Συζήτηση και τεχνικές λύσεις για τα παλαιότερα μοντέλα αυτοκινήτων και μοτοσικλετών
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#7511 1952 Alfa Romeo 6C 3000 CM Berlinetta Carrozzeria Colli.Οπου CM σημαίνει Competizione Maggiorata.Εξι αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν,τέσσερα coupe και δυο spider.Με μια coupe ο Juan Manuel Fangio με συνοδηγό τον Giulio Sala κατέκτησαν την δεύτερη θέση στο Mille Miglia του 1953.

Εικόνα
pic hosting
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#7516 1959 Alfa Romeo Dauphine.
Το 1958 η Renault και η Alfa Romeo υπέγραψαν μια συμφωνία συνεργασίας,βάσει της οποίας η Alfa Romeo θα χρησιμοποιούσε το εμπορικό δίκτυο της Renault στη γαλλική αγορά,ενώ ταυτόχρονα θα κατασκεύαζε κατόπιν τετραετούς αδείας, μερικά μοντέλα της Renault με τα δικά της σήματα για την ιταλική αγορά.
Έτσι το 1959 άρχισε στο Pomigliano d'Arco η συναρμολόγηση της Alfa Romeo Dauphine (με διαφορές έναντι της γαλλίδας αδελφής της, το τετρατάχυτο κιβώτιο,το 12βολτο κύκλωμα,τα δισκόφρενα στους μπροστά τροχούς).Από την επόμενη χρονιά άρχισε να κατασκευάζει και μια πιο προσεγμένη έκδοση του ίδιου αυτοκινήτου,το Ondine.Συνολικά παρήχθησαν καμιά 70 χιλιάδες κομμάτια από το 1959 ως το 1962
Εικόνα
image sharing
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#7524 1976 Alfa Romeo New York Taxi.
Πρόταση της Italdesign για Newyorker taxi.4Θυρο εξαθέσιο με τις πίσω πόρτες συρόμενες.Δίλιτρος κινητήρας τοποθετημένος εγκάρσια εμπρός να μεταδίδει την κίνηση πίσω.
Εικόνα
host image
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#7530 1954 2000 Sportiva
Πρόθεση της εταιρείας να κατασκευαστεί σε περιορισμένη παραγωγή.Τελικά κατασκευάστηκαν τέσσερα αυτοκίνητα,δυο κουπέ και δυο σπάιντερ από τον Bertone.4κύλινδρος κινητήρας,1977 κ.ε. 138 cv.
Σε σχέδιο του απίστευτα ταλαντούχου και δυστυχώς ξεχασμένου Franco Scaglione.

Εικόνα
free picture upload
Τελευταία επεξεργασία από scuderia monofaro και 11 Σεπ 2014, 12:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#7543 Μία από τις 42 1900 Super Sprint Zagato που κατασκεύαστηκε το Μάιο του 1955.Πουλήθηκε αρχικά στην Ιταλία,αργότερα έζησε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής της στις Ηνωμένες Πολιτείες και τώρα βρίσκεται στην κατοχή του Ελβετού συλλέκτη Alex Marx αποκατεστημένη πλήρως.Δίλιτρος τετρακύλινδρος κινητήρας με απόδοση 115 ίππων στις 5500 στροφές μέσω δύο διπλών Solex 40 PII.Αυτοκίνητο περιζήτητο στους συλλεκτικούς κύκλους με τις τιμές πώλησης,μέσω δημοπρασιών συνήθως,να έχουν ξεπεράσει τις 500.000 δολλάρια

Εικόνα
20mb image hosting
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#7545 1984.Οne off της carrozzeria Zagato σε βάση Alfetta Quadrifoglo Oro,ύστερα από πρόταση του περιοδικού Auto Capital. Ανήκει στον Ιταλό συλλέκτη Gippo Salveti.Τα πίσω φώτα είναι από Fiat Uno πρώτης σειράς.
Εικόνα
imagehost
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#7550 Projetto 186 V8.
Ελάχιστα είναι γνωστά για το συγκεκριμένο πρωτότυπο.Πιθανότατα κατασκευάστηκε στις αρχές της δεκαετίας του "70 και φορούσε τον κινητήρα της 33 Stradale.Σχεδιασμένη μάλλον απ τον Marcello Gandini που τότε σχεδίαζε για τον Bertone.Οι εκτιμήσεις αναφέρουν ότι ήταν μάλλον μια σπουδή-προσχέδιο για την αντικαταστάτρια της Montreal.

Εικόνα
image hosting 30 mb
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#7555 Και κάτι πραγματικά ιδιαίτερο:
1958 Colani-Abarth-Alfa-1000.
Σχεδιασμένο από το studio Colani με τον Franco Scaglione να έχει την επιμέλεια του τελικού σχεδίου και την Abarth να προμηθεύει φρένα,αναρτήσεις,μηχανικά μέρη.Κινητήρας ο bialbero της Giulietta.
Πιθανολογείται ότι μόλις τρία αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν,με αυτό της φωτό να είναι το μοναδικό που απέμεινε.
Εικόνα
free image host
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#7575 ΟΤ σχόλιο.
Κράζουμε όλους τους μανατζαραίους, πουλοβεράκηδες και λοιπούς γιάπηδες και γιαπόμουτρα αλλά αν μια εταιρεία δεν σκεφτεί και το θέμα μπαγιόκο-κερδοφορία τότε καταλήγει να έχει 5.923 μοντέλα one-off τα οποία ...δυστυχώς δεν μπόρεσαν να μπουν στην παραγωγή.
Ενώ αν είχε νοικοκυρεμένο επιχειρηματικό πλάνο θα έβγαζε μικρό μέρος από αυτά μεν σε ευρεία παραγωγή δε.

Και το projetto 186 και η Sportiva είναι κρίμα που δεν μπήκαν σε παραγωγή.
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#7589 Δεν διαφωνώ επί της ουσίας αλλά μην ξεχνάτε ότι η Alfa του τότε δεν ήταν αυτό που θα λέγαμε μαζικός κατασκευαστής,εξαιρουμένης φυσικά της Alfetta.
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#7605 1982 Sprint 6C.
Η κεντρομήχανη Sprint 6C αποτέλεσε μια σκέψη της Alfa Romeo για συμμετοχή στο Group B του παγκόσμιου πρωταθλήματος Rally. Ο 6V 2.5 κινητήρας της GTV6 ήταν τοποθετημένος κεντρικά και στον διαμήκη άξονα και η κίνηση μεταδιδόταν στους πίσω τροχούς μέσω του κιβωτίου της GTV6 με το βάρος να είναι στα 990 κιλά . Η όλη προσπάθεια έπεσε στο κενό λόγω των γνωστών οικονομικών προβλημάτων της κρατικοδίαιτης Alfa.Γράφεται ότι δυο πρωτότυπα κατασκευάστηκαν.
Εικόνα
image post
Εικόνα
free image uploading
Εικόνα
photo upload
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#7627 Il RIAR nel Peloponneso.
Το καλοκαίρι που διανύσαμε το Registro Italiano Alfa Romeo επισκέφθηκε τη χώρα μας κυρίως την Πελοπόννησο αλλά έκανε και μια στάση στην Αθήνα για να επισκεφθεί το Μουσείο της Ακρόπολης και όχι μόνο.Στο link που ακολουθεί οι φωτογραφίες.
http://www.riar.it/it/node/420
και για όσους έχουν φατσοβιβλίο:https://www.facebook.com/media/set/?set=a.781312975246532.1073741829.108297912548045&type=1
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#7675 1983 My beloved Arna,ή όπως λένε οι κακόβουλοι Alfa Rottame Non Autorizzato.
Η συγκεκριμένη συμμαχία ξεκίνησε για να ξεπεραστούν οι ποσοστώσεις που υπήρχαν τότε για την εισαγωγή ιαπωνικών αυτοκινήτων στην Ιταλία και γιατί στην Alfa,όσο και να ακούγεται τραγελαφικό,επιθυμούσαν ένα νέο μοντέλο αλλά δεν προλάβαιναν να σχεδιάσουν ένα απ'την αρχή Η συμμαχία δεν πέτυχε,οπότε το εγχείρημα έληξε άδοξα.Σημαντικό επίσης ήταν η ιδιαίτερα ανταγωνιστική του τιμή που μπορούσε να πωληθεί σε σχέση με τα FIAT.Μη ξεχνάμε ότι οι Alfa Romeo τότε ήταν ακριβά αυτοκίνητα.Προβλήματα όμως που αφορούσαν την ποιότητα εργασίας και αποτελέσματος των αμαξωμάτων,που έφταναν σε παλέτες στην Pratola Serra όπου γινόταν η συναρμολόγηση και η βαφή πριν σταλούν στο Pomigliano d' Arco αμαύρωσαν το μοντέλο.Τελειωτικό χτύπημα η απόκτηση της Alfa από τη Fiat.Εξοπλιζόταν με τα κινητήρια σύνολα των Alfasud με κυβισμούς 1,2 -1,3-1,5 λίτρων με αποδόσεις από 63 έως 95 ίππους.3θυρα και 5θυρα αμαξώματα σε εκδόσεις L,SL,Ti .

Εικόνα
photo uploading websites
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#7861 1972 Alfa Romeo Alfetta Spider Prototipo.
Σχέδιο του studio Pininfarina που παρουσιάστηκε στην έκθεση του Τορίνο το 1972.Βασισμένο στο πάτωμα της Alfetta berlina,έφερε αυτούσια τα μηχανικά της μέρη και είχε κινητήρα 1800 κ.ε. απόδοσης 122 ίππων.Το πρωτότυπο κατασκευάστηκε έπειτα από παραγγελία της ίδιας της Alfa Romeo με σκοπό την πιθανή αντικατάσταση της duetto,έχοντας εμφανείς επιρροές από την 33 Spider Prototipo Speciale έργο του ιδίου οίκου.Το αυτοκίνητο της έκθεσης ήταν βαμμένο σε έντονο κίτρινο.
Εικόνα
imagehost
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#7864 1981 Αlfa Romeo GTV 2.0 "Grand Prix"
Κατασκευάστηκε δύο χρονιές το 1981 και 1982 σε 650 αντίτυπα με αφορμή την επανεμφάνιση του εργοστασίου στην F1.Μηχανικά μέρη της δίλιτρης χωρίς αλλαγές,αφού αυτές αφορούσαν μόνο το διάκοσμο.

Εικόνα
free upload pictures
Εικόνα
gifs upload