Τεχνικά θέματα για το όχημα, αλλά και τον οδηγό. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#461891
Morx έγραψε:Η ταπα, εκτονωνει το περισσευμα παραφλου, οταν ο κινητηρας ειναι ζεστος και διαστελλεται.
Ομοιως, αφηνει λογω της υποπιεσης οταν κρυωσει, να μπει παραφλου απο το δοχειο διαστολης και να αναπληρωσει αυτο που χαθηκε...
Ανοιγει αμφιδρομα δηλαδη.

Παιζει και η ταπα το ρολο της, αλλα καλο θα ειναι να την αφαιρεσεις και να δεις τι καταλοιπα εχει επανω της.
Ξεκινα απο αυτη πρωτα, ειδικα αν ειναι σε ασχημη κατασταση.


Ο Λαζαρος δεν εχει δοχειο διαστολης εκτος, ολο το κυκλωμα ειναι υπο πιεση
Άβαταρ μέλους
By Morx
#461896 Τοτε η ιδια ταπα, υπαρχει στο δοχειο διαστολης. Εκτονωνει περισσευμα της πιεσης σε αερα και ρουφαει αντιστοιχα οταν κρυωσει το κυκλωμα.
Ταπα για αρχη, η αποψη μου. Μετα, κολαρο.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#462258
Morx έγραψε:Ταπα για αρχη, η αποψη μου. Μετα, κολαρο.



trident1971 έγραψε:
lazarefa έγραψε:Ευχαριστώ παιδιά. Έτσι κι αλλιώς το κόστος του κολλάρου δεν είναι απαγορευτικό (γύρω στα 20-25 ευρώ το γνήσιο αν θυμάμαι) και λογικά θα το συνδυάσω με αντικατάσταση και του δοχείου ψυκτικού, του αντίστοιχου αισθητήρα στάθμης ψυκτικού και της τάπας του δοχείου.


Παρε μια σκετη γνησια ταπα πρωτα, αν δεν λυθει κανεις και τα υπολοιπα


:rtfm: :s_mad
:)