Συζήτηση και τεχνικές λύσεις για τα παλαιότερα μοντέλα αυτοκινήτων και μοτοσικλετών
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#7872 Giulietta Sprint Tipo 750.
Το αυτοκίνητο που σηματοδοτεί την στροφή της εταιρείας σε ευρύτερο φάσμα αγοραστών και τον προσανατολισμό της για πλήρως βιομηχανοποιημένο προιόν έτσι ώστε να μπορεί να προσφέρει άμεσα αυτοκίνητα προς πώληση,χωρίς να βασίζεται στους ανεξάρτητους carrozzeri.
Παρουσιάστηκε στις 19/3/1954 στο Διεθνές Σαλόνι του Τορίνο,παραδόξως πριν την εμφάνιση της berlina.Επικεφαλής του progetto 750 ήταν ο Rudolf Hruska με τον Giuseppe Scarnati να έχει επιμεληθεί τον αρχικό σχεδιασμό.
Ο Hruska ζήτησε επίσης προτάσεις από τους Mario Boano (Ghia),Nuccio Bertone,Giovanni Michelotti και Franco Scaglione.Με δεδομένο ότι η πρόταση της carrozzeria Boneschi απορρίφθηκε εξ'αρχής και ότι ο Zagato δεν μπορούσε ν'αναλάβει την αρχική παραγωγή λόγω της ήδη κορεσμένης γραμμής παραγωγής από άλλα μοντέλα της εταιρείας,κατέληξε τελικά στον Bertone του οποίου ο νεώτατος σχεδιαστής Giorgetto Giugiaro σχεδίασε τις τελικές αλλαγές κρατώντας τον βασικό σχεδιασμό του Scarnati.
Δυο αυτοκίνητα παρουσιάστηκαν στο Τορίνο,ένα μπλε και ένα κόκκινο,που διέφεραν αρκετά στις λεπτομέρειες του αμαξώματος.Σημαντική καινοτομία,που δεν εφαρμόστηκε στην παραγωγή,η τρίτη πίσω πόρτα.Η επιτυχία ήταν τέτοια,που στο τέλος της πρώτης ημέρας είχαν δεχθεί ήδη 500 παραγγελίας,ξεπερνώντας ήδη την ικανότητα παραγωγής που είχε σχεδιαστεί.Ο μύθος λέει ότι κι ο ίδιος ο Bertone αιφνιδιάστηκε με τον όγκο των παραγγελιών, με αποτέλεσμα να δώσει σε εξωτερικούς του συνεργάτες να ετοιμάσουν τα αμαξώματα των πρώτων Sprint.Τα αμαξώματα κατασκευάζονταν στο Τορίνο και μεταφέρονταν στο εργοστάσιο του Portello για την τελική συναρμολόγηση.Η παραγωγή αυτοματοποιήθηκε πλήρως το 1960.
Κινητήρας,ο γνωστός bialbero σε έκδοση 1300 κ.ε.με αυξημένη συμπίεση και ένα διπλό καρμπυρατέρ,απέδιδε 65 ίππους.
Αρχικά ήταν διαθέσιμη σε τέσσερεις χρωματισμούς rosso alfa,blutornado, bianco gardenia και azzurro Capri.Κόστιζε 1.900.000 λιρέτες,διόλου φθηνή αλλά σχεδόν τα μισά από την μεγάλη της αδερφή 1900 SSC της Touring.Εμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1965.
Την άνοιξη του 1955 έρχεται και η berlina,ενώ το φθινόπωρο η spider
Εικόνα
free image hosting
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#7874 Ομορφη παρέα στην εκκίνηση του Mille Miglia.
1936 Alfa Romeο 8C 2900 Α & Giulietta Sprint του 1954.Η 8C έχει λάβει μέρος και στον αυθεντικό αγώνα.
Εικόνα
free upload
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#7880 1956 Alfa Romeo 1900 Primavera.
Ενα στυλάτο πενταθέσιο κουπέ κατασκευασμένο σε 300 αντίτυπα και βασισμένο στο αυτοφερόμενο πάτωμα της berlina.Σχεδιασμένη και κατασκευασμένη από την ίδια την Alfa Romeo στο εργοστάσιο του Portello,με μηχανικά μέρη κοινά με τη berlina.4κύλινδρος κινητήρας 100 περίπου ίππων.Υπεύθυνος για το stile ο Orazio Satta Puliga και για τα μηχανικά ο πολύς Giuseppe Busso.Η φωτό είναι από το Novegro το καλοκαίρι του 2010 που γιορτάστηκαν τα εκατοντάχρονα της Alfa Romeo.
Εικόνα
free upload image
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#7887 1963 Giulia Sprint Gt.
Η νέα coupe της Alfa Romeo παρουσιάστηκε πρώτη φορά στον τύπο στις 9 Σεπτεμβρίου του 1963 και αμέσως μετά στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης.Σχέδιο του νεότατου Giorgio Giugiaro που δούλευε τότε για τον Bertone.Μηχανικά μέρη κοινά με την Giulia Berlina Ti,1600 κυβικά εκατοστά 106 ίπποι μέσω δυο διπλών Weber 40 Dcoe,δισκόφρενα παντού.Ηταν η πρώτη Alfa που κατασκευάστηκε στο νεόδμητο εργοστάσιο του Arese με μόνο κάποια μηχανικά μέρη να έρχονται από το Portello.

Εικόνα
print screen windows xp
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#7943 Image
Image

Alfa Romeo Spider Niki Lauda Edition.

Συλλεκτική έκδοση της 2λιτρης Spider που κυκλοφόρησε σε μόλις 350 τεμάχια το 1978 προς τιμήν του Lauda που μόλις είχε πάει στην Brabham Alfa από τη Ferrari.
Καμία μηχανική μετατροπή πλην των stickers...
Άβαταρ μέλους
By NIGA
#8321
castigamatti έγραψε:
scuderia monofaro έγραψε: ο "Μπαμπούλας" (aka castigamatti)


castigamatti = castigare (τιμωρώ δια ραβδισμού)+ matto (τρελός)=ραβδί δια του οποίου επέβαλαν την πειθαρχία στα άσυλα.....σε πιο ελεύθερη μετάφραση η αποτελεσματική τιμωρία
ή το πρόσωπο που με απειλές ή με χρήση σκληρών μέσων και μεθόδων επιβάλλει την πειθαρχία

scuderia monofaro έγραψε:ο "Μπαμπούλας" (aka castigamatti) έτσι ώστε να διαβάσουμε κάτι πραγματικά διαφορετικό και ενδιαφέρον.

Non me ne frega un Cazz :s_biggrin


Οι μεταμορφώσεις του Οβίδιου (ή της οβίδας;) έχεις καταντήσει! Εμένα πάντως μου άρεσε περισσότερο εκείνο το παλιό καλό Aretino.......
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#8661 Η 33 Stradale παρουσιάστηκε το 1967 στο σαλόνι του Torino.Σχεδιασμένη από τον Franco Scaglione και κατασκευασμένη απο την Carrozzeria Marazzi στο Μιλάνο,κατασκευάστηκε σε μόλις 18 αντίτυπα.
Τρία πρωτότυπα βασίστηκαν στα μηχανικά της μέρη:η 33.2, Iguana και η Carabo.
Υπεύθυνος για τον σχεδιασμό των μηχανικών μερών ο πολύς Carlo Chiti,το αφεντικό της Autodelta,σχεδίασε ένα υπερτετράγωνο κινητήρα (78mmX52,2mm),οκτακύλινδρο σε V 1995 κ.ε.,με ξηρό κάρτερ,ψεκασμό Spica,τέσσερεις πολλαπλασιαστές,16 μπουζί,και τέσσερεις καδένες που έδιναν κίνηση στους εκκεντροφόρους,φυσικά με ρυθμιζόμενα γρανάζια.Το εγκάρσιο κιβώτιο ταχυτήτων ήταν έξι σχέσεων σχεδιασμένο και κατασκευασμένο από τον Valerio Colotti.
Με βάρος 700 κιλών, η δίλιτρη απέδιδε από 230 έως 270 ίππους.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#10178

Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#10540 Alfa Romeo 1750 GS Quattroruote Zagato.
Ρέπλικα της φημισμένης 1750 της δεκαετίας του "30 κατασκευάστηκε σε 82 αντίτυπα από το 1965 έως το 1967.Επιθυμία του Gianni Mazzocchi,ιδρυτή και ιδιοκτήτη του εκδοτικού οίκου Domus,με τον Zagato να είναι υπεύθυνος για το αμάξωμα και τα μηχανικά μέρη να προέρχονται από την Giulia Ti.
Εικόνα
image hosting without registration
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#11334 1964 Giulia Sprint GTC.
Ουσιαστικά η GTC είναι μια Sprint GT χωρίς οροφή αλλά με τις απαραίτητες ενισχύσεις στο αμάξωμα (ενισχυμένα κομμάτια στο άνω μέρος του παρμπρίζ εκεί που ενώνεται η κουκούλα, στους εσωτερικούς θόλους των πίσω φτερών, στην βάση της κουκούλας, ανάμεσα στην καμπίνα και των χώρο αποσκευών καθώς και στα πλαινά μαρσπιέ).
Την εκτέλεση του σχεδίου ανέλαβε ο οίκος Touring του Μιλάνου αναδεικνύοντας το μοντέλο του Bertone ως ένα από τα πιο όμορφα κάμπριο της εποχής! Η παραγωγή της κράτησε από το 1964 έως και το 1966, με συνολική παραγωγή χίλια αντίτυπα.
Μηχανικά μέρη από την κλειστή Sprint Gt.

Εικόνα
upload img
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#11365 1926 Alfa Romeo RM Halftrack.

Βασισμένο στα μηχανικά μέρη της RΜ,δίλιτρος τετρακύλινδρος κινητήρας με μονό εκκεντροφόρο απόδοσης 48 ίππων και με ξηρό κάρτερ. Το κιβώτιο ταχυτήτων ήταν της Alfa Romeo,αλλά το σύστημα κίνησης για τις ερπύστριες είχε κατασκευαστεί βάση των σχεδίων των Kegresse και Citroen,που ήταν βασισμένα στη κατοχυρωμένη παντέντα με αριθμό 18 του Andre.
Υπήρχαν και εκδόσεις με δύο συστήματα διεύθυνσης,καθώς και πέδιλα σκι για τους κατευθυντήριους τροχούς όπως φαίνεται στη φωτό.

Εικόνα
picture share
Εικόνα
free picture hosting
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#11373 1934 Alfa Romeo 6C 2300 Carrozzeria Letourner et Marchand France. One -off
Πριν το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο και συγκεκριμένα από το 1931 έως το 1934,προς αποφυγή των υπέρογκων δασμών του γαλλικού κράτους,ο γάλλος αντιπρόσωπος εισήγαγε γυμνά σασί των 6C 1750s,6C2300 και 8C2300s,τα οποία "έντυναν"γάλλοι καροσερίστες.
Οι εγκαταστάσεις βρίσκονταν στη rue Marbeuf 36,πολύ κοντά στο Champs Elysees και πρωτολειτούργησαν σαν αντιπροσωπεία αρχικά το 1925.Τα αυτοκίνητα αυτά θεωρούνταν γαλλικής κατασκευής ,γι αυτό και το Paris στο θυρεό των Visconti και το γαλλικό Vin plate.
Εικόνα
images hosting
Εικόνα
imag
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#11380 1983 Alfa Romeo AZ6.Δημιουργία της Carozzeria Zagato βασισμένη στα μηχανικά μέρη της εξακύλινδρης Alfetta Gtv6.Αμάξωμα από αλουμίνιο,χαρακτηριστική οροφή με τα δύο εξογκώματα όπως πολλά αμαξώματα του Zagato από τη δεκαετία του "50.Δύο πλήρως λειτουργικά αυτοκίνητα παρήχθησαν.Το ένα βρίσκεται στο Museo Storico,αυτό της φωτό και το άλλο αγοράστηκε καινούργιο από τον Ελληνα εφοπλιστή Πέτρο Λιβανό.Το αυτοκίνητο αυτό βρίσκεται στην κατοχή του Ιταλού συλλέκτη Corrado Lopresto,όπως και το χωροδικτύωμα που χρησιμοποιήθηκε για την κατασκευή του αμαξώματος.
Εικόνα
uploading images