Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#548281 Θα ερθει φιλος από αγγλια και θα ηθελα να μου φερει Power booster για μπαταρια μεγέθους Power Bank. Τι συμφερει οικονομικα να φερει…?? από e bay η και από άλλο μαγαζι ηλεκτρονικο. χρονος υπαρχει να το παραγγειλει και να μου το φερει όταν ερθει..
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#549030 Πέρσι τέτοια εποχή έψαχνα κι εγώ για power bank γύρω στα 12.000mAh για να την έχω καλού κακού στο αμάξι σε περίπτωση που η κανονική τα φτύσει κάποιο πρωινό και δεν παίρνει (την είχα ήδη 4 χρόνια βλέπεις). Έψαξα αρκετά σε μεγάλα κινεζομάγαζα (τύπου gearbest, banggood) και στο ebay (αγγλικό και γερμανικό) καθώς και στα αντίστοιχα amazon. Στα μεν κινεζομάγαζα μου έδινε σχεδόν όλες ότι είχαν εξαντληθεί, στα δε ebay & amazon, ειδικά στο αγγλικό, δεν έστελνε σχεδόν κανείς Ελλάδα (πρέπει να υπάρχει κάποια απαγορευτική οδηγία για αεροπορική μεταφορά συσσωρευτών απ ότι κατάλαβα). Βρίσκω με τα πολλά έναν Γερμανό στο γερμανικό ebay από τον οποίο αγοράζω ένα power bank με τα χαρακτηριστικά που ήθελα για περίπου 47 ευρώ τελική τιμή. Τον πληρώνω, όλα καλά και μετά από 2 μέρες μου στέλνει μέηλ ότι δεν δέχεται η μεταφορική του τη συγκεκριμένη αποστολή σε Ελλάδα και μου γυρνάει πίσω τα χρήματα. Με τα πολλά βρίσκω άλλον Γερμανό έμπορο και αγοράζω παρόμοιο power bank γύρω στα 55 ευρώ τελική τιμή, το οποίο μου ήρθε κανονικά σε καμιά 10αριά μέρες και το έχω έκτοτε στο αμάξι. Γενικά οι τιμές σε Ελλάδα όταν έψαξα εγώ παίζαν από 70 ευρώ και πάνω και με σχετικά μικρή ποικιλία, ενώ σε Ευρώπη γύρω στα 35-40 ευρώ, οπότε αν μπορεί ο φίλος σου να φέρει από το εξωτερικό χωρίς να μπλέξει σε αεροπλάνο, είναι καλή ευκαιρία πιστεύω.
Παρεπιπτόντως στο δικό μου αμάξι η μπαταρία έκλεισε την 5ετία (Delkor 54AH, αγοράστηκε τέλη Σεπτέμβρη του 2013 προς 65 ευρώ από κατάστημα με λιπαντικά/αξεσουάρ αυτοκινήτου και την τοποθέτησα ο ίδιος αφού πρώτα τις έκανα 2-3 κύκλους φόρτισης σε ηλεκτρονικό φορτιστή που έχω στο διαμέρισμα) και μέχρι στιγμής δεν έχει δείξει ίχνη εμφανούς κόπωσης. Με δεδομένη και την ύπαρξη του power bank στο χώρο αποσκευών του αυτοκινήτου μου, θα την κρατήσω κι αυτό το χειμώνα και βλέπουμε.
Στην περίπτωσή μου το αυτοκίνητο κινείται τουλάχιστον επί 50 λεπτά καθημερινά επί 5 ημέρες την εβδομάδα με 2 (συνήθως) μιζαρίσματα σε αντίστοιχες (2) διαδρομές, οπότε εικάζω ότι η μπαταρία γενικά δεν μένει ξεφόρτιστη (προλαβαίνει να φορτίσει) και γιαυτό τα έχει πάει καλά ως τώρα.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#549038 Κάτι τέτοιο:
https://www.skroutz.gr/s/7386886/OEM-TM15.html

Έχεις φορτισμένο από το σπίτι το power bank και το αποθηκεύεις στο αυτοκίνητο. Αν δεν παίρνει μπροστά από την μπαταρία του αυτοκινήτου, συνδέεις το power bank με τα κροκοδειλάκια του και παίρνει από εκεί ρεύμα. Συνήθως δίνουν 200Α συνεχή ή 400Α στιγμιαία, οπότε για νορμάλ καταστάσεις (μέχρι πχ 2000κ.εκ. σε βενζίνη ή 1600κ.εκ. πετρέλαιο) είσαι ΟΚ.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#549167
lazarefa έγραψε:Κάτι τέτοιο:
https://www.skroutz.gr/s/7386886/OEM-TM15.html

Έχεις φορτισμένο από το σπίτι το power bank και το αποθηκεύεις στο αυτοκίνητο. Αν δεν παίρνει μπροστά από την μπαταρία του αυτοκινήτου, συνδέεις το power bank με τα κροκοδειλάκια του και παίρνει από εκεί ρεύμα. Συνήθως δίνουν 200Α συνεχή ή 400Α στιγμιαία, οπότε για νορμάλ καταστάσεις (μέχρι πχ 2000κ.εκ. σε βενζίνη ή 1600κ.εκ. πετρέλαιο) είσαι ΟΚ.

Ωραίο ,δεν είχα καταλάβει ότι ήταν τόσο φθηνά...Θα πάρω και εγώ ένα...Πολύ χρήσιμο!!
Άβαταρ μέλους
By 224v
#549195
sknipper έγραψε:Δηλαδή θα περάσουν 200-400Α από αυτά τα καλωδιάκια; :hmmm: :whistlink:


Ναι περνανε!!!, το καλοκαιρι που εμεινε το JUKE για ανεξηγητο λογο, το βαλαμε μπρος με τετοιο τσακ μπαμ… εκτοτε κανενα πρόβλημα με την μπαταρια, (κατι που ακομα δεν το καταλαβα…. η μπαταρια ηταν 2 ετων και δεν θα επρεπε να συμβει…..
Άβαταρ μέλους
By Morx
#549209 Δεν υπαρχει περιπτωση να περνανε απο τετοια καλωδιακια 200Α+ ... θα γινουν σαν τα λαστιχακια του σουπερμαρκετ.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#549401
Morx έγραψε:Δεν υπαρχει περιπτωση να περνανε απο τετοια καλωδιακια 200Α+ ... θα γινουν σαν τα λαστιχακια του σουπερμαρκετ.


Για να μην χαλασουμε τις καρδιες μας απλα σου λεω οτι ξεκιναει η μιζα και παιρνει μπρος το οχημα, αν μπορει να γινει αυτο χωρις να περναει ρευμα απο τα καλωδιακια οπως λες τοτε ενταξει δεν περναει..... βρες ενα τετοιο και δοκιμαε το για να πειστεις, ισως ενας ηλεκτρολογος το εξηγησει το γιατι γινεται αυτο
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#553655 Μετά από 5 χρόνια και 2 μήνες με την εξαιρετική όπως αποδείχθηκε Delkor 54ΑΗ 500CCA πηγαίνω για αντικατάσταση μπαταρίας. Υπενθυμίζω ότι η μπαταρία αγοράστηκε το Σεπτέμβρη του 2013 προς 65 ευρώ με 2 έτη εγγύηση από μαγαζί με λιπαντικά-ανταλλακτικά και τοποθετήθηκε από εμένα αφού της είχα κάνει 2-3 κύκλους φόρτισης πριν την τοποθετήσω.
Τις τελευταίες 3-4 μέρες που έπιασαν τα κρύα δείχνει τα πρωινά με 8-10 βαθμούς θερμοκρασία να έχει έναν ελάχιστο δισταγμό και (κυρίως) βλέπω την οθόνη στο κέντρο του ταμπλό (πληροφορίες ραδιόφωνου, κατανάλωσης κλπ) να τρεμοπαίζει στιγμιαία στο μιζάρισμα (σημάδι ότι πλησιάζει το τέλος λογικά).
Εν τω μεταξύ, πέρσι αγόρασα έναν όργανο για τη διάγνωση/ανάλυση κατάστασης της μπαταρίας, παρόμοιο με αυτό που έχουν οι επαγγελματίες μπαταριάδες (το δικό μου βέβαια είναι η απλοϊκή Κινεζική εκδοχή ανάλογων οργάνων). Μέτρησα χθες το μεσημέρι με αυτό τη μπαταρία μου, μετά από 19 ώρες ακινησίας του οχήματος και μου έβγαλε τα εξής:
Healthy:33%
290CCA (αντί 500)
Charge:83%
Voltage: 12,50V
Internal R: 9.46mΩ
REPLACE

Φυσικά με 290Α δεν πας μακριά, οπότε το REPLACE είναι δεδομένο. Λίγες μέρες χαμηλών θερμοκρασιών ακόμα και λογικά θα μου την κάνει. Βέβαια καλού κακού κουβαλάω στο πορτ μπαγκάζ (από πέρσι τέτοια εποχή) ένα power bank, αλλά επειδή έρχονται και γιορτές (προγραμματίζω ταξίδι 500χλμ τα Χριστούγεννα σε επαρχία) δεν είμαστε για ταλαιπωρία, οπότε μέσα στη βδομάδα, ίσως κι αύριο αν προλάβω, πάω για αλλαγή. Από μοντέλα έχω καταλήξει μεταξύ 2-3 κορεάτικων (δυστυχώς δε βρίσκω ακριβώς την ίδια να τη βάλω με κλειστά μάτια), με τιμές μεταξύ 60-75 ευρώ (για χωρητικότητες γύρω στα 55ΑΗ μιλάω και CCA 480-500).
Να δούμε πόσο καιρό θα μου πάει η νέα.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#553663 Ερώτηση (μάλλον ρητορική). Να υποθέσω ότι είναι σκόπιμο πριν την τοποθέτηση της νέας μπαταρίας να έχει προηγηθεί ένας κύκλος φόρτισής της στο κατάστημα (το ίδιο που είχα κάνει πέρσι κι εγώ); Να ζητήσω τηλεφωνικά από το κατάστημα να μου έχουν από νωρίτερα την μπαταρία σε φορτιστή ώστε όταν πάω για την τοποθέτηση να είναι φρεσκοφορτισμένη;
Άβαταρ μέλους
By Morx
#553670
lazarefa έγραψε:Λίγες μέρες χαμηλών θερμοκρασιών ακόμα και λογικά θα μου την κάνει.

Πιο ευκολα θα σου την κανει το καλοκαιρι αν το αμαξι κινειται καθημερινα το χειμωνα... και πολυ πιθανον να την κανει μια και εξω! :)
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#553675
lazarefa έγραψε:Ερώτηση (μάλλον ρητορική). Να υποθέσω ότι είναι σκόπιμο πριν την τοποθέτηση της νέας μπαταρίας να έχει προηγηθεί ένας κύκλος φόρτισής της στο κατάστημα (το ίδιο που είχα κάνει πέρσι κι εγώ); Να ζητήσω τηλεφωνικά από το κατάστημα να μου έχουν από νωρίτερα την μπαταρία σε φορτιστή ώστε όταν πάω για την τοποθέτηση να είναι φρεσκοφορτισμένη;


ποτε δεν το εχω κανει αυτο,και ολες οι μπαταριες μου περασαν τα 6-7 χρονια.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#553893 Τελικά σήμερα προχώρησα σε προληπτική αντικατάσταση της μπαταρίας. Δε ήθελα να έχω περιπέτειες χειμωνιάτικα οπότε αποχαιρέτησα την πάρα πολύ καλή όπως αποδείχθηκε Delkor. Στο ηλεκτρολογείο που την μετρήσαμε με τον τεχνικό έδειξε ότι γονατίζει όταν υποβλήθηκε σε τεστ φορτίου (έπεσε στα 8,95 V η τάση ενώ πρέπει να είναι τουλάχιστον 9) οπότε πήγε για ανακύκλωση. Μπήκε μια ΤΑΒ (Σλοβένικη) 55ΑΗ/500CCA προς 60 ευρώ με 2 έτη εγγύηση. Αν βγάλει 4 χρόνια θα είμαι ευχαριστημένος.