- 26 Ιουν 2019, 22:53
#591128
Zήτησα στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο να αλλάξουν λάδια φίλτρο λαδιού φίλτρο αέρα κινητήρα, μπουζί και να τσεκάρουν από που χάνει το δοχείο πλυστικού και πόσο θέλουν για επισκευή ή αντικατάσταση ώστε να μου τηλεφωνήσουν με τη διάγνωση και ανάλογα να πράξω. Λοιπόν, ένα πρόβλημα πήγα να φτιάξω στο συνεργείο, 2-3 ανοίγουν. Να ξεκινήσω από την αλλαγή λαδιών. Ζητάω από τον υπεύθυνο του συνεργείου να μου δώσει το υπόλοιπο από το 5λιτρο δοχείο. Ρωτάει το μηχανικό που το έχει βάλει, εκείνος του λέει αρχικά ότι έχει βγάλει το υπόλοιπο από το 5λιτρο δοχείο Liqui Moly που τους πήγα και το έχει βάλει σε ένα άλλο δοχείο λαδιού όπελ, λιτρο, και καλά για να χρησιμοποιήσει το δικό μου 5λιτρο δοχείο για υπόλοιπα παλαιών λαδιών....Μου δείχνει ο μηχανικός το 2λιτρο δοχείο που και καλά έβαλε το δικό μου περίσσευμα από τα 5 λίτρα που τους πήγα. Υπόψη ότι το κάρτερ στον Ζ18ΧΕ σύμφωνα με τον κατασκευαστή παίρνει 4,25-4,3 λίτρα μαζί με την αλλαγή φίλτρου. Περιμένω λοιπόν να δω υπόλοιπο γύρω στα 0,7 λίτρα και βλέπω υπόλοιπο 300ml. Λέω στο μάστορα ότι έχει βάλει 400ml παραπάνω λάδι κι επιμένει ότι το μοτέρ μου παίρνει 4,7 λίτρα μαζί με την αλλαγή φίλτρου...Ήμαρτον δηλαδή.
Εν συνεχεία όπως πάω να δω το αμάξι που το έχουν παρκάρει έξω από το χώρο του συνεργείου, ανοίγω καπό να δω το νέο δοχείο και το μάτι μου πάει κατευθείαν σε ένα πλαστικό κλιπσάκι που προφανώς είχαν ξεκουμπώσει/αφαιρέσει (συγκρατεί το τελείωμα του πλαστικού της μπροστά γρίλιας στο μπροστά μεταλλικό κορμό του αμαξώματος) αλλά όταν τοποθέτησαν το καινούριο δεν το εφάρμοσαν καλά, με συνέπεια το κεφάλι από το κλιπ να προεξέχει (κανονικά έρχεται πρόσωπο με την επιφάνεια που εφαρμόζει).
Αυτή είναι η μαύρη γρίλια που αναφέρομαι (αυτή που περιβάλλει το κίτρινο καπάκι του δοχείου πλυστικού):
https://commons.wikimedia.org/wiki/F...Engine_bay.jpghttps://www.google.com/url?sa=i&sour...61652825599658κι αυτό το κλιπσάκι:
https://www.google.com/url?sa=i&sour...61652825599658Εν συνεχεία βάζω μπροστά το αμάξι να φύγω (είπα να το παίξω large, έχω βαρεθεί να μαλώνω με τα μαστόρια για τέτοιες αβλεψίες) κι όπως ανοίγω το αμάξι με το κλειδί μετά από λίγα δευτερόλεπτα μου βγάζει μήνυμα στην οθόνη να τσεκάρω τη στάθμη του υγρού υαλοκαθαριστήρων. Λέω φαίνεται δεν έβαλαν νερό στο νέο δοχείο, ας πάω να πάρω απιονισμένο από το σούπερ μάρκετ να βάλω μόνος μου.
Πηγαίνω και αγοράζω νερό για να βάλω κι όπως ανοίγω καπώ τρώω 2πλό σοκ. Πρώτον συνειδητοποιώ ότι η γρίλια στερεώνεται στο σασί με 4 κλιπσάκια, αλλά αυτοί αφού ξήλωσαν τα 4 (για να αφαιρέσουν το άνω πλαστικό τμήμα της γρίλιας και να δουλέψουν ώστε να αφαιρέσουν μετά το παλιό δοχείο και να επανατοποθετήσουν το νέο, "ξέχασαν" να επανατοποθετήσουν 2 μεσαία και αντ αυτού έβαλαν μόνο τα 2 ακριανά. Δηλαδή τα 2 ενδιάμεσα τα άφησαν κενά οι γύφτοι, για να μην πω καμιά χειρότερη λέξη.
Δεύτερον, παρότι στην οθόνη ο αισθητήρας έλεγε να τσεκάρω τη στάθμη, το δοχείο ήταν τίγκα στο νερό...
Δυστυχώς όταν τα είδα όλα αυτά η ώρα είχε πάει 5 και 20 το απόγευμα και το συνεργείο έκλεινε στις 5 οπότε δεν μπορούσα να τους πάρω τηλέφωνο. Πηγαίνω λοιπόν σπίτι και στη διαδρομή 10 λεπτά δρόμος από εκεί που τσέκαρα τα νερά του πλυστικού, μου έβγαλε 2-3 φορές την ένδειξη στο ταμπλό για έλεγχο στάθμης νερού πλυστικού. Δηλαδή τα γίδια, εκεί που δεν είχα απολύτως κανένα πρόβλημα με τον συγκεκριμένο αισθητήρα που μπαίνει χαμηλά στο παγούρι, είτε δεν τον έβαλαν σωστά είτε του προκάλεσαν ζημία με το βγάλε βάλε και πλέον δεν έχω ούτε σωστό αισθητήρα στάθμης πλυστικού.
Τι λέτε, δεν είναι γαμάτοι οι τύποι;
Αύριο εννοείται ότι θα πέσει τηλέφωνο για ξέχεσμα, αλλά την ταλαιπωρία και τα νεύρα μου ποιος θα τα πληρώσει;
Μιλάμε δυστυχώς για εξουσιοδοτημένο συνεργείο όπελ της Αθήνας.