Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#565501
mousatos έγραψε:
citastak έγραψε:Πρώτη φορά τακάκια; Μήπως εννοείς δίσκους;;;

Πως φαίνεται ο Αθηναίος ..... :lol:


:oops:
Στη Νορβηγία τα ηλεκτρικά με regeneration αλλάζουν τακάκια στα 200.000χλμ
Εμείς στο ένα αυτοκίνητο κάθε 40-50 χιλ χλμ και στο Volvo κάθε 25!!!
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#565582
citastak έγραψε:
ArrowsFA1 έγραψε:Άλλαξα τακάκια μπροστινά για πρώτη φορά μετά από σχεδόν 120.000 χλμ., και τα παλιά είχαν και λίγη ζωή ακόμη. Καλά είναι; :lol:.


Πρώτη φορά τακάκια; Μήπως εννοείς δίσκους;;;
Σε τι αυτοκίνητο; Τί διαδρομές κάνεις;


Ναι, πρώτη φορά τακάκια μπροστινά. Τα πίσω είχαν αλλαχθεί στις 80.000 χλμ.
VW Golf Mk5 1.4 TSI (140 PS)

Δεν το χρησιμοποιώ ιδιαίτερα στις εντός πόλεως μετακινήσεις.
Κυρίως ταξίδια τα οποία όμως περιλαμβάνουν και ορεινά στροφιλίκια.
Προσπαθώ αρκετά να είμαι προνοητικός στις επιβραδύνσεις και να εκμεταλλεύομαι το φρενάρισμα του κινητήρα.
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#565768
mousatos έγραψε:
citastak έγραψε:Πρώτη φορά τακάκια; Μήπως εννοείς δίσκους;;;

Πως φαίνεται ο Αθηναίος ..... :lol:

Για τη Θεσσαλονίκη τι γνώμη έχουμε? :lol:
Αυτό που με εντυπωσίασε όταν ξανα-οδήγησα μετά από χρόνια, είναι η στωϊκότητα που δείχνουν οι περισσότεροι οδηγοί καθώς διασχίζουν τη πόλη σε ώρες αιχμής. Καταφέρνουν να κινούνται 2-3χλμ για πάνω από μισή ώρα χωρίς να πατάνε καθόλου φρένο! Και βέβαια δεν πατάνε γενικά φρένο ... ούτε στις διαβάσεις.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#567278
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#571346 Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων πως αποφασίζουν για τα φρένα που θα βάλουν σε κάθε αυτοκίνητο και πιο ειδικά σε κάθε έκδοση ενός μοντέλου; Και δε λέω για τα σούπερ φρένα (καμπανάτα, πολυπιστονα κλπ) των πολύ καλών μοντέλων με 300-500 άλογα αλλά για τα πιο κοινά, 100-200 άλογα. Με ποια κριτήρια λένε ότι πχ μέχρι 100 άλογα θα έχει δίσκους-ταμπούρα, μετά όλο δίσκους και από 180 και πάνω πιο μεγάλους δίσκους κλπ. Συχνά μερικοί κοιτάνε να αλλάξουν φρένα με του καλού μοντέλου. Στην πράξη πόσο παραπάνω κοστίζει στο εργοστάσιο να βάλει τον λίγο πιο μεγάλο δίσκο και την ίδια δαγκάνα μερικά χιλιοστά πιο έξω; Έχει διαφορά; Ακόμα και τα μίνι με 16άρες και πάνω είναι χωράνε τα φρένα. Και αντίστοιχα πως διαλέγουν τακάκι.
Τα πιο καλά φρένα δε θα φρενάρουν καλύτερα και το μοντέλο με τα λίγα άλογα, γιατί να έχουν μειωμένη προστασία; Πάντως εγώ θα ήθελα να είχα τα φρένα ενός αυτοκινήτου 2 τόνων στο δικό μου που ζυγίζει 1,5 τόνο, ή αυτά της έκδοσης με 50% παραπάνω άλογα (πιο μεγάλοι δίσκοι εμπρός και αεριζόμενοι και οι πίσω).

Σκέφτομαι όμως ότι για την κατανάλωση έχουμε τόσες μετρήσεις (πόλη, εκτός, όλα μαζί, παλιός τρόπος, νέος τρόπος), για τις επιδόσεις πάλι το ίδιο (0-100, ρεπριζ σε διάφορες σχέσεις, 0-400, 0-1000 κλπ) ενώ για τα φρένα έχουμε συνήθως το 100-0 και καμιά φορά κάτι παραπάνω και ποτέ τιμές για επαναλαμβανόμενα φρεναρίσματα. Μήπως η διαφορά με τις φρενάρες είναι κυρίως στην αντοχή σε παρατεταμένη-σπορτίφ χρήση και στο απλό φρενάρισμα δεν κάνει και τόσο διαφορά; Οπότε αφού δεν μετριέται δεν ασχολούμαστε και βάζουμε το ελάχιστο δυνατό;
Άβαταρ μέλους
By rafi
#572142 Ειχα καιρο να αλλαξω τακακια δισκους, θα μου βαλουν brembo που τα ειχε προσφορα, με την τοποθετηση 130€ λεει. Με βαση τις τιμες που φανταζομουνα νομιζω ειναι πολυ δικαιο.. clio 3 1,2T

Στάλθηκε από το SM-A605FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk