Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#739502 Ακόμα και το 1 μέρα μέσα με χαλάει. Όχι επειδή θα μου λείψει το αυτοκίνητο, απλά επειδή δεν μου αρέσει να αφήνω αμάξι πουθενά - ούτε στο service.

Το θέμα που με απασχολεί είναι αν αυτή η μία μέρα αρκεί ή θα είναι "πασάλειμμα", μιας και παντού ακούω για 3 και 4 μέρες. Επίσης, πόσο ρόλο παίζει να βάλω κάτι επώνυμο, όπως το williams.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#739507 Έμαθα περισσότερα για την περίπτωση των 650 €. Περνάνε λέει στην αρχή ένα υγρό σε όλο το αυτοκίνητο, μετά εφαρμόζουν το williams, τρίβουν, το αφήνουν να στεγνώσει και αυτό ήταν...
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#739510
g47 έγραψε:Λογικα θα κανω το μονιμο κεραμικο βεβαια και μετα αγοραζω δικο μου για συντηρηση εαν χρειαστει.

Το πρόβλημα είναι ότι σε αυτόν τον 1ο χρόνο που θα έχει το αμάξι επάνω κεραμική επίστρωση, θα περαστούν πάλι μικρογρατζουνιές στο βερνίκι. Οπότε ακόμα και αν αγοράσεις δικό σου για να το εφαρμόσεις, θα το εφαρμόσεις επάνω σε μη λεία επιφάνεια. Δηλαδή και δεν θα πιάσει σωστά, και θα σφραγίσεις κάτι που δεν είναι γυαλισμένο.
Αν δεν είναι για 5ετία το κεραμικό συνήθως είναι κάτι που αφήνει περιθώριο σε μικρογρατζουνιές.
Άβαταρ μέλους
By g47
#739516
rocsta έγραψε:Το πρόβλημα είναι ότι σε αυτόν τον 1ο χρόνο που θα έχει το αμάξι επάνω κεραμική επίστρωση, θα περαστούν πάλι μικρογρατζουνιές στο βερνίκι. Οπότε ακόμα και αν αγοράσεις δικό σου για να το εφαρμόσεις, θα το εφαρμόσεις επάνω σε μη λεία επιφάνεια. Δηλαδή και δεν θα πιάσει σωστά, και θα σφραγίσεις κάτι που δεν είναι γυαλισμένο.
Αν δεν είναι για 5ετία το κεραμικό συνήθως είναι κάτι που αφήνει περιθώριο σε μικρογρατζουνιές.


Συμφωνα με τις δουλειες που εχω δει, το οχημα μετα τον 1 χρονο δεν εχει δειγμα γρατσουνιας.
Καποια χτυπηματα βγαινουν με πιστολι θερμου αερα και μια σχετικη συντηρηση πριν τη νεα εφαρμογη ειναι πανευκολη εαν χρειαστει.
Το μονιμο βεβαια δε μπορω να το κανω εγω εξαρχης γιατι το οχημα μενει για πολλες ωρες με λαμπες πανω του ωστε να δεσει το κεραμικο.
Προσωπικα δε με χαλαει καθολου η μια εβδομαδα οταν εχω δει το επιπεδο της δουλειας.
Παιζει να βγουν και τα καθισματα στο δικο μου οχημα για να μπορεσει να καθαριστει σωστα.
Τελευταία επεξεργασία από g47 και 02 Δεκ 2021, 12:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By g47
#739519 Μα δε μιλουσα για το ενος ετους. Ειπα απο την αρχη οτι θα παω για το μονιμο. Και γρατσουνιες οπως λες δεν εχω δει.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#739531
g47 έγραψε:Μα δε μιλουσα για το ενος ετους. Ειπα απο την αρχη οτι θα παω για το μονιμο. Και γρατσουνιες οπως λες δεν εχω δει.

Κάτσε, με μπέρδεψες:

g47 έγραψε:Πηρα κι εγω προσφορα για το RX, κεραμικο ενος χρονου και πληρης καθαρισμος μεσα (βιολογικος) και μηχανης και εξω εννοειται ολη η προεργασια πριν (πυλος, γυαλισμα) 500 ευρω.
Άβαταρ μέλους
By g47
#739535
g47 έγραψε:
Λογικα θα κανω το μονιμο κεραμικο βεβαια και μετα αγοραζω δικο μου για συντηρηση εαν χρειαστει.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#739537 Σόρρυ! Μόνιμο εννοείς 3ετίας και πάνω προφανώς, οκ :innocent:
Kαι για να γράψω κάτι χρήσιμο, να ξέρετε ότι οι κεραμικές επιστρώσεις που είναι 5ετίας - 7ετίας και θέλουν ψήσιμο με λάμπες, μεγιστοποιούν τις ατέλειες, γι΄αυτό είναι πολύ σημαντική η προετοιμασία. Αν γίνει βαρβάτο κεραμικό σε αυτοκίνητο 10ετίας πχ που αναγκαστικά θα έχει ψεγάδια, παίζει να στεναχωρηθεί στο τέλος ο ιδιοκτήτης. Αντίθετα οι ppf μεμβράνες, τις ελαχιστοποιούν τις ατέλειες.
Άβαταρ μέλους
By g47
#739541 Εχει εγγυηση εφ'ορου ζωης. :)
Εννοειται με λαμπα.
Μενει να δω αν θα στενοχωρηθω (αυτοκινητο του 07).
Το μετρησαμε για το παχος βαφης (επιβεβαιωσα οτι ειναι ατρακαριστο :lol: ) αλλα στα μερη που ειναι αλουμινενιο το αμαξωμα η βαφη ειναι οριακη. Εκει θα συζητησω εαν θα μου το κατεβασει με πολυ γυαλισμα, θα προτιμουσα οχι και ας εχει ατελειες.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#739547 Έτσι είναι, είναι πολύ δύσκολο αμάξι το rx8. Εγώ συμφωνώ μαζί σου ότι θα πρέπει να σταματήσει στο "80% διόρθωση". Έχουν γύρω στα 55μm βαφή που είναι αστείο νούμερο και είναι πολύ οριακό για "κάψιμο", αλλά με το λίγο που τα έχω δουλέψει φαίνονται να έχουν σχετικά σκληρό βερνίκι.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#739552 Όντως πολύ δύσκολο το RX8, έχει ο κολλητός που μου κάνει τα γυαλισματα κεραμικά ένα σε stormy blue (γαματο χρώμα BTW) και στο μέτρημα πάχους σε αντιδιαστολή με τα γερμανικά δικά μου VW και BMW έπεφτε κλάμα.

Για να κάνει το RX8 ήθελε την διπλή δουλειά και προσοχή ενώ στο BMW έβαζε και γυαλόχαρτο πχ.

Από την άλλη η γκολφαρα με το κλασικό candy white με το Carpro lite που περάσαμε έτσι για την πλάκα στην αρχή και με ορίζοντα 6μηνου κράτησε σχεδόν 1,5 χρόνο.
Τα πολύ σπάνια πλυσίματα έπαιξαν τον ρόλο τους μάλλον

Φέτος μου έκανε και τα 2 με quartz UK και Gliss για να δούμε πόσο θα αντέξουν.

Sent from my IN2023 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#739938 ποιο ειναι καλυτερο για στεγνωμα αυτοκινητου,πανι μικροινων ή δερμα?
αντοχη στο χρονο?
Εχετε προτασεις σε σφουγγαρι πλυσιματος,πανακι μικροινων,δερμα?
Άβαταρ μέλους
By g47
#739946 Εχω δει το δερμα να σκουπιζει καλυτερα αλλα να σκιζεται πιο ευκολα απτις μικροινες.
Εχω αγορασει meguiars, jumbo και amazon basics, πραγματικα δεν ειδα διαφορα μεταξυ τους, του αμαζον ειναι αυτες που χρησιμοποιω πλεον. Αρκετα χοντρες, ανθεκτικες και μια χαρα σε ποιοτητα.

https://www.amazon.co.uk/AmazonBasics-U ... 95&sr=8-12

Για σφουγγαρι μονο γαντι, ενα της meguiars ειχα, τωρα με ενα τετοιο

https://www.amazon.co.uk/Kent-Car-Care- ... sp-21&th=1
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#739958 Δεν ξέρω αν υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε δέρμα και μικροίνες, θεωρητικά το δέρμα είναι πιο σκληρό. Εγώ για στέγνωμα χρησιμοποιώ αυτή την πετσέτα

https://www.skroutz.gr/s/22697839/Armor ... 09100.html

Σφουγγάρι χρησιμοποιώ μάλλινο. Σαν το παρακάτω είναι αλλά είχα πάρει ένα με 5-6€, από το 2016 δεν έχει πάθει τίποτα.

https://www.skroutz.gr/s/22643571/Megui ... A7301.html