Συζήτηση και τεχνικές λύσεις για τα παλαιότερα μοντέλα αυτοκινήτων και μοτοσικλετών
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#11382 1984 Z33TL (Tempo Libero).Δημιουργία της carrozzeria Zagato πάνω στα μηχανικά μέρη της 33 QO,με στυλιστικές επιρροές από την Nuova Giulietta,ειδικά στο εμπρός μέρος.Ενας επταθέσιος προπομπός των σημερινών ανθρωπομεταφορέων.Υπήρχε και έκδοση με υβριδικό κινητήρα.
Εικόνα
gifs upload
Εικόνα
photo uploader
Εικόνα
images hosting
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#11402 H Tipo 33 Periscopica είναι το πρώτο μοντέλο της αγωνιστικής σειράς 33.Ξεκίνησε να σχεδιάζεται το 1960 και το πρώτο αυτοκίνητο στάλθηκε στην Autodelta το 1965.Αρχικά φορούσε τον τετρακύλινδρο κινητήρα της TZ2,αλλά η Autodelta σε ελάχιστο χρονικό διάστημα τοποθέτησε τον δικό της δίλιτρο V8,απόδοσης 270 ίππων.
Το νικηφόρο ντεμπούτο της έγινε στις 12 Μαρτίου στην Βέλγικη ανάβαση της Fleron με οδηγό τον Theodoro Zeccolli.Παρά την ελπιδοφόρο νίκη,τα αποτελέσματα ήταν πενιχρά την επόμενη διετία,με καλύτερο αποτέλεσμα την 5η θέση στο Nurburgring 1000 του 1967 με οδηγούς τους Zeccoli και Roberto Bussinello.
To 1968 παρουσιάστηκε η εξελιγμένη εκδοχή με κλειστό αμάξωμα ξεκινώντας τις αγωνιστικές επιτυχίες της Tipo 33,που άλλωτε με μικρές και άλλωτε με ριζικότερες αναβαθμίσεις έφτασε μέχρι το 1977.
Το αυτοκίνητο της φωτό ανήκει στο ιστορικό"αγωνιστικό τμήμα" του εργοστασίου,με οδηγούς κάτι κουρασμένα παλικάρια.

Εικόνα
image post
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#11408 1972 MARCIANO 268 A
Πρωτότυπο που κατασκεύασε το 1972 ο 23χρονος τότε μηχανικός Vicenzo Marciano κατά παραγγελία ιδιώτη συλλέκτη στην Ιταλία.Βασίζεται στα μηχανικά και ηλεκτρικά μέρη της Montreal,δεν έχει τον ψεκασμό Spica αλλά 4 διπλά Weber 40 DCNF με κυβισμό 2593 κ.ε. και απόδοση 230 ίππων,τροχούς από 33 stradale,φώτα και τζάμια από Ferrari.Φήμες αναφέρουν ότι υπήρξε σημαντική βοήθεια και από τους μηχανικούς της Autodelta.Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί το φινίρισμα και η προσοχή στη λεπτομέρεια,πράγμα όχι σύνηθες για one-off πρωτότυπο.Το αυτοκίνητο βρίσκεται ακόμα στην Ιταλία.
Εικόνα
how to take a screen shot
Εικόνα
images hosting
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#11526 1966 Casale Severtail prototipo.
Δημιουργία της Carozzeria Casale,μιας μικρής μονάδας που είχε έδρα στο Bassano del Grappa.One-off,κατασκευάστηκε μεταξύ 1966-1967 και στο στήσιμο του όλου concept βοήθησε επίσημος οδηγός του εργοστασίου Consalvo Sanesi που ήταν φίλος του δημιουργού.Το καλοκαίρι του 1967 το προτότυπο κέρδισε την πρώτη θέση στο concours d' elegance που έγινε στην Cortina d' Ampezzo.Μηχανικά μέρη της σειράς 105,κινητήρας 1.6 λίτρων απόδοσης 145 ίππων τελική ταχύτητα 225 km/h.

Εικόνα
free picture upload
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#11527 Στις 15/04/1964 η Alfa Romeo S.p.A απέκτησε άδεια για έρευνα και δοκιμές πάνω σε Wankel κινητήρες βενζίνης,απόδοσης από 50 έως 300 ίππους.Σκοπός ήταν να χρησιμοποιήθουν στην επιβατική σειρά της εταιρείας.Προβλήματα γνωστά σε όλους,απέτρεψαν την περαιτέρω έρευνα.
Εικόνα
upload pic
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#11528 1976-1977 Alfetta Gtv Gr 2.Δέκα ή δώδεκα αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν από τα οποία επτά με τα επίσημα χρώματα του εργοστασίου.Αρχικά ξεκίνησαν με τον κινητήρα των 1800 κ.ε. και στη συνέχεια με τον δίλιτρο.
Υπήρξαν οκταβάλβιδες εκδόσεις με ιπποδύναμη 190 ίππων και δεκαεξαβάλβιδες με ιπποδύναμη 210.
Το αυτοκίνητο της φωτό είναι αυτό που χρησιμοποιούσε ο Ballestrieri στο Ευρωπαικό πρωτάθλημα .Σήμερα ανήκει στο ιταλικό Club Alfetta Gtv.
Εικόνα
free picture hosting
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#12496 1967 Alfa Romeo Montreal.
Παρουσιάστηκε στην Expo του Montreal το 1967,απ'όπου και πήρε το όνομα της τιμώντας την εκατοστή επέτειο της ομοσπονδίας του Καναδά.Σχεδιασμένη από τον Marcello Gandini που τότε σχεδίαζε για τον Bertone,ήταν εφοδιασμένη με τον 1600 bialbero της Sprint GTV.
Στους διοικούντες μπήκε ξαφνικά η ιδέα να εφοδιαστεί το αυτοκίνητο με τον καινούριο V8 της 33,γεγονός που προκάλεσε αντιδράσεις στο Studio Bertone, καθώς το αυτοκίνητο έπρεπε να τροποποιηθεί προκειμένου να φιλοξενήσει το νέο κινητήρα.Διαφορετικά δεν υπήρχε επαρκής χώρος ούτε καν για την πεταλιέρα.Επιπλέον το να φιλοξενήσει το πλαίσιο της σειράς 105 ένα τέτοιον κινητήρα,διατηρώντας και την μετάδοση της GTV,δεν ήταν κάτι που από μόνο του υπέσχετο και πολλά.
Τελικά επεκράτησε η άποψη του marketing,το αυτοκίνητο τροποποιήθηκε σε λεπτομέρειες από το σχεδιαστή του,για να βγει τελικά στο εμπόριο τέσσερα χρόνια μετά την παρουσίαση του χάνοντας πολύτιμο χρόνο και όσων αφορά την φρεσκάδα του σχεδίου και το σημαντικότερο ότι έπεσε επάνω στην πρώτη πετρελαική κρίση,κάτι που είχε άσχημο αντίκτυπο στην αγορά των sport αυτοκινήτων.
Ουσιαστικά πρόκειται για ένα Gt μεγάλων αποστάσεων μιας και ο V8 κινητήρας με το άψογο κιβώτιο της ZF,ήταν too much για το πλαίσιο της σειράς 105.Παρ'όλα αυτά λόγω ροπής και δύναμης κάλυπτε εύκολα μεγάλες αποστάσεις,στις autostrada όμως μιας και τα στροφιλίκια των Αλπεων δεν της ταίριαζαν.
Στη φωτό είναι το πρωτότυπο της Expo με τον 4κύλινδρο κινητήρα.
Κινητήρας: 8 Κύλινδροι σε διάταξη V 900
Kυβισμός: 2593 κ.εκ.
Ιπποδύναμη: 200 ίπποι στις 6500 σ.α.λ.
Εικόνα
free pic
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#12998 1956 Alfa Romeo Giulietta Spider Bertone.
Η Giulietta Spider δημιουργήθηκε έπειτα από απαίτηση του Ingo Hoffman,εισαγωγέα της εταιρείας στις Ηνωμένες Πολιτείες,για ένα μικρό αυτοκίνητο με αμάξωμα τύπου spider.Το αυτοκίνητο των φωτό είναι η πρόταση του studio Bertone σχεδιασμένη από τον Franco Scaglione.Τελικά,όπως όλοι ξέρουμε, προκρίθηκε το σχέδιο του Pininfarina με τον αστικό μύθο να θέλει τον Hoffman να έχει καταλυτικό ρόλο στην επιλογή.Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ανήκει στον Ιταλό συλλέκτη Corrado Lopresto.
Εικόνα
photo hosting sites
Εικόνα
img
Εικόνα
upload img
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#13190
scuderia monofaro έγραψε:1956 Alfa Romeo Giulietta Spider Bertone.

Απίθανο... :inlove:
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#57481 1968. P33 Roadster carrozzeria Pininfarina.Βασισμένη στα μηχανικά μέρη της 33 Stradale.Υπεύθυνος για τον σχεδιασμό των μηχανικών μερών ο πολύς Carlo Chiti,το αφεντικό της Autodelta,σχεδίασε ένα υπερτετράγωνο κινητήρα (78mmX52,2mm),οκτακύλινδρο σε V 1995 κ.ε.,με ξηρό κάρτερ,ψεκασμό Spica,τέσσερεις πολλαπλασιαστές,16 μπουζί,και τέσσερεις καδένες που έδιναν κίνηση στους εκκεντροφόρους,φυσικά με ρυθμιζόμενα γρανάζια.Το εγκάρσιο κιβώτιο ταχυτήτων ήταν έξι σχέσεων σχεδιασμένο και κατασκευασμένο από τον Valerio Colotti.
Εικόνα
Εικόνα
image hosting
Άβαταρ μέλους
By mmarkom
#76387 Νοσταλγικό αφιέρωμα στις Sud, μακάρι να είχα κρατήσει τη Sprint μου αλλά μόλις 11 μήνες άντεξε η στεγνή φοιτητική μου
τσέπη.Αναπολώ το βραδυνό Παλλάδιο του '96 που παρέα με φίλο Αλφίστι από τη Πάντειο τρέχαμε σαν παλαβοί να προλάβουμε τις ειδικές

http://www.ntokoumenta.gr/%ce%bd%ce%bf% ... d-alfasud/