panos2171 έγραψε:Θέλει πολύ ψάξιμο η όλη φάση απ ότι βλέπω πάντως
Έψαχνα 4+ χρόνια για να βρω κάτι καλό και κυρίως νόμιμο...
Μετά για να το πάρω νόμιμα στο όνομά μου, με κανονική άδεια κυκλοφορίας μου βγάλανε την πίστη στα υπουργεία και τις εφορίες σε βαθμό που ήμουν έτοιμος να το πάρω με υπεύθυνη δήλωση πώλησης.
Πρέπει να οπλιστείς με πολύ υπομονή.
D-Jet έγραψε:Όλα αυτά για το μεταλλικό τμήμα... για τα λαστιχένια έχω παραδώσει τα όπλα γιατι ναι μεν αλλάζουν σε 10 λεπτά (αν έχεις ανυψωτικό), αλλά δεν έχω βρει ακόμα έναν τύπο σωλήνα που να αντέχει στις σύγχρονες βενζίνες με αυτή την πίεση στην αντλία (ναι έχουν και άλλοι πολλοί πρόβλημα).
Σόρι για το off-topic αλλά δοκίμασες κάτι σαν
(υψηλής πίεσης, τεφλόν μέσα, ανοξείδωτο ή κέβλαρ έξω...)
nass έγραψε:Σόρι για το off-topic αλλά δοκίμασες κάτι σαν
)
To μεταλλικό τμήμα απλά θα το κάνω ανοξείδωτο και δε νομίζω ότι θα έχω πρόβλημα.
Για τα ελαστικά, όμως, δεν υπάρχουν πουθενά σπειρώματα ούτε μπορούν να ανοιχτούν για να βάλω ρακόρ. Παντού είναι με δαχτυλίδια.... Δες, πχ, πως είναι η ΅μπεκίερα΅ στο d-Jetronic:
(εδώ σε V8 αλλά είναι το ίδιο και στο δικό μου....)
Tα μπεκ είναι έτσι:
http://german-spob.asia/bilder/GEBRAUCH ... _10_S8.jpg
και η μπεκιέρα είναι ένας σωλήνας Φ8 με έξι ταυ, στην ουσία...
../ ___ \
(O\ | /O)
500Κ χλμ τουλάχιστον. Και μη μου πεις πως έχεις παραπάνω πιέσεις ή αγενέστερο καύσιμο από τα πετρέλαια και τα common.
BEAMS έγραψε:Λοιπόν θα το πω τελευταία φορά. Έχεις μεταλλικά και λαστιχένια κομμάτια σε όλη τη γραμμή τροφοδοσίας. Στα μεταλλικά δεν χρειάζεται να πας σε ανοξείδωτα. Ξηλώνεις το κομμάτι ή τα κομμάτια που θέλεις και πάμε στο ίδιο μέρος που έχουν φτιαχτεί χιλιόμετρα ρακοροσωλήνων τα οποία μπήκαν μέχρι σε τσελιγκοπούλες πυραυλέ. Και δεν ξανακούστηκαν έκτοτε. Στην παροχή των μπεκ θα μου βγάλεις ένα να μου το δώσεις να το δει κάποιος που έχω στο μυαλό μου και όσον αφορά το τελευταίο κομμάτι αυτό της επιστροφής υπάρχει καραδοκιμασμένη λύση από τα πετρέλαια της εταιρείας. Το σωληνάκι με τα ταυ από τις εξακύλινδρες Ε και S .
500Κ χλμ τουλάχιστον. Και μη μου πεις πως έχεις παραπάνω πιέσεις ή αγενέστερο καύσιμο από τα πετρέλαια και τα common.
+1
Όσο κολλημένος και να είναι κάποιος με την αυθεντικότητα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα πρέπει να επιμένει να διατηρεί αυτή την προχειροδουλειά.
Άλεξ δεν κάνεις πλάκα ε; Δεν μπορώ να πιστέψω ότι το έφτιαξαν έτσι με σωληνάκια, λαστιχάκια, σφιχτηράκια.
Στην αυλή μου να καθόμουν και να έστηνα αυτοσχέδιο ψεκασμό - πατέντα δεν θα το έκανα έτσι.
Και καθόντουσαν στη γραμμή παραγωγής και έσφιγγαν ένα - ένα τα σφιχτιράκια με κατσαβιδάκι;
Μυστήριο...
Solihull έγραψε:Όσο κολλημένος και να είναι κάποιος με την αυθεντικότητα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα πρέπει να επιμένει να διατηρεί αυτή την προχειροδουλειά.
Άλεξ δεν κάνεις πλάκα ε; Δεν μπορώ να πιστέψω ότι το έφτιαξαν έτσι με σωληνάκια, λαστιχάκια, σφιχτηράκια.
Στην αυλή μου να καθόμουν και να έστηνα αυτοσχέδιο ψεκασμό - πατέντα δεν θα το έκανα έτσι.
Και καθόντουσαν στη γραμμή παραγωγής και έσφιγγαν ένα - ένα τα σφιχτιράκια με κατσαβιδάκι;
Μυστήριο...
Ναι, δεν κάνω πλάκα, έτσι είναι*...το πρόβλημα, όμως δεν είναι στα σφιχτηράκια (δεν έχω δει να χάνει ποτέ τίποτα από εκεί) αλλά στον ίδιο το σωλήνα. Τέλοσπάντων, όταν έρθει η ώρα να σηκωθεί με το καλό θα δω τι μπορώ να κάνω με σύγχρονα υλικά. Την αυθεντικότητα την έχω χ3σμένη αν είναι να πάρουμε φωτιά...
*Έχω δει άλλες εκδόσεις τύπου d-jetronic μπεκ με πρεσσαριστό στο ένα μέρος το σωλήνα αλλά τα δικά μου είναι τα παλιά, όπως αυτά της φωτογραφίας.
Solihull = Rover= P6b;
Τραγουδάκι για την περίσταση:
https://www.youtube.com/watch?v=UHW7rvtLs20
../ ___ \
(O\ | /O)
D-Jet έγραψε:
Solihull = Rover= P6b;
Ναι βρε, δεν φαίνεται καλά το άβαταρ;
Solihull, Lode lane, ή Damson lane άμα θες να μπεις από την άλλη πλευρά για να πας στη "ζούγκλα".