Συζήτηση και τεχνικές λύσεις για τα παλαιότερα μοντέλα αυτοκινήτων και μοτοσικλετών
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#184680 Ένα βίντεο που το είχε φυλαγμένο η RUF 30 χρόνια, μια 20λεπτη πανδαισία από τον άγνωστο στους πολλούς δοκιμαστή Stefan Roser, 20΄ ελληνορωμαϊκή πάλη με το τιμόνι της Ruf CTR.

https://www.youtube.com/watch?v=MzH_Y-ytRmI

η πηγή

http://www.4drivers.gr/respect/item/440 ... roser.html
Άβαταρ μέλους
By pik.
#184977 ιδρωσα! :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#248695 Eξ' αφορμής της GTV6 που πόσταρε ο Eddies (sic)

viewtopic.php?f=12&t=231&p=247902#p247902

θυμήθηκα την 944 και ένα τεστ από τα παλιά..

http://www.caranddriver.com/comparisons ... 44-page-11

...διάβασα και τους σχετικούς πίνακες συγκρίσεως

http://www.zeperfs.com/duel1384-1102.htm

είδα και κάτι 3,5-4 sec στα αυτιά μέσα στο Hockenheim...

...και σκεφθηκα πόσο αδικημένο αυτοκίνητο είναι στη συνείδηση των περισσοτέρων από εμάς!

Kατόπιν , όδευσα προς το mobile.de και διεπίστωσα , δυστυχώς για τις τσέπες των ενδιαφερομένων , πώς η φήμη τείνει να αποκατασταθεί και με το παραπανω! :s_sorry
Άβαταρ μέλους
By mmarkom
#248703 Είχα οδηγήσει μια 2.5 turbo πριν 20 χρόνια ενός φίλου που σπούδαζε Αγγλία, όσο άσχημη ήταν στα μάτια μου τόσα τρομακτικά μάζευε χιλιόμετρα και ήχος θεΙκός.
Όμως η GTV6 είναι πιο βαριά και πλαδαρή αλλά θα μείνει για μένα ανεκπλήρωτο όνειρο
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#248957
tsilis έγραψε:Eξ' αφορμής της GTV6 που πόσταρε ο Eddies (sic)
viewtopic.php?f=12&t=231&p=247902#p247902
θυμήθηκα την 944 και ένα τεστ από τα παλιά..
http://www.caranddriver.com/comparisons ... 44-page-11
...διάβασα και τους σχετικούς πίνακες συγκρίσεως
http://www.zeperfs.com/duel1384-1102.htm
είδα και κάτι 3,5-4 sec στα αυτιά μέσα στο Hockenheim...
...και σκεφθηκα πόσο αδικημένο αυτοκίνητο είναι στη συνείδηση των περισσοτέρων από εμάς!
Kατόπιν , όδευσα προς το mobile.de και διεπίστωσα , δυστυχώς για τις τσέπες των ενδιαφερομένων , πώς η φήμη τείνει να αποκατασταθεί και με το παραπανω! :s_sorry


Δεν πολυσυμφωνώ, γιατρέ μου... ανέκαθεν αυτοί που αγαπούσαν την εταιρία για τις αρχές της (αυτές που είχε τότε, τουλάχιστον) και όχι για αυτό που θέλουν να δείχνουν οι ίδιοι μέσω αυτής (αυτό που πουλάει τώρα, δλδ), την 944 την είχαν πολύ ψηλά. Χαντακώθηκε στην Ελλάδα από τον "ειδικό" τύπο (συνήθως ειδικό στις μπούρδες), όπου τη χαρακτήριζαν ακριβή για αυτό που είναι (κοιτάζοντας ασφαλώς την παράλογη ελληνική πραγματικότητα της εποχής) και vw-audi φτου κακά. Θυμάμαι ένα χαρακτηριστικό άρθρο της εποχής (όταν είχε πρωτοανοίξει η σπορτσκαρ και τους είχαν δώσει μια μπλέ 964 carrera2 cabrio και μια κοκκινη 944S2 cabrio) που έγραφε ούτε λίγο ούτε πολύ ότι, αν και θα νιώθεις φτωχός συγγενής, τη "δουλειά" σου θα την κάνεις μιας και η "μικρή" στο Τσουφενχάουζεν φτιάχνεται (στο Νέκαρσουλμ ήθελε να πει, αλλά δεν βαριέσαι)...

Σαν πλαίσιο είναι καλύτερο από οποιαδήποτε 911 της εποχής της (και λίγο μετά).
Είναι πολύ πιο ουδέτερη και οδηγήσιμη ακόμα και με μεγαλύτερα σε ισχύ μοτέρ ενώ, πράγμα που δεν αναφέρει και η σύγκριση που έβαλες με την gtv6, είδικά στις τελευταίες turbo και 16βάλβιδες, είχε απίστευτες φρενάρες (η δε turboS turboII/250ps από 928 GT). Αυτό όμως που κανένας "ειδικός δημοσιογράφος" δεν μπήκε καν στον κόπο να αναφέρει (μήπως δική του ήταν; ) είναι το πόσο πιο ευκολοσυντήρητη είναι σε σχέση με τις μεγαλύτερες αδερφές της.

Πιστεύω μια λογική τιμή σήμερα για 2.5 απλή είναι 5-8Κ ευρώ (παλιό ταμπλώ) άντε βία 10 (οβάλ ταμπλώ, S) ενώ κάτι παραπάνω για τις απλές turbo και S2/ s2 cabrio (αλλά και πάλι όχι παραπάνω από 15Κ) και αρκετά παραπάνω για τις ειδικές turbo.
Νομίζω ότι ακόμα είναι στη σφαίρα του προσιτού (όχι για πολύ) ειδικά αν σκεφτείς ότι μια σκόρπια gtv6 (την οποία σέβομαι απόλυτα, κατά τα άλλα) κάνει από 10 και ο Θεός βοηθός...
Aυτή είναι με τις άγκυρες-φρένα:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#248985 Το θυμάμαι το τεύχος που αναφέρεις, το έχω ακόμη θαρρώ στη βιβλιοθήκη, και είναι όπως ακριβώς τα αναφέρεις!
Το δυστυχές ειναι ότι σε κάτι μπουκούνες σαν και του λόγου μου, είχε επίδραση ο λόγος του "δημοσιογράφου".

Έπρεπε να μεγαλώσω,να ωριμασω και να διαβάσω πολλές φορές τις απόψεις σου για να εκτιμησω το πόσο καλό αυτοκίνητο είναι.
Αισθητικά, μου άρεσε ανέκαθεν, από την εποχή που έφερε για καλοκαιρι την πράσινη 924 του συγγενής gastarbeiter.Πάνω από 30 χρόνια θα έχουν περάσει...:(
Η Alfetta Gtv έχει κάτι το ποθητό πάνω της, αλλά η 944 είναι παρασάγγας καλύτερη τελικά!

Όσο για τις τιμές Αλεξανδρε μου, δυστυχώς μία βόλτα στο mobile θα σου δείξει ότι και σε αυτή την περίπτωση τα κορακια- επενδυτές ,που εσύ περιγραφεις ενίοτε, έχουν αρχίσει και εδώ τις υπερβολές.

Πολύ μου αρέσει αυτή η άσπρη που εβαλες!
Και όσο σκέφτομαι ότι υπήρξε αγγελία στο car.gr προ ολίγων μηνων, για γνήσια S2, από τις τελευταίες ,με υφασμάτινο σαλόνι στα 9000 χοντρικά...



.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#249002
tsilis έγραψε:Το δυστυχές ειναι ότι σε κάτι μπουκούνες σαν και του λόγου μου, είχε επίδραση ο λόγος του "δημοσιογράφου".


σε ολους ειχε επιδραση ο ''λογος'' τους Τσιλη. Μην ξεχνας οτιεκεινη την εποχη ηταν στην σφαιρα της φαντασιας να βρεις 944 σε γνωστο για να οδηγησεις. Οποτε πιστευες οτι διαβαζες.
Οταν αρχισε η ''προσβαση'' και απο κοινους θνητους σε διαφορα αυτοκινητα,απομυθοποιηθηκαν πολλοι απο αυτους,καθως και πολλες σαχλαμαρες που εγραφαν.

tsilis έγραψε:Αισθητικά, μου άρεσε ανέκαθεν, από την εποχή που έφερε για καλοκαιρι την πράσινη 924 του συγγενής gastarbeiter.Πάνω από 30 χρόνια θα έχουν περάσει...:(

ιδια φαση .Φιλος θειου μου απο το χωριο,Ελληνας που δουλευε στην Πορσε στην Γερμανια τον φιλοξενουσε για διακοπες ,ερχετε το πρωτο καλοκαιρι με 924,και το επομενο με 944. Ο 12-14? χρονος τοτε Ντιμης για μπανιο με Πορσε,οταν ο μπαμπας ειχε Λαντα 2101.Καταλαβαινεται το σοκ.Μιλαμε για διαστημοπλοιο τοτε.
Ακομα και η μυρωδια του εσωτερικου μου ειχε κανει εντυπωση,σε σχεση με τη βρωμα που αναδυοταν στον ηλιο απο τα πλαστικα του Λαντα. :lol:
Την 2η χρονια ειχε ερθει και ενας φιλος του, με 320 ουρανι μεταλικο χρωμα αν θυμαμαι καλα.
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#249009 Εγώ από τα αδέρφια αυτά έχω φάει πολλά shocks και απωθημένα.
Father με Escort 1.1 το τελευταίο πισωκίνητο και αυτοί να σκάνε με Μatra bagheera, Porsche 924, R107 380 SLC, και 350 κ.ά
Το απόλυτο χτύπημα το έφαγα όμως το 1985, όταν ο ένας τους έφερε brand new W201 190.
Την μυρωδιά και τον ήχο της πόρτας δεν θα τον ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου. Η πετριά με τις 190 με ακολουθεί ακόμη...Και τώρα τελευταία πάω να τη φάω και από τις 944!

Ντιμη γερναμε λες?

....δεν νομίζω!! :) :)

.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#249019 ας γερναμε,οι αναμνησεις ειναι ωραιες.
Μου θυμισες κατι τωρα που μου εχει μεινει στο μυαλο χαραγμενο βαθια. Δεν ειναι τιποτα σπουδαιο βεβαια,αλλα εμενα με ειχε αφησει με ανοιχτο στομα και γουρλωμενα ματια.
Πιτσιρικας 12 ετων περιπου,ειμαστε στο χωριο για διακοπες και ενα διημερο παμε εκδρομη στα σπηλαια του Δυρου.
Στο δρομο προς τα σπηλαια ,ειμαστε κονβοι με το Λαντα και αλλα αυτοκινητα σε δρομο με στροφες.
Ξαφνικα μας περναει σαν σταματημενους καμια 10αρια αυτοκινητα σουβλακι,ενα rover van de plus 3500cc με ξενες πινακιδες
Σοκ.Δεν μπορουσα να φανταστω,οτι μπορουσε να υπαρξει αυτοκινητο που να προσπερνα τοσο γρηγορα ενω ειναι κολλημενο απο πίσω σου με ιδια χλμ με εσενα.
Σορρυ για το :offtopic:
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#249058
tsilis έγραψε:Το δυστυχές ειναι ότι σε κάτι μπουκούνες σαν και του λόγου μου, είχε επίδραση ο λόγος του "δημοσιογράφου".
Όσο για τις τιμές Αλεξανδρε μου, δυστυχώς μία βόλτα στο mobile θα σου δείξει ότι και σε αυτή την περίπτωση .......τα κορακια- επενδυτές ,που εσύ περιγραφεις ενίοτε, έχουν αρχίσει και εδώ τις υπερβολές.
Πολύ μου αρέσει αυτή η άσπρη που εβαλες!
Και όσο σκέφτομαι ότι υπήρξε αγγελία στο car.gr προ ολίγων μηνων, για γνήσια S2, από τις τελευταίες ,με υφασμάτινο σαλόνι στα 9000 χοντρικά...


Μα, γιατρέ μου, δεν είναι δικές μου οι απόψεις (αν πιστεύω το ίδιο είναι άλλη ιστορία)... Άλλωστε είμαι ένας κάτω του μετρίου οδηγός και δεν θα μπορούσα να εκμεταλλευτώ ποτέ 100% ούτε τις δυνατότητες του 2101 του μπαμπά του Ντίμβη, όχι 924/44. Απλά είχα την τύχη να μένω σε μια περιοχή με πολλές ξένες εταιρείες και υπήρχε εύκολη πρόσβαση σε ξένο τύπο. Έτσι, όταν έκανα το πρώτο βήμα να πάρω το πρώτο μου ξένο περιοδικό (φυσικά με αφορμή ότι είχε περισσότερα σούπερκαρ μέσα, μιας και τα καθημερινά αυτοκίνητα δεν με ενδιέφεραν τότε....ήταν ένα τεύχος του αμερικάνικου European Car με εξώφυλλο μια 911 κόκκινη!!) και καλά για εξάσκηση της γλώσσας ( :lol: ) είδα ότι τα βλέπουν εντελώς αλλιώς τα πράγματα οι ξένοι. Π.χ. θυμάμαι ακόμα το εγγλέζικο Performance Car που έγραφε σχολιάκια στους πίνακες των τεχνικών στα πίσω πίσω φύλλα που έγραφε για την 944 turboII "the Porsche best ever built" ή κάτι τέτοιο. Ελάχιστους μήνες αργότερα, βρήκα το αμερικάνικο Excellence και έπεισα τον αδερφό μου να με γράψει συνδρομητή (για να μάθω αγγλικά πάντα :lol: :lol: ). Εκεί, θυμάμαι το σοκ, έβλεπες ότι ο Αμερικάνος δεν έλεγε μπουρδολογίες για "μύθους" και "σεβασμούς¨από τη μία και για "ψευδοπόρσε" από την άλλη, αλλά τον ένοιαζε η συμβίωση με το αυτοκίνητό του (γιατί ένα αμάξι είναι και η 911, πως να το κάνουμε) και το πως θα λύσει τα προβλήματα της καθημερινότητάς του με αυτό.
Ακόμα έπαθα πλάκα από το ότι ασχολούνταν με παλιότερα αυτοκίνητα της εταιρείας (η 914-6 τότε έκανε 4-5χιλιάδες δολλάρια :lol: )επειδή, αν είναι δυνατόν, είχαν καλύτερο συντελεστή πλάκας/κόστος...ακόμα και αν είναι πιο αργά από τα καινούργια ή χρειάζονταν μπόλικο DIY για να μείνουν σε κυκλοφορία!! :s_cry

Την ίδια στιγμή (εντάξει, λίγα χρόνια αργότερα... θα βγάλω το άχτι μου, όμως, τώρα), ο αρχιμάγειρος της ελληνικής δημοσιογραφίας έγραφε για την W210: "Με φαντάζεσθε να αγοράζω και να οδηγώ Μερσεντές και μάλιστα κάμπριο εις την Παραλιακήν; Το επόμενο βήμα είναι να παω Πανταζή και Σακελλαρίου ή, αν ευρωφέρνω, για μπιρίμπα εις το Πεντελικόν. Καλα, ε Πώρωση".
Το κέρατό μου... το τι θα την κάνει ο ενα-κλικ-από-τη μαϊμου φραγκάτος γύφτουλας στην Ελλάδα χαρακτηρίζε μια εταιρεία με ιστορία 100 ετών τότε αλλά και σώνει και καλά, όταν εκτιμούσες κάτι διαφορετικό από τη λογική τους (στο τεστ έγραφε ότι δεν υπερστρέφει άρα δεν έχει πλάκα :lol: ), πήγαινες καρφί για πανταζή και παραλιακή; Το γεγονός ότι η Ελλαδίτσα του 2% είχε πάρει την στραβή οδό έφτανε για να χαρακτηρίσει ολόκληρη τη μεσαία τάξη τότε της Ευρώπης (έλεγε και άλλα ωραία μέσα... για αυτό και τη γλίτωσε από την ανακύκλωση, το τεύχος, να υπάρχει για αναφορά).
Έλεος... :oops:
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#249067
tsilis έγραψε:Εγώ από τα αδέρφια αυτά έχω φάει πολλά shocks και απωθημένα.
Father με Escort 1.1 το τελευταίο πισωκίνητο και αυτοί να σκάνε με Μatra bagheera, Porsche 924, R107 380 SLC, και 350 κ.ά


Θυμάμαι και εγώ ένα καλοκαίρι στην Έδεσσα με τους παπούδες μου τότε που είχε φέρει ο γιος ενός γείτονα μια Bagheera κόκκινη με λαμπάκια κιττ! :lol: Θυμάμαι να κάθομαι ξύπνιος το βράδυ μέχρι να τον ακούσω να έρχεται να παρκάρει δίπλα στο σπίτι και να κοιτάζω τον Κιττ από το πατζούρι από πίσω... απίθανες καταστάσεις... και 3 καθίσματα!!!! :yahoo:
Πλάκα πλάκα ωραίο κόσνεπτ ήτανε...
Αυτή την εικόνα θυμάμαι:
Εικόνα
Εντάξει, τη σίμκα την ξέραμε, είχαμε και στη γειτονιά τέτοιο.... Ματρά; Τι είναι αυτό πάλι;;; :lol:
Άβαταρ μέλους
By Alexkid
#249107 Τα περισσότερα αρνητικά σχόλια για την 944 προέρχονται από ανθρώπους που δεν έχουν συμβιωσει μαζί της.

Ακόμα και η απλή 2.5 με τα 160 άλογα είναι φοβερά ευχάριστη στον δρόμο. Άφθονη ροπή από χαμηλά, ιδιαίτερος ήχος ακόμα και πρόκειται για 4κυλινδρο μοτέρ. Με ένα καινούργιο σετ αμορτισέρ είναι ταυτόχρονα και άνετη και με απίστευτη συμπεριφορά στις στροφές.

Αυτό που έχω να πω σε όσους ενδιαφέρονται είναι να κάνουν κάτι γρήγορα γιατί οι τιμές τους ανεβαίνουν μέρα με τη μέρα. Θυμάμαι πάρα πολύ καλά πριν 7 - 8 χρόνια οι turbo να παίζουν (στην Ευρώπη) στα 6 χιλιάρικα και οι απλές ατμοσφαιρικές σε αποδέκτη κατάσταση να ξεκινάνε στα 2 χιλιάρικα. Σήμερα η πιο φτηνή turbo ξεκινάει στα 15 και μια καλή απλή να είναι στα 6 με 7.

Όσο φεύγει η σαβούρα και τα ταλαιπωριμένα κομμάτια είναι λογικό να ανεβαίνουν οι τιμές. Σήμερα τα καλά 944 είναι στα χέρια ανθρώπων που τα αγαπάνε και τα σέβονται και μόνο με ένα σοβαρό ποσό θα τα έδιναν. Την δικιά μου (1984 2.5 8v) θα άρχιζα να σκέφτομαι να τη δώσω με πρόταση γύρω στα 15.000 χωρίς καμία υπερβολή.

< >