Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#810566
thanasisr16 έγραψε:Ρε φίλε λέμε ότι με μαμά file είχα ακριβώς το ίδιο θέμα τι κόλλημα είναι αυτό? Επειδή εσύ πλήρωσες για επώνυμο πρόγραμμα και πήρες 10 άλογα πρέπει ντε και καλά να φταίει ένα πρόγραμμα που φοράνε 20 Leon χωρίς κανένα θέμα? Μας βλέπουν και άτομα που δεν ξέρουν τι διαβάζουν.

Εντάξει φίλε το δέχομαι. Το κάνει και μαμά λοιπόν. Είναι feature και όχι bug να κάνει κοψιματα. Δηλαδή το λες στην αντιπροσωπία όταν το πάρεις και σου λένε ότι έτσι κάνει κύριε. Με το μαμά φαιλ. Αλλάζεις αντλία αλλά και πάλι εκεί αυτό. Βέβαια ρεβο με μαμά αντλία δε κόβει. Αντε βγάλε άκρη

Το καινούριο μοτέρ πρόσεχε


ΥΓ αυτοί που μας βλέπουν γνωρίζουν πολύ καλά πως δουλεύει ένα επώνυμο πρόγραμμα σε αυτά τα αυτοκίνητα με τις όποιες ιδιαιτεροτητες έχουν, πόσα άλογα βγάζει και τελικά πόσο απροβληματιστο είναι...


< >
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#810568 Δεν χρειάζομαι συμβουλές για να προσέχω το μοτέρ αν θέλω το ξανά σπάω κιόλας δεν ζήτησα δανεικά από κανέναν σας εδώ μέσα. Δεν γίνεται να λες ότι φταίει ένα πρόγραμμα χωρίς να έχεις δεδομένα μόνο επειδή δεν είναι επώνυμο και κονσέρβα. Εγώ φορούσα πρόγραμμα το έβγαλα το ξανά έκανε άλλαξα αντλία στην αντιπροσωπεία με εγγύηση 70% ανταλλακτικό 30% εργασία γιατί είχε λήξει η εγγύηση και ξανά έβαλα πρόγραμμα και μετά από 16 μήνες και 20.000 χιλιόμετρα δεν έχω κανένα θέμα. Ακριβώς ίδιo file φοράμε με του Γιάννη
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#810571
thanasisr16 έγραψε:Δεν χρειάζομαι συμβουλές για να προσέχω το μοτέρ αν θέλω το ξανά σπάω κιόλας δεν ζήτησα δανεικά από κανέναν σας εδώ μέσα. Δεν γίνεται να λες ότι φταίει ένα πρόγραμμα χωρίς να έχεις δεδομένα μόνο επειδή δεν είναι επώνυμο και κονσέρβα. Εγώ φορούσα πρόγραμμα το έβγαλα το ξανά έκανε άλλαξα αντλία στην αντιπροσωπεία με εγγύηση 70% ανταλλακτικό 30% εργασία γιατί είχε λήξει η εγγύηση και ξανά έβαλα πρόγραμμα και μετά από 16 μήνες και 20.000 χιλιόμετρα δεν έχω κανένα θέμα. Ακριβώς ίδιo file φοράμε με του Γιάννη

Όταν έβγαλα τη μαμά εξάτμιση, ρύθμισα. Όταν έβγαλα καταλυτη ρύθμισα πάλι. Όταν βάλω καταλυτη, θα ρυθμίσω πάλι. Νομίζω κατάλαβες τι εννοώ.

Όταν αλλάζεις εξάτμιση θέλει ρύθμιση λογικά το αυτοκίνητο από την αρχή.

Κουπρα με μαμά εξάτμιση (δε χρειάζεται αλλαγή) με ρεβο πάει μπομπα χωρίς θέματα. Όταν πατήσαμε ειμασταν μαζί (και είμαι 390 άλογα περίπου) και μόνο μετά τα 180 έφευγε. Το δικό σου απ ότι βλέπω είναι πιο αργό από μαμά κουπρα (στην ευθεία γιατί σε στροφές καληνύχτα με το μπλοκε που έχει μπροστά).


< >
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#810574
Nikos! έγραψε:
thanasisr16 έγραψε:Δεν χρειάζομαι συμβουλές για να προσέχω το μοτέρ αν θέλω το ξανά σπάω κιόλας δεν ζήτησα δανεικά από κανέναν σας εδώ μέσα. Δεν γίνεται να λες ότι φταίει ένα πρόγραμμα χωρίς να έχεις δεδομένα μόνο επειδή δεν είναι επώνυμο και κονσέρβα. Εγώ φορούσα πρόγραμμα το έβγαλα το ξανά έκανε άλλαξα αντλία στην αντιπροσωπεία με εγγύηση 70% ανταλλακτικό 30% εργασία γιατί είχε λήξει η εγγύηση και ξανά έβαλα πρόγραμμα και μετά από 16 μήνες και 20.000 χιλιόμετρα δεν έχω κανένα θέμα. Ακριβώς ίδιo file φοράμε με του Γιάννη

Όταν έβγαλα τη μαμά εξάτμιση, ρύθμισα. Όταν έβγαλα καταλυτη ρύθμισα πάλι. Όταν βάλω καταλυτη, θα ρυθμίσω πάλι. Νομίζω κατάλαβες τι εννοώ.

Όταν αλλάζεις εξάτμιση θέλει ρύθμιση λογικά το αυτοκίνητο από την αρχή.

Κουπρα με μαμά εξάτμιση (δε χρειάζεται αλλαγή) με ρεβο πάει μπομπα χωρίς θέματα. Όταν πατήσαμε ειμασταν μαζί (και είμαι 390 άλογα περίπου) και μόνο μετά τα 180 έφευγε. Το δικό σου απ ότι βλέπω είναι πιο αργό από μαμά κουπρα (στην ευθεία γιατί σε στροφές καληνύχτα με το μπλοκε που έχει μπροστά).


< >

Πάλι βγάζεις συμπεράσματα χωρίς να ξέρεις. Έχεις δει μετρήσεις ή πάτημα μαμά κουπρα 280 με ένα σαν το δικό μου? Ένα αυτοκίνητο με πρόγραμμα με πίεση παντού δεν έχει καμία σχέση με ένα αυτοκίνητο μαμά, επίσης άλλο βάρος έχει το κούπρα άλλο το δικό μου. Για τις στροφές που το ξέρεις και πάλι πόσο στημένο είναι το καθένα? Εγώ φοράω ανάρτηση το κούπρα έχει την μαμά με μπλοκέ. Αν δεν συγκρίνεις πώς θα ξέρεις? Με αερολογιες? Όσο για τον κινητήρα θυμάμαι πολύ καλά τότε ποιος έλεγε και τι χωρίς να με ξέρει και από χθες αλλά δεν θα κάτσω να ασχοληθώ με τον καθένα σε ένα φόρουμ. Ο ένας κάθε φορά τρώει μπαν πάντως :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#810582
Nikos! έγραψε:Το κάνει και μαμά λοιπόν. Είναι feature και όχι bug να κάνει κοψιματα. Δηλαδή το λες στην αντιπροσωπία όταν το πάρεις και σου λένε ότι έτσι κάνει κύριε. Με το μαμά φαιλ. Αλλάζεις αντλία αλλά και πάλι εκεί αυτό.


Αν googlαρεις to error code θα δεις ότι είναι μια βλάβη που έχουν αντιμετωπίσει και άλλοι, χωρίς ECU remapping.
H αιτία σε κάθε αμάξι είναι διαφορετική: αντλία υψηλής, αντλία χαμηλής, PCV, G410 sensor, ρεύματα, ασφάλειες, καλώδια, φίλτρα καυσίμου, σωληνάκια υποπίεσης κ.ο.κ.
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#810583 Πολυ πιθανον να εχω χασει επεισοδια, αλλα θυμαμαι κατι ειχες γραψει για aftermarket πολ/στες.
Να φανταστω δοκιμασες ξανα τους μανισιους να δεις τι παιζει, ετσι?
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#810589
sebastian έγραψε:Πολυ πιθανον να εχω χασει επεισοδια, αλλα θυμαμαι κατι ειχες γραψει για aftermarket πολ/στες.
Να φανταστω δοκιμασες ξανα τους μανισιους να δεις τι παιζει, ετσι?


Οι πολλαπλασιαστές έχουν μπει στην άκρη εδώ και καιρό. Είμαι όπως πριν, δηλαδή μαμά πολλαπλασιαστές και τα πιο ψυχρά μπουζί, που δεν είχα κάποιο θέμα.

Επίσης, προ λίγης ώρας, δοκίμασα από άλλο Leon ένα εγκεφαλάκι της πίσω αντλίας (ίδιος κωδικός εξαρτήματος με του δικού μου Leon) και κάνει πάλι κόψιμο.

Έκανα και ένα log
https://datazap.me/u/giuseppe-busso/log ... data=0-2-3

Εδώ βλέπω ότι αναγκάζεται και ρίχνει μέχρι και την υψηλής από τα 200bar στα 5.3bar όπως είδα την πιο χαμηλή τιμή. Αφού πρώτα έχει ρίξει την πίσω αντλία χαμηλής από τα 5-6bar στο 1.4 πχ.
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#810590 Βεβαιωσου οτι ασφαλεια κ ρελε της αντλιας ειναι οκ, μιας και ειναι φθηνα προβληματα, πριν πας παρακατω.

Κι εγω αλλαξα αντλια βενζινης χτες αν κ στο συνεργειο πρωτη (κ λανθασμενη) διαγνωση ηταν προβλημα στην ασφαλειοθηκη.

Καλη τυχη, ειναι σπαστικα αυτα τα θεματα.

Edit:
Ξαναρυθμισατε μετα την εισαγωγη+εξατμιση;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#810591 Στο log βλέπω actual πίεση, μπορείς να βάλεις και requested;
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#810592
Sebastian έγραψε:Edit:
Ξαναρυθμισατε μετα την εισαγωγη+εξατμιση;


Όχι, γιατί δεν μπορεί να ρυθμίσει αν κόβει.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#810636
drdino έγραψε:Στο log βλέπω actual πίεση, μπορείς να βάλεις και requested;

Έχει target. Υποθέτω είναι το Equivalence ratio target value που ακολουθεί τη πίεση (fuel high actual value) όσο μπορεί.

Το πρόγραμμα ζητάει στόχο, αλλά δε παίρνει.

Βέβαια στην αρχή δεν έχει καν target που είναι πολύ μα πολύ περίεργο.

Επίσης δε φαίνεται το afr για να δούμε τι κάνει από μείγμα οταν κάνει τα πάτα άσε. Θεωρώ ότι στεγνώνει προφανώς μόλις κάνει κοψιματα.

Τέλος καλό θα ήταν να είχαμε και τη πίεση του turbo να δεις τι κάνει όταν πατάει. Μην ανεβάζει πίεση πάνω από τον στόχο του αρχικού προγράμματος και προσπαθεί να το προστατέψει κοβωντας την αντλία?

Αυτό τώρα μετά την εξάτμιση ελευθερωθηκε αρκετά οπότε λογικά ανεβάζει πίεση. Θέλει ρύθμιση να του τη ρίξει.


< >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#810639 Της χαμηλής εννοούσα, το τι ζητάει και τι (δεν) παίρνει η υψηλή φαίνεται, ναι.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#810645
Giuseppe Busso έγραψε:
Sebastian έγραψε:Edit:
Ξαναρυθμισατε μετα την εισαγωγη+εξατμιση;

Όχι, γιατί δεν μπορεί να ρυθμίσει αν κόβει.

Η μαμά εξάτμιση υπάρχει; :ninja:
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#810657
Nikos! έγραψε:Το πρόγραμμα ζητάει στόχο, αλλά δε παίρνει.


Αυτό μπορεί να γίνεται επειδή η ECU λαμβάνει ψευδή/ πλασματική πληροφορία.

Nikos! έγραψε:Επίσης δε φαίνεται το afr για να δούμε τι κάνει από μείγμα όταν κάνει τα πάτα άσε. Θεωρώ ότι στεγνώνει προφανώς μόλις κάνει κοψίματα.


Giuseppe Busso έγραψε:Το AFR στις 6Κ+ είναι στο 11,9. Είναι πλούσιο από καύσιμο το αμάξι.


Nikos! έγραψε:Τέλος καλό θα ήταν να είχαμε και τη πίεση του turbo να δεις τι κάνει όταν πατάει. Μην ανεβάζει πίεση πάνω από τον στόχο του αρχικού προγράμματος και προσπαθεί να το προστατέψει κοβωντας την αντλία?


Σωστό αυτό αλλά τι μπορεί να ανεβάζει την πίεση;

Nikos! έγραψε:Αυτό τώρα μετά την εξάτμιση ελευθερωθηκε αρκετά οπότε λογικά ανεβάζει πίεση. Θέλει ρύθμιση να του τη ρίξει.


Κανονικά δε θα έπρεπε να πέφτει η πίεση; :hmmm: Η εργοστασιακή εξάτμιση φρενάρει τη ροή των καυσαερίων, μια aftermarket μεγαλύτερης διατομής την απελευθερώνει.

Ενδιαφέρον λινκ απο 21-quadra (πριν 13 χρόνια)
https://forum.4troxoi.gr/post/1956732
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#810659
saxon_747 έγραψε:
Nikos! έγραψε:Το πρόγραμμα ζητάει στόχο, αλλά δε παίρνει.


Αυτό μπορεί να γίνεται επειδή η ECU λαμβάνει ψευδή/ πλασματική πληροφορία.

Nikos! έγραψε:Επίσης δε φαίνεται το afr για να δούμε τι κάνει από μείγμα όταν κάνει τα πάτα άσε. Θεωρώ ότι στεγνώνει προφανώς μόλις κάνει κοψίματα.


Giuseppe Busso έγραψε:Το AFR στις 6Κ+ είναι στο 11,9. Είναι πλούσιο από καύσιμο το αμάξι.


Nikos! έγραψε:Τέλος καλό θα ήταν να είχαμε και τη πίεση του turbo να δεις τι κάνει όταν πατάει. Μην ανεβάζει πίεση πάνω από τον στόχο του αρχικού προγράμματος και προσπαθεί να το προστατέψει κοβωντας την αντλία?


Σωστό αυτό αλλά τι μπορεί να ανεβάζει την πίεση;

Nikos! έγραψε:Αυτό τώρα μετά την εξάτμιση ελευθερωθηκε αρκετά οπότε λογικά ανεβάζει πίεση. Θέλει ρύθμιση να του τη ρίξει.


Κανονικά δε θα έπρεπε να πέφτει η πίεση; :hmmm: Η εργοστασιακή εξάτμιση φρενάρει τη ροή των καυσαερίων, μια aftermarket μεγαλύτερης διατομής την απελευθερώνει.

Ενδιαφέρον λινκ απο 21-quadra (πριν 13 χρόνια)
https://forum.4troxoi.gr/post/1956732

Πίεση του turbo εννοώ. Όταν αλλάζεις εξάτμιση σωστά έχει πιο ελεύθερη ροή άρα και ανεβάζει πίεση στο turbo. Θέλει όμως ρύθμιση στο πρόγραμμα. Τι λέω τόσο καιρό.

Δε ξέρω με τι έχει να παίξει ο tuner, δηλαδή εμείς έχουμε 3πορτο switch και παίζουμε (συν ένα κάρο αλλά πράγματα).

Το afr δε μου λέει σαν νούμερο κάτι αν δε το δω στο log. Δεν υπάρχει περίπτωση να έχει πλούσιο afr όταν δεν έχει καύσιμο να δώσει η αντλία. Νομίζω το καταλαβαίνουμε αυτό


< >