xenos έγραψε:Εγω που τσεκαρα falken, σε τιμη φτανουν τα επωνυμα οποτε τρωνε ακυρο. Θα τα δοκιμαζα ομως.
220€ σε 155/65/14 (οσο και τα Pirelli) σε ένα τυχαίο κατάστημα που τηλεφώνησα.
Στο skroutz τα βρίσκεις με 180€ (με μεταφορικά).
Περιμένω απάντηση από τον αντιπρόσωπο για τιμή και μαγαζί που θα τα τοποθετησω, αν μπόρεσει να κάνει κάτι καλύτερο θα τα δοκιμάσω.
Γενικά, τα θεωρώ επώνυμα πάντως...
belgarion έγραψε:Γενικά πολύ καλά σχόλια για τα τελευταία Falken σε διάφορες κατηγορίες φέτος, η εταιρεία ή βελτίωσε πολύ το προϊόν ή/και τις δημόσιες σχέσεις της.
Και εγώ το σκεφτόμουν, ποιος ξέρει... Αν "κάτσει", θα μας πείσει μια δοκιμή.
saxon_747 έγραψε:xenos έγραψε:Εγω που τσεκαρα falken, σε τιμη φτανουν τα επωνυμα οποτε τρωνε ακυρο. Θα τα δοκιμαζα ομως.
Γενικά, τα θεωρώ επώνυμα πάντως...
Εγώ τα θεωρώ επώνυμα Β.
Εδώ οι λαστιχάδες πουλάνε όλη τη σαβούρα βαφτίζοντας τα όλα θυγατρικές της micheli, bridge, κλπ.
Τα θυγατρικά, δεν τα θεωρώ επώνυμα πάντως, κάτι Barum, Sava, Tigar δεν είναι στο ίδιο επίπεδο για κανένα λόγο. Ποιος ο λόγος η ίδια η εταιρεία να προσφέρει ισάξιο ή εφάμιλλο προϊόν με λιγότερα χρήματα;
Είναι δυνατόν το Tigar να είναι ίδιο με το Michelin; ΟΚ τα Kleber ή τα BF Goodrich θα είναι πολύ κοντά, αλλά και πάλι, όχι στο ίδιο επίπεδο.
Ένα Falken ίσως πλησιάζει, αλλά και πάλι δεν νομίζω να είναι στο ίδιο κορυφαίο επίπεδο.
< >
Michelin is present in 170 countries, has 111,700 employees and operates 68 production facilities in 17 countries which together produced 187 million tires in 2016, It is the second largest tyre manufacturer in the world after Bridgestone and larger than both Goodyear and Continental
saxon_747 έγραψε:xenos έγραψε:Εγω που τσεκαρα falken, σε τιμη φτανουν τα επωνυμα οποτε τρωνε ακυρο. Θα τα δοκιμαζα ομως.
220€ σε 155/65/14 (οσο και τα Pirelli) σε ένα τυχαίο κατάστημα που τηλεφώνησα.
Στο skroutz τα βρίσκεις με 180€ (με μεταφορικά).
Περιμένω απάντηση από τον αντιπρόσωπο για τιμή και μαγαζί που θα τα τοποθετησω, αν μπόρεσει να κάνει κάτι καλύτερο θα τα δοκιμάσω.
Γενικά, τα θεωρώ επώνυμα πάντως...
Eπώνυμα Β' κατηγορίας όμως. Το λάστιχο επειδή είναι γενικά ιδιαίτερο προϊόν καλό είναι να το βλέπεις μακροπρόθεσμα. Εγώ πχ κάνω την εξής σκέψη: Σε 3 χρόνια από τώρα με 30.000 χλμ+ με ποιο θα ήθελες να κάνεις αν χρειαστεί ένα φρενάρισμα πανικού ή έναν ελιγμό αποφυγής; Με ένα Falken 3 χρονών ή ένα Michelin, Pirelli κλπ 3 χρονών? Εγώ πάντως με τα δεύτερα.
Toυ πρότεινα γιόκο s-drive, αλλά δεν κοίταξα αν βγαίνουν στη διάστασή του, ούτε τιμούλες.
theo13 έγραψε:saxon_747 έγραψε:xenos έγραψε:Εγω που τσεκαρα falken, σε τιμη φτανουν τα επωνυμα οποτε τρωνε ακυρο. Θα τα δοκιμαζα ομως.
220€ σε 155/65/14 (οσο και τα Pirelli) σε ένα τυχαίο κατάστημα που τηλεφώνησα.
Στο skroutz τα βρίσκεις με 180€ (με μεταφορικά).
Περιμένω απάντηση από τον αντιπρόσωπο για τιμή και μαγαζί που θα τα τοποθετησω, αν μπόρεσει να κάνει κάτι καλύτερο θα τα δοκιμάσω.
Γενικά, τα θεωρώ επώνυμα πάντως...
Eπώνυμα Β' κατηγορίας όμως. Το λάστιχο επειδή είναι γενικά ιδιαίτερο προϊόν καλό είναι να το βλέπεις μακροπρόθεσμα. Εγώ πχ κάνω την εξής σκέψη: Σε 3 χρόνια από τώρα με 30.000 χλμ+ με ποιο θα ήθελες να κάνεις αν χρειαστεί ένα φρενάρισμα πανικού ή έναν ελιγμό αποφυγής; Με ένα Falken 3 χρονών ή ένα Michelin, Pirelli κλπ 3 χρονών? Εγώ πάντως με τα δεύτερα.
Μα, παρατηρείς πως συμπεριφέρεται το ελαστικό μετά από 3 χρόνια και Χ χιλιόμετρα. Γι'αυτό λέω να τα δοκιμάσω. Αν δω ότι φρενάρει το ίδιο καλά μετά από κάποια χρόνια, τόσο το καλύτερο. Αν όχι, αλλάζω ελαστικά.
diplomat έγραψε:Toυ πρότεινα γιόκο s-drive, αλλά δεν κοίταξα αν βγαίνουν στη διάστασή του, ούτε τιμούλες.
Είσαι ωραίος και μετράς!!!
Yoko V701 Fleva
Bridge T005
Hankook K125
Kumho PS51
Σχετικά με τα Ρ7, έχει ανανεωθεί το μοντέλο και οι κριτικές είναι πολύ κολακευτικές. Επίσης καλό είναι να προτιμηθεί το Blue.
REALZEUS έγραψε:diplomat έγραψε:Toυ πρότεινα γιόκο s-drive, αλλά δεν κοίταξα αν βγαίνουν στη διάστασή του, ούτε τιμούλες.
Είσαι ωραίος και μετράς!!!
Είπαμε, είναι για γνωστό (φίλος φίλου, στα παπάκια μας δηλαδής), ο οποίος επειδή του εξήγησα τί σημαίνουν τα νουμεράκια της διάστασης των ελαστικών του με ανήγαγε σε επίπεδα Rory Byrne ξερωγώ.
REALZEUS έγραψε:Yoko V701 Fleva
Bridge T005
Hankook K125
Kumho PS51
Σε μερσώ.
(1) Στο εσωτερικό μέρος των ζαντών (προς τον άξονα του αυτοκινήτου) υπάρχει πάντα ένα περιορισμένο κομμάτι που έχει μαυρίσει σαν να βάφτηκε εξεπίτηδες με μπογιά! Μόνη λογική εξήγηση τα βαρίδια από μολύβι(?) που έβαζαν στην κόγχη ... ή κάποιο γράσο ... συν η θέρμανση από τα φρένα. (τα τωρινα κολλημένα βαρίδια γράφουν σίδηρο (Fe) ).
(2) Γύρω-γύρω στις δύο περιφέρειες που ακουμπάει και στεγανώνει το ελαστικό έχουν απομείνει λωρίδες κολλημένης "μαυρίλας" που θα μπορούσε να είναι ελαστικό συνδυασμένο με υπολείματα του γράσου που βάζουν όταν τοποθετούν τα ελαστικά. Σε 2-3 σημεία έχουν σχηματιστεί και εξογκώματα σαν περιττώματα περιστεριών(!) που πρέπει να είναι ξεραμένο γράσο.
Μου φαίνεται εντυπωσιακό ότι τα λάστιχα κρατούσαν την πίεση για κανά μήνα και μου φαίνεται αδιανόητο ότι δεν τα καθαρίζουν ποτέ στις αλλαγές ελαστικών.
Υπάρχει τρόπος να καθαρισθούν αυτά χωρίς να γίνει ζημιά στη ζάντα?