβλεπόμενη διαδικασία με το διαγνωστικό, μου απαντάει θετικά.

Την Πέμπτη, η :inlove: μου αναφέρει οτι νιώθει τριβή κατά την κίνηση και τελικά μένει στο δρόμο...
Πάω να βολέψω το αμάξι, πλακώνομαι με έναν που μου έκανε παρατήρηση γιατι διπλοπάρκαρα :dizzy:
Σήμερα κάλεσα οδική, του το άφησα, ορκίζεται οτι έκανε τη διαδικασία προβλεπέ.

Άντε να δούμε :rant:
Άβαταρ μέλους
By g47
#598718 Μηπως γνωριζει κανεις συνεργειο που εχει γνωσεις να αναλαβει ενα boxter 20ετιας στη Πατρα?
Σε οσους ρωτησα δεν το ακουμπουσαν παρα μονο για αλλαγη λιπαντικου.
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#598726 Πηγαινε στον Αντρεα τον Τσιπηρα απεναντι απο το νεκροταφειο στην Ανθουπολη.

Εχει συνεργειο renault και ο συγκεκριμενος δουλευε στην επισημη αντιπροσωπεια της Renault οσο ειχε και την Porsche. Δοκιμασε τον :)
Άβαταρ μέλους
By 224v
#605333 Φιλος θελει φαναρτζοδουλεια για παλιο σκαραβαιο, του ειπαν για ναν με το παρατσουκλι "Ναυτης" οτι κανει φιλοτιμη δουλεια... τον εχει ακουστα καποιος και που τον βρισκουμε??? αν ειναι δυνατον....ευχαριστω..
Άβαταρ μέλους
By bill33
#605347
224v έγραψε:Φιλος θελει φαναρτζοδουλεια για παλιο σκαραβαιο, του ειπαν για ναν με το παρατσουκλι "Ναυτης" οτι κανει φιλοτιμη δουλεια... τον εχει ακουστα καποιος και που τον βρισκουμε??? αν ειναι δυνατον....ευχαριστω..

https://www.google.com/search?q=%CE%BD% ... e&ie=UTF-8
Άβαταρ μέλους
By 224v
#605369
bill33 έγραψε:
224v έγραψε:Φιλος θελει φαναρτζοδουλεια για παλιο σκαραβαιο, του ειπαν για ναν με το παρατσουκλι "Ναυτης" οτι κανει φιλοτιμη δουλεια... τον εχει ακουστα καποιος και που τον βρισκουμε??? αν ειναι δυνατον....ευχαριστω..

https://www.google.com/search?q=%CE%BD% ... e&ie=UTF-8



 Χιλια ευχαριστω, Bill δεν φανταζομονα οτι με το παρατσουκλι θα το ευρισκα!!!! και δεν ξερω γιατι κολλησε να τον βρει... σκαραβαιος ειναι το αμαξι....
Άβαταρ μέλους
By bill33
#605393 Στο σπίτι ,τι κάνεις αν θες να ξεβιδωσεις παξιμάδι 17 αλλά έχεις καρυδάκι 16 και 18?
Μονταρεις ένα κομμάτι ταινίας υδραυλικού στο 18.
Το περίεργο παξιμάδι είναι από τα πίσω φώτα του πουντο,είναι χωμένο αρκετά μέσα ώστε να βγαίνει μόνο με σωληνωτό ή καρυδάκι. Και γράφοντας την εξυπνάδα σου θυμάσαι ότι και το μπουλονοκλειδο είναι ίδιο νούμερο και θα μπορούσες να το χρησιμοποιήσεις ΕικόναΕικόναΕικόνα

< G (5S) >