Συζήτηση και τεχνικές λύσεις για τα παλαιότερα μοντέλα αυτοκινήτων και μοτοσικλετών
Άβαταρ μέλους
By Lalfamaz
#606114 Υπάρχει σίγουρα άλλη μια spider και 3-4 beta coupe σε κίνηση στο λεκανοπέδιο εξ όσων γνωρίζω. Απ' ο,τι βλέπω όμως υπάρχουν κ σε αυτό το φόρουμ ιστορικά-κλασικα διαμαντάκια

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#606144 H δική μου αγαπημένη των Beta, αν και δεν έχω δει ποτέ κάποια στην Ελλάδα.
Γνωρίζω πως από κάτω ήταν ένα Fiat/ Bertone X1/9 αλλά εξακολουθεί να μου αρέσει!
Εικόνα
Φυσικά μου αρέσουν όλες οι Beta, πολύ ωραία είναι και η HPE, ένα κανονικό shooting brake, και όχι hatchback.
Εικόνα
:inlove:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#606195

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#607687
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#607692 Πραγματικά βλέπεις κάτι τέτοια και απορείς με τα μυαλά των ιταλών, πώς κατάφεραν να αποτύχουν με μια τέτοια εταιρεία όπως η Lancia.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#607696 Δυστυχώς δεν αρκεί να φτιάχνεις ένα καλό αυτοκίνητο αλλά πρέπει και να το πουλάς σε ανταγωνιστική τιμή. Και εκεί οι Γιαπωνέζοι ήταν ασυναγώνιστοι (subaru impreza)
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#607697 H Delta πρώτης γενιάς ήταν εξαιρετικό αυτοκίνητο από όποια πλευρά και να το δεις. Γι' αυτό και πούλησε και καλά. Δεν μιλώ μόνον για την Integrale. Τα γιαπωνέζικα της εποχής της ήταν περίπου αστεία.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#607698 Ακριβώς... Πραγματικά οι Ιταλοί πρέπει να δίνουν σεμινάρια για το πως να μετατρέψεις το χρυσάφι σε σκουπίδι... :(
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#607701 Νομίζω ότι τα κατάφεραν πάνω από όλα χάρη στην αδυναμία τους να εξελίξουν μια καλή ιδέα ώστε να έχει συνέχεια χωρίς να κάνουν πειράματα. Γιατί οι Ιάπωνες έφτασαν τις 10 εκδόσεις Evo πχ αλλά οι Ιταλοί που είχαν και το pedigree πήγαν σε προσθιοκινητη Delta 190 ίππων? Γιατί αντί να εξελίσσουν μια καλή ιδέα όταν την είχαν, το Tipo πχ πήγαν στα Bravo και τα Stilo την ώρα που οι Γερμανοί έχουν το ίδιο βασικό σχήμα στο Γκολφ από το 1983? Βάλε στο μίγμα και τα προβλήματα ποιότητας κατασκευής και ιδίως σκουριάς που χαντακωσαν την Sud και την Beta ιδίως στην Αγγλία την ώρα που ανέβαιναν οι Ιάπωνες και έδεσε το γλυκό.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#607704 αρχές του 90' οι γιαπωνέζοι έκαναν παπάδες. βλέπε nissan primera , mazda xedos , mx-5 , nissan 300ZX , mazda 626 τετραδιεύθυνση:
"Με εξαίρεση την BMW (850CSi, σειρά 7, 325 ΧΙ) και την Renault (Laguna 3ης γενιάς) κανείς άλλος ευρωπαίος κατασκευαστής δεν έχει ασχοληθεί σοβαρά με τα συστήματα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης (4WS ή 4 Wheel Steering) παρά μόνο με την παθητική. Οι εταιρίες που θεωρούνται ειδήμων στα συστήματα 4WS είναι οι Honda (Prelude, Accord ’91), Infiniti, Mazda (626, MX-6, RX-7) Nissan (Skyline ’86, GT-R), Subaru (SVX ’91-’96 και λιγότερο η Toyota (Camry ’90-’92, Celica ’90-’97)."
https://www.caroto.gr/2009/05/05/περί-τετραδιεύθυνσης/
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#607705 Τσέκαρε λίγο πότε βγήκε η Delta πρώτης γενιάς και το ξανασυζητάμε. Αρχές του 90 βγήκε η τελευταία Deltona.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#607706
Anonymous Founder έγραψε: Αρχές του 90 βγήκε η τελευταία Deltona.

Ακριβώς... :iconcool: και κόστιζε 20% περισσότερο από ένα γλήγορο ιμπρέζα . Γι'αυτό τους έφαγε η μαρμάγκα.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#607708 κι εγώ γενικά μιλάω . από 1 σημείο και μετά γέρασε και δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν τον καταλυτικό ανταγωνισμό + τιμολόγηση .