Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#444387 Εγω παντως ειχα εναν τετοιο περιστροφικο σε ενα Panda 4x4 για 17 χρονια και δεν μου δημιουργησε κανενα προβλημα. Ουτε χαλασε!
Δεν ηθελε κανα τρελο σφιξιμο.
Με το χερι απλο σφιξιμο εκανα και δεν χαλαρωνε ποτε και το πηγαινα σε κατσαβραχα.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#444411 Σημερα ο παπαρας ειχα ξεχασει τα αλαρμ ανοιχτα οσο ημουν γραφειο. Ευτυχως δε μασησε η μπαταρια που ειναι ουτως ή αλλως θηριο και δεν εδειξε κανα σημαδι κοπωσης οταν πηγα να βαλω μπρος. Να τη βαλω λιγο να φορτισει ή να μην ασχοληθω παραπανω?

Ξεχασα ο μλκ να κοιταξω τι δειχνει κι ο μετρητης στο ΜΜΙ...

<+
Άβαταρ μέλους
By 224v
#444620 Διαβαζω τοσες πολλες λεπτομερειες για τις φορτησεις των μπαταριων, και ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω τοση πολυ σπουδη... η μπαταρια φορτιζεται απο το δυναμο εφ'οσον παρει μπρος το μοτερ... γιατι να τη βγαλει καποιος και να την φορτισει σε φορτιστη?? Κανονικα εαν τα μπιπλικια του αυτοκινητου τραβανε πολυ ρευμα θα εχει και αναλογο δυναμο...
εδω και 2 χρονια μου εμεινε απο ρευμα στο αεροδρομιο Ελ.Βανιζελος το Aygo. Ηρθε η οδικη και το βαλαμε μπρος, ηταν Φεβρουαριος και απιστευτο κρυο... μολις το πηραμε πηγαμε μεχρι Βουλιαγμενη που ειχαμε μια υποχρεωση, (καπακι μετα την αφηξη) και φυγαμε απο εκει στις 2 το βραδυ για Χαλανδρι.. σκεπτομουνα να αλλαξω την μπαταρια.... ομως μεχρι τωρα δουλευει μια χαρα.... Τι να πω... (Κορεατικη εχει επανω). θα εχει 4 χρονια πλεον...
Άβαταρ μέλους
By 224v
#444963 Και φυσικα επιστημες ειναι αλλα στην καθημερινοτητα απλου χρηστη αυτοκινητου, εαν δεν μιζαρει καποια στιγμη θα παει να τη φορτησει και εκει ο μπαταριας θα του πει εαν ειναι ζωντανη η οχι για να αξιζει τον κοπο... Ο φορτιστης του Λιντλ εαν το εχει σε ακινησια μεγαλο χρονικο διαστημα θα την κρατησει ζωντανη μια χαρα.... Αυτοκινητα με πολλα μπιμπλικια ηλεκτρονικα ευαισθητα στην ταση της μπαταριας ισως βγαλουν λαθος ενδειξεις.... Τα μεταξωτα βρακια χρειαζονται και επιδεξιους....κ.. λους
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#445136 Τους κλασικούς πόλους ασφαλείας ελληνικής κατασκευής τους έχω δουλέψει για χρόνια στα φορτηγά, χωρίς κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα (μόνο μία φορά μου έσπασε το πλαστικό απο το σφίξιμο), αλλά όπως και να το κάνουμε ο σχεδιασμός του δέν εμπνέει ιδιαίτερη εμπιστοσύνη.

Ο πόλος αυτός αποτελείται απο 3 κομμάτια, τό ένα είναι αυτό που μπαίνει στον πόλο της μπαταρίας, το δίχαλο που μπαίνει στην άκρη του καλωδίου, και το πλαστικό που σφίγγει το δίχαλο πάνω στον πόλο:

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Πάντως τώρα που τον περιεργάζομαι στα χέρια μου, το δίχαλο έχει πολύ καλή πρόσφυση πάνω στον πόλο, και χωρίς ιδιαίτερο σφίξιμο του πλαστικού.

Με λίγο σφίξιμο παραπάνω μου είναι αδύνατον με τα χέρια να τραβήξω το δίχαλο απο τον πόλο, ή έστω να το περιστρέψω. Σε αυτό μάλλον βοηθά που οι επιφάνειες των μετάλλων είναι λίγο σαγρέ.

Οπότε ίσως δέν είναι τόσο χάλια όσο θυμόμουν.

Πάντως καλό είναι πρίν βάλουμε το δίχαλο, στο καλώδιο να μπεί σωληνάκι, έτσι ωστε η βίδα να μήν πατάει πάνω στις τρίχες του χαλκού, αλλά να πατάει στο σωληνάκι

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#445141 Αλλιώς μπορούμε να τερματίσουμε το καλώδιο της μπαταρίας με τέτοιου τύπου terminal lug, οπότε ακόμα και αν χαλαρώσει λίγο το πλαστικό, δέν θα χαθεί η επαφή.

Και αυτό μας δίνει και πολλές άλλες εναλλακτικές επιλογές σύνδεσης

Εικόνα

Τώρα είδα και αυτού του τύπου τους πόλους που φαίνονται πολύ πιο βαρβάτοι απο τους άλλους:

https://www.arc-components.com/0-023-00 ... inals.html
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#445764