nass έγραψε:
Τελικά είναι φτηνό ή ακριβό το 4κύλινδρο boxer turbo ?
Ουτε ξερω, ουτε και με νοιαζει...Εμενα με νοιαζει και με ενοχλει που αφαιρεσαν 2 κυλινδρους απο τον Boxer που τοποθετειται στις νεες Boxster/cayman.
To γιατι, το εχω πει καμποσες φορες, να μην επαναλαμβανομαι...
nass έγραψε: Πέρα από το rant από τους απανταχού θεωρητικούς μη αγοραστές πιουρίστες, η ουσία είναι ότι το να αναπτύξεις ένα ΝΕΟ turbo κινητήρα είναι σίγουρα ακριβότερο από το να εξελίξεις τον παλιό NA και ο λόγος είναι οι ρύποι. Τα παραπονά σας στην ΕΕ
Καταρχας σε οτι με αφορα τουλαχιστον, δεν μιλησα για εξελιξη των ατμοσφαιρικων κινητηρων που υπηρχαν...Ειναι προφανες οτι δεν εχεις διαβασει προηγουμενες δημοσιευσεις μου, στο συγκεκριμενο ζητημα.
Στα υπολοιπα, περι rant και λοιπων ενοχλησεων απο τους απανταχου θεωρητικοι πιουριστες, για να τους καταλαβαινες ενδεχομενως, θα επρεπε μαλλον να εχεις οδηγησει ή εστω να σε εχουν παει βολτα με μερικες που φορουν 6κυλινδρους boxer ωστε να αντιληφθεις την διαφορα και τον συμβιβασμο στο ηχητικο αποτελεσμα...Σε καμμια περιπτωση βεβαια στην τελικη τιμη διαθεσης...Καθοτι οι 982 θα ειναι μαλιστα κατα τι ακριβοτερες απο τις 981...
Γιατι στην τελικη, ουδεμια σχεση εχει αυτη η διαφοροποιηση ηχητικα, ουτε με την υιοθετηση πχ της υδροψυξης, που εγινε πριν απο 20 περιπου χρονια (και παλι υπηρχαν γκρινιες, το τελικο ηχητικο αποτελεσμα ομως και παλι δεν ηταν "φτηνο" οπως τωρα) αλλα ουτε και με την προσθηκη στροβιλοσυμπιεστη (οι νεες 992 μια χαρα ακουγονται, παροτι δεν εχουν την ακομα πιο ξερη και υψισυχνη χροια στις υψηλες στροφες των προηγουμενων ΝΑ)