Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#565233 Για ένοχο υποψιάζομαι τον δείκτη ιξώδους που είναι πολύ υψηλός. Το ιξώδες στους 100C είναι normal στα total.
Την επόμενη φορά θα μπεί μάλλον το Selenia WR Forward 0W-30
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#565417 ίσως κάνω μια μίξη 50/50 motul 300V 0w20 και 5w30 για να πετύχω το σωστό ιξώδες και HTHS .
Θα σπάσω και λίγη πλάκα με τις φάτσες στο συνεργείο της toyota :lol:
Άβαταρ μέλους
By fot
#567357 Παιδιά στον τρικύλινδρο Β38 της ΒΜW τι λάδι προτείνεται; Στο manual αναγράφει αρκετά της BMW, δεν γνωρίζω ποιο όμως.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#583765 Better oil additives could prolong life of your vehicle's engine: study

The research showed that calcium-based dispersants that are added to almost all oils become abrasive , they interact with soot in your engine's crankcase.

"The soot by itself is actually lubricious because ... it's basically little nanoparticles of carbon which under normal circumstances would actually be lubricious," Aswath said. "But when you have this calcium phosphate particles embedded in them they actually become much more abrasive."

https://www.cbc.ca/news/canada/saskatoo ... -1.5143127
Άβαταρ μέλους
By 224v
#591069 Γιατί είναι λάθος να συμπληρώνουμε λάδι, συνεχώς αντί να αλλάζουμε όλο το λάδι με νεο?
Μου είπαν ότι έτσι θα καίει λάδι συνεχώς και δεν θα μπορώ να υπολογίσω πραγματικά ποσό λάδι καίει στα 1000 χλμ πχ.

Στάλθηκε από το SH-Z01 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#591902
224v έγραψε:Γιατί είναι λάθος να συμπληρώνουμε λάδι, συνεχώς αντί να αλλάζουμε όλο το λάδι με νεο?
Μου είπαν ότι έτσι θα καίει λάδι συνεχώς και δεν θα μπορώ να υπολογίσω πραγματικά ποσό λάδι καίει στα 1000 χλμ πχ.
Μολύνεται το φρέσκο λάδι από το παλιό. Πρέπει να φύγει το παλιό με ό,τι κουβαλάει. Γιατί μπορεί το παλιό λάδι να καίγεται αλλά τα κατακάθια-ρινίσματα κλπ μένουν.
Βασικά κυκλοφορείς μονίμως με παλιό λάδι. Όχι ό,τι καλύτερο για τον κινητήρα σου. Κάτι τέτοιο βολεύει όταν καίει όλη την χωρητικότητα σε λάδι στα 10-15000χλμ που θα το άλλαζες. Καλύτερα να το αλλάζεις συχνότερα και να βάζεις πιο φτηνό λάδι. Προφανώς μιλάμε για κινητήρα που τρώει λάδι, άρα μάλλον φθαρμένο σε σημείο που να μην σε πολυνοιάζει.
Τουλάχιστον να αλλάζεις το φίλτρο, κάνει διαφορά.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#592052 Μα ναι για το Aygo 2006, μιλάμε... Τον Σεπτέμβριο θα το κάνω σωστά. Τώρα δεν κάνει πάνω από 300 χλμ το μήνα.

Στάλθηκε από το SH-Z01 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#599057 Εκανα μια χαζομάρα την οποία δεν πρόσεξα. Παρήγγειλα 6 λτ λάδι για το αμάξι Fuchs 5W-40 Longlife MB229.5 Προδιαγραφές. Η γκάφα έγινε ότι στο 5λτ δεν πρόσεξα να γράφει Long life οπότε οι προδιαγραφές είναι ΜΒ229.3 (15.000χλμ) ενω το μονόλιτρο έχει τις ΜΒ 229.5 προδιαγραφές και γράφει απεξω Long life. Του πούστη δε νομίζω να υπάρχει θέμα ή υπάρχει? :hmmm: Τώρα και να μην κάνω το σέρβις στα 25.000χλμ δεν πειράζει :shifty:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#599075 εκτός από MB , ποιες άλλες προδιαγραφές έχει ?? βάλε λινκ.
Κανόνας είναι οτι long life σημαίνει 5w30 και 0w30 . υπάρχουν βέβαια και 5w40 LL αλλά είναι λίγα, από όσο θυμάμαι.
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#599155
mousatos έγραψε:εκτός από MB , ποιες άλλες προδιαγραφές έχει ?? βάλε λινκ.
Κανόνας είναι οτι long life σημαίνει 5w30 και 0w30 . υπάρχουν βέβαια και 5w40 LL αλλά είναι λίγα, από όσο θυμάμαι.

Το μονολιτρο https://www.fuchs.com/de/en/special/pro ... sae-5w-40/
το 5λιτρο https://www.fuchs.com/de/en/special/pro ... sae-5w-40/
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#599179
Thomas_C200K έγραψε:
mousatos έγραψε:εκτός από MB , ποιες άλλες προδιαγραφές έχει ?? βάλε λινκ.
Κανόνας είναι οτι long life σημαίνει 5w30 και 0w30 . υπάρχουν βέβαια και 5w40 LL αλλά είναι λίγα, από όσο θυμάμαι.

Το μονολιτρο https://www.fuchs.com/de/en/special/pro ... sae-5w-40/
το 5λιτρο https://www.fuchs.com/de/en/special/pro ... sae-5w-40/

Δεν είναι το ίδιο λάδι αγαπητέ. Οι προδιαγραφές διαφέρουν.
Μια εταιρεία μπορεί να έχει 5 διαφορετικά 5W40 και 10 διαφορετικά 5W30 με μικρές διαφορές στην ονομασία.και τα οποία διαφέρουν λίγο στις προδιαγραφές λόγω εξειδίκευσης . Άλλο για VW , άλλο για PSA , άλλο για BMW.
https://www.generaloils.net/PI_TITAN-SU ... W-40_e.pdf
https://www.fmv.se/FTP/Drivmedel_2017_s ... 05W-40.pdf
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#599188
mousatos έγραψε:
Thomas_C200K έγραψε:
mousatos έγραψε:εκτός από MB , ποιες άλλες προδιαγραφές έχει ?? βάλε λινκ.
Κανόνας είναι οτι long life σημαίνει 5w30 και 0w30 . υπάρχουν βέβαια και 5w40 LL αλλά είναι λίγα, από όσο θυμάμαι.

Το μονολιτρο https://www.fuchs.com/de/en/special/pro ... sae-5w-40/
το 5λιτρο https://www.fuchs.com/de/en/special/pro ... sae-5w-40/

Δεν είναι το ίδιο λάδι αγαπητέ. Οι προδιαγραφές διαφέρουν.
Μια εταιρεία μπορεί να έχει 5 διαφορετικά 5W40 και 10 διαφορετικά 5W30 με μικρές διαφορές στην ονομασία.και τα οποία διαφέρουν λίγο στις προδιαγραφές λόγω εξειδίκευσης . Άλλο για VW , άλλο για PSA , άλλο για BMW.
https://www.generaloils.net/PI_TITAN-SU ... W-40_e.pdf
https://www.fmv.se/FTP/Drivmedel_2017_s ... 05W-40.pdf

Παρήγγειλα το σωστό, να πάει να γμηθεί. Ευχαριστώ κύριοι