- 09 Ιουν 2018, 15:40
#515434
σήμερα είπα να βάλω την αντλία πίεσης βενζίνης. πάω στον μηχανικό που έχω αλλά είχε προλάβει κ φύγει. οπότε μετά την πέρασα μόνος γιατί δεν ήθελα να περιμένω.
40 λεπτά υπόθεση κ προς το παρόν η δύναμη έχει επανέλθει, το στροφόμετρο έχει ξαναζήσει στιγμές 5000 σαλ.
ερώτηση: πόσο ρεαλιστικό είναι να βγάζει βλάβη η ανλία πίεσης κ να φταίει η τσιμούχα κ όχι το μεταλλικό στοιχείο αυτό καθεαυτό. την είδα καλή βέβαια αλλά αναρρωτιέμαι. έτσι όπως δοκίμασα να εφαρμόσω την καινούρια κάπου από την πίσω πλευρά φαγώθηκε η νέα τσιμούχα. εκεί μου κόπηκε η ανάσα. κ δεν έκανα καμια ταρζανία (ήταν πολύ μαλακή κ ζορίστηκε στα χείλη καθώς την εφάρμοζα κ έφυγε λίγο από την άκρη της). έπρεπε να πάω να αγοράσω νέα από την αντιπροσωπία κ αν είχαν. το αμάξι θα έμενε ακίνητο, γμσ τα δλδ. προσευχήθηκα κ έβγαλα προσεκτηκά την παλιά από το ανταλλακτικό που έβγαλα κ ΕΥΤΥΧΩΣ δεν είχε σκάσει κάπου. την σταύρωσα κ την πέρασα στο νέο ανταλλακτικό
αν όλα πάνε καλά θα το αφήσω έτσι.
έχω αγοράσει ένα βιβλίο DIY για το golf κ είχα δει ακριβώς πως γίνεται στο dr youtube. τελικά πολύ εύκολο ήταν. κ το ευχαριστήθηκα
έβγαλα κ τα καρυδάκια από το υπόγειο.
ερώτηση: όταν βιδώνετε μεταλικά μέρη μεταξύ τους πόσο ζορίζετε τις βίδες? ροπόκλειδο δεν έχω. εγώ το πάω όσο πάει κ μετά ένα τικ ακόμη, ίσως κ ένα 2ο μικρότερο αναλόγως πως το αισθάνομαι.
Για να πω κ κάτι παρόμοιο, όταν βάζουμε πλάκα με βίδες στα κατάγματα δεν πρέπει τις βίδες να τις βιδώνουμε τέρμα όσο πάει κ φυσικά δε φέρνουμε βολτες, αυτό καταστρέφει τα πάσα μέσα στο κόκκαλο, οπότε μετά δεν κρατά η πλάκα. θέλει εξάσκηση.
Leone di Mare.
When the going gets tough, the tough get going