Re: Classic Porsche
Δημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2016, 13:41
Ποσο μα ποσο πιο ωραιο ηχο -σε σχεση με την boxster/cayman 718- παραγει ο 4κυλινδρος Boxer στην original 718...
Eιναι μετα να μην τους παιρνεις με τις ντοματες, που μου βαλανε το "718" μπροστα απο το boxster/cayman, για να δικαιολογησουν την 4κυλινδρη υλοποιηση, τα λαμογια...
Ειναι προφανες νομιζω ακομη και στους μη ψαγμενους, οτι η συγκεκριμενη επιλογη-συμβιβασμος εγινε με το ελαχιστο-μηδαμινο κοστος και σχεδον με οτι -φτηνα- διαθεσιμο υπηρχε στο ραφι για να ριξουμε τους ρυπους στις 982...
Εντωμεταξυ οταν φαινεται και απο αλλους κατασκευαστες μια γενικοτερη προσεγγιση κοντα ή και ακριβως στα 500cc χωρητικοτητας αν κυλινδρο (βλεπε Bmw ) ως "ιδανικη" για downsizing συνδυασμενο με την μεγιστη δυνατη αποδοση και λιγοτερη δυνατη καταναλωση, η Porsche στην 2,5αρα τουρμπατη Boxster S, διατηρει τα 624cc ανα κυλινδρο...
Δεν θα ηταν εξισου αποτελεσματικο σε επιπεδο ρυπων-καταναλωσης να ριξει ακομα την χωρητικοτητα, πχ στα 400cc ανα κυλινδρο, να βγαλει -εστω την S μονο- παλι 2,5 λιτρα με turbo αλλα πλεον 6κυλινδρη?
Ο ηχος της θα ηταν πολυ κοντα σε αυτο που ξεραμε, και αυτο σε συνδυασμο με τα νεα καλουδια-ρυθμισεις απο την νεα 911 (φρενα, τιμονι, 4διευθυνση) που φοραει, θα αρκουσε για να εχει και παλι μεγαλη αποδοχη και επιτυχια στις πωλησεις.
Πλεον με τους 4κυλινδρους θεωρω οτι θα πεσει σημαντικα σε πωλησεις -σε παγκοσμιο επιπεδο- και το ευχομαι πραγματικα , για να καταλαβουν ποσο μεγαλη |λογοκρισία| εκαναν στο θεμα του ηχου...
Eιναι μετα να μην τους παιρνεις με τις ντοματες, που μου βαλανε το "718" μπροστα απο το boxster/cayman, για να δικαιολογησουν την 4κυλινδρη υλοποιηση, τα λαμογια...
Ειναι προφανες νομιζω ακομη και στους μη ψαγμενους, οτι η συγκεκριμενη επιλογη-συμβιβασμος εγινε με το ελαχιστο-μηδαμινο κοστος και σχεδον με οτι -φτηνα- διαθεσιμο υπηρχε στο ραφι για να ριξουμε τους ρυπους στις 982...
Εντωμεταξυ οταν φαινεται και απο αλλους κατασκευαστες μια γενικοτερη προσεγγιση κοντα ή και ακριβως στα 500cc χωρητικοτητας αν κυλινδρο (βλεπε Bmw ) ως "ιδανικη" για downsizing συνδυασμενο με την μεγιστη δυνατη αποδοση και λιγοτερη δυνατη καταναλωση, η Porsche στην 2,5αρα τουρμπατη Boxster S, διατηρει τα 624cc ανα κυλινδρο...
Δεν θα ηταν εξισου αποτελεσματικο σε επιπεδο ρυπων-καταναλωσης να ριξει ακομα την χωρητικοτητα, πχ στα 400cc ανα κυλινδρο, να βγαλει -εστω την S μονο- παλι 2,5 λιτρα με turbo αλλα πλεον 6κυλινδρη?
Ο ηχος της θα ηταν πολυ κοντα σε αυτο που ξεραμε, και αυτο σε συνδυασμο με τα νεα καλουδια-ρυθμισεις απο την νεα 911 (φρενα, τιμονι, 4διευθυνση) που φοραει, θα αρκουσε για να εχει και παλι μεγαλη αποδοχη και επιτυχια στις πωλησεις.
Πλεον με τους 4κυλινδρους θεωρω οτι θα πεσει σημαντικα σε πωλησεις -σε παγκοσμιο επιπεδο- και το ευχομαι πραγματικα , για να καταλαβουν ποσο μεγαλη |λογοκρισία| εκαναν στο θεμα του ηχου...