- 29 Δεκ 2017, 19:48
#468990
Kαλώς ήρθες στην Ελληνική πραγματικότητα των συνεργείων.
παράδειγμα, έρχεται το αυτοκίνητο για να μπούν τετραπίστονα, τα έχει ήδη αγοράσει χωρίς να ρωτήσει πρώτα αν κάνουν στις ζάντες του και κλπ απαραίτητες λεπτομέρειες, δεν μπορεί να αφήσει το αυτοκίνητο για μέτρα, άκρο ξέμπαρκο δεν υπάρχει για τα μέτρα οπότε για να μη χάσεις τη δουλειά το σηκώνεις εσύ, βγάζεις τροχό, δαγκάνα, δίσκο, καθαρίζεις τις σκουριές για να πατήσουν σωστά τα όργανα που θα πάρεις τα μέτρα, όχι mm αλλά 0.01 για να είναι όλα ΟΚ, τρώς 3 ώρες.
Άσε που τι περισσότερες φορές δεν ταιριάζει το όφσετ του μαμά δίσκου και πρέπει να φάς μισή μέρα κολυμπώντας στον κυκεώνα των μηχανολογικών σχεδίων των δίσκων της Brembo να βρείς δίσκο που θα ταιριάζει στο όφσετ, στο πάτημα του τακακιού, στο καρέ του μουαγιέ και στο κέντρο του, μιλάμε για μια τρέλα που δεν πληρώνεται γιατί είναι τρέλα κούραση και κυρίως ευθύνη αφού μιλάμε για φρένα, και τα ακούς και από πάνω, σου λέει ο άλλος έλα μωρέ, ένα κομμάτι αλουμίνιο με 4 τρύπες είναι, σιγά τη δουλειά.
Του παίρνεις 150€ για να φτιάξεις τις βάσεις αφού πρώτα με τα μέτρα φτιάχνεις στο CAD σωστό σχέδιο, δουλεύεις 2 μεροκάματα για όλο το πακέτο και του δίνεις τις βάσεις και του λες πήγαινε σε ένα φρενά να τα βάλει, η δουλειά του φρενά είναι λιγότερο από 1 ώρα με τις εξαερώσεις και του παίρνει 250€ και εσύ αισθάνεσαι |λογοκρισία|.
Ξέρεις γιατί ? Γιατί αν δεν υπήρχαμε 2-3 τρελαμένοι που κάνουμε αυτή τη δουλειά οι μισοί που έχουν βάλει πολυπίστονες δαγκάνες απλά δεν θα τις είχανε βάλει, αν δείς τι μου φέρνουν για διορθώσεις και τι σιδεριές τους βάζουν θα τραβάς τα μαλλιά σου με την ανευθυνότητα των συνεργείων, βρές μου ένα συνεργείο ή ένα φρενά που θα πάρει σωστά μέτρα, θα φτιάξει σχέδιο και θα πάει σε ένα μηχανουργείο να φτιάξει βάσεις, κανένας δεν το κάνει γιατί όλοι θέλουν να βγάλουν το μεροκάματο της ημέρας σε 1 ώρα ή και λιγότερο, άλλος ένας λόγος είναι ότι δεν μπορούν αφού δεν έχουν ούτε ένα παχύμετρο της προκοπής και οι περισσότεροι ειδικά στην επαρχία δεν γνωρίζουν να διαβάζουν τον βερνιέρο του απηρχαιομένου αναλογικού τους παχύμετρου που από τη χρήση χάνει και μερικά δέκατα.
Ένας από τους πλέον γνωστούς φρενάδες στην Αθήνας είναι στην περιοχή μου, το δυναμόκλειδό του το έχει μόνιμα στα 12kg για να σφίγγει τους τροχούς χωρίς να το μηδενίζει ποτέ, το ελατήριο του μετά από τόσα χρόνια πιεσμένο σίγουρα έχει μαλακώσει και μόνο 12kg δεν είναι η δύναμη, αυτό και πάρα πολλά ευτράπελα στην περιοχή που βλέπω καθημερινά.
Να πω για συνεργείο της περιοχής μου που φτιάχνει GT-R και μεγάλα BMW και άνοιξε και υποκατάστημα στην Αγγλία,
άνοιξε μοτέρ Ferrari χωρίς το service manual και όταν το έκλεισε δεν πήρε ποτέ μπροστά αν και το παίδευαν 2 εβδομάδες στο τέλος το πήρε ο πελάτης με γερανό !
Άλλο συνεργείο βελτιώσεων τα προηγούμενα προ κρίσης χρόνια κάθε κυριακή βράδυ είχε στο πεζοδρόμιο 5 και περισσότερα αυτοκίνητα που τα έφερναν οι γερανοί, αυτοκίνητα που τα έφτιαχναν εκεί όλη την εβδομάδα και έσπαγαν το ΣΚ.
Γιαυτό σου λέω καλώς ήρθες στην Ελληνική πραγματικότητα των συνεργείων, όπως λέει και φίλος με συνεργείο Alfa / Lancia - εμείς οι μηχανικοί όταν πεθάνουμε δεν λιώνουμε από τις κατάρες των πελατών μας.