Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#585537 Να σας προσγειώσω λίγο σε πιο ταπεινά θέματα;
Ήρθαν οι δίσκοι και τα τακάκια που παρήγγειλα για το Volvo (ΑΤΕ, αυτοί που βάζει και η Βολβο -στο 1/3 της αξίας).
Δυστυχώς οι δίσκοι δεν περιέχουν τη βίδα για το δίσκο. Κρατάω τις ίδιες αφού την καθαρίσω και της βάλω Loctite ή πρέπει να τις αντικαταστήσω;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#585551 τις ιδιες,δεν κανουν τιποτα το ιδιαιτερο,αν και δεν ειναι δυσκολο να βρεις καινουριες.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#585870 Τώρα είδα το άρθρο του Χοιδά. Πολύ καλό.

Μερικές μηχανές, συνήθως παλαιότερης τεχνολογίας έφεραν πλευστές δαγκάνες (προφανώς μονοπίστονες) με την τάση να περιστρέφουν τη δαγκάνα όταν τα τακάκι έχανε υλικό. Το τακάκι λειτουργούσε σαν σφήνα. Απλή και αποτελεσματική κατασκευή που σου έδινε φαγωμένα τακάκια με ακανόνιστη πρισματική γεωμετρία :lol:
Τελευταία επεξεργασία από red_monster και 31 Μάιος 2019, 17:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#585871
Nikos! έγραψε:Μετά τους floating PFC v3 το πρότζεκτ φρένα ολοκληρώθηκε με goodridge σωληνάκια και φρέσκα RBF600

Εικόνα

:inlove:

#DimisLikesThis

< >


:thumbsup:


Nikos120!

Καλοδαγκωτα :metalo:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#586088
red_monster έγραψε:
Nikos! έγραψε:Μετά τους floating PFC v3 το πρότζεκτ φρένα ολοκληρώθηκε με goodridge σωληνάκια και φρέσκα RBF600

Εικόνα

:inlove:

#DimisLikesThis

< >





Nikos120!

Καλοδαγκωτα :metalo:

Θενκς!

Δύο λόγια για το μάστορα που είναι μεγάλο ψυχακι.

Μπήκε κάτω από το αυτοκίνητο με καθρέπτη μόλις έκατσε η ανάρτηση για να δει αν τα σωληνάκια ακουμπάνε πουθενά ή μπορεί να τσακίσουν...

Εικόνα

Τον συνιστώ αν κάποιος ψάχνει εξειδικευμένο συνεργείο φρένων στα ΒΠ.

< >
Άβαταρ μέλους
By 224v
#603025 Το JUKE παρουσιασε το εξης με το λαμπακι του φρενου, αναβει οταν το παταω βαθεια το πενταλ. δεν εχει αλλγη στην απ[οτελεσματικοτητα, και οταν ξεκιναω το λαμπακι δεν αναβει ωστε να δειχνει σφαλμα η κατι με τα υγρο.
δεν εχει διαρροη, και το λαμπακι σβυνει μολις αφησω το φρενο...
το κανει πλεονεδω και ενα μηνα που ημουνα στο νησι και εχει στροφηλικι με ανηφορα κατηφορα, εστω και αν δεν τοδηγω τσιτα.. πρεπει ομως να παταω βαθεια για να αναβει αλλιως με λιγο πατημα δεν αναβει. τι λετε να συμβαινει...
Άβαταρ μέλους
By drdino
#603029 Τα υγρά σε τι επίπεδο είναι;
Άβαταρ μέλους
By italakias
#604616 Πριν μερες σναγκαστηκα και αλλαξα τακακια αφου ακουγα σφυριγματα οταν φρεναρα.
Ειχσν φαγωθει τοσο που ειχε μεινει μονο το μεταλικο ελασμα.
Άβαταρ μέλους
By Cosmonaut21
#605741 Ερώτηση.Μετά από 35.000 χλμ που έγιναν όλα εντός πόλης το πεντάλ του φρένου δεν πιάνει το ίδιο αποτελεσματικά από την αρχή της διαδρομής του.
**Έχω ακόμη παρατηρήσει ότι αν ενώ είμαι σταματημένος και πατήσω τέρμα το φρένο στο αμέσως επόμενο πάτημα πιάνει αρκετά πιο άμεσα.**
Υγρά έχω αλλάξει πριν 1 χρόνο ενώ και τότε παρουσιαζόταν αυτή η συμπεριφορά χωρίς τελικά να αλλάξει κάτι.
Φταίνε τα τακάκια που έχουν αρχίσει και φαγώνονται,να θέλει καλύτερη εξαέρωση ή μπορεί να έχει κάποιο πρόβλημα το σύστημα;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#605815 μπορει να μαγκωνει/μην γλυστραει σωστα καποιο τακακι πανω στη δαγκανα,μπορει να εχει καποιο κολλημενο κυλινδρακι σε δαγκανα,μπορει και φθορα σε τρομπα φρενων.
θα αρχιζα να ελεγχω κατα σειρα οπως τα εγραψα που ειναι τα πιο πιθανα και φθηνα.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#606487 Ερώτηση για τη μηχανή:
Το τελευταίο διάστημα παρατηρουσα οτι τα φ΄ρενα δεν δάγκωναν ομαλά, ειχα κραδασμους κλπ. Τακάκια κανουργια, με 10.000χλμ.
Εκει που καθόμουν τις προάλλες λέω δεν ρίχνω λιγο σπρέυ φρένων και να τις καθαρίσω οσο γίνεται? Εριξα αρκετουτσικο μέσα στις δαγκάνες (χωρις να τις λύσω προφανώς) και καθάρισα και δισκόπλακες και ειναι η μέρα με τη νύχτα.
Εινια λογικό να χρειάζεται τετοιου είδους "συντήρηση"?
Άβαταρ μέλους
By kovathe
#607561 Ερώτηση: :help:
Ο μηχανικός που κανει το σέρβις μου είπε οτι έλεγξε τα τακάκια και ενω έχουν 2-3 χιλ χλμ ακόμα, πρέπει να αλλαχτουν και αυτά αλλά και οι δίσκοι μπροστά! Γιατί έχουν κανει δόντι λέει.
Και αν αλλάξω μόνο τακάκια θα έχω λέει μαλακό φρένο, θα σφυρίζει και ίσως στρώσει αργότερα....
Υπόψην οτι δεν έχω αλλάξει ποτε τακάκια ή δίσκους και έχω 44.000 χλμ.

Ισχύει κάτι τέτοιο ή μου λέει παπαριες?
Μου έβγαλε ενα σύνολο άλλα 300+ ευρώ για να τα αλλάξει όλα με γνήσια ανταλλακτικά...
200 οι 2 δίσκοι μπροστά και τα υπολοιπα τακάκια και περαστικά κάνα 40αρι. Με καλη έκπτωση που έχει λέει.
Πως ακούγονται όλα αυτά?

Α, επίσης, δεν ξέρω αν έχει σχέση αλλά τώρα τελευταία όντως μου σφυρανε τα φρένα σε μαλακό φρενάρισμα στην αρχή και προχτες σε ένα δυνατό φρενάρισμα πανικού (πετάχτηκε ένας τύπος απο στοπ και παραλίγο να γίνουμε) μετα μύριζε καμμένο.

< >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#607574
kovathe έγραψε:Α, επίσης, δεν ξέρω αν έχει σχέση αλλά τώρα τελευταία όντως μου σφυρανε τα φρένα σε μαλακό φρενάρισμα στην αρχή και προχτες σε ένα δυνατό φρενάρισμα πανικού (πετάχτηκε ένας τύπος απο στοπ και παραλίγο να γίνουμε) μετα μύριζε καμμένο.

< >


Νομίζω πως ήρθε η ώρα ν' αλλαχτούν. Η αλήθεια είναι πως μου φαίνεται λίγο νωρίς για τους δίσκους, αλλά αυτό εξαρτάται από πολλούς παράγοντες (υλικό δίσκου, υλικό τακακίου, κτλ), αν έχουν πετάξει νύχι πάντως δεν είναι για να μείνουν... Φρένα είναι...

Η τιμή μου φαίνεται λογική πάντως... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#607576 Νομίζω με 200 ευρώ παίρνεις εσύ μόνος σου καλύτερους δίσκους ίσως και τακάκια.
Θα τα αλλάξεις που θα τα αλλάξεις γιατί να μην τα αναβαθμίσεις;

< >