Το φθινόπωρο του 69 απογοητευμένος από τα προβλήματα αξιοπιστίας της Φερράρι και ενώ είχε ξεκινήσει την (δύσκολη λόγω σπασμένων στροφάλων) εξέλιξη της 312Β πίστεψε τα παραμύθια του Μαξ Μόσλευ και πήγε στους φιδέμπορες της Μαρτς που τον είχαν ανάγκη για να πουλήσουν τα αυτοκίνητά τους. Η 312Β έγινε αυτό που έγινε. Το 71 πάει στη Ματρά, δεν κερδίζει στη Μόντσα γιατί του έφυγε η ζελατίνα του κράνους προς το τέλος του αγώνα. Το 72 πάλι στη Ματρά, στο Γαλλικό γκραν πρι στο Κλερμόν Φερράν, ούτε με κιάλια δεν τον έβλεπε ο δεύτερος, παθαίνει λάστιχο. Τον Οκτώβριο του 73, ο Τύρελλ αποφασίζει να κατεβάσει τρίτο αυτοκίνητο στο Αμερικάνικο γκράν πρι για τον Έημον. Η συνέχεια γνωστή, ο Σεβέρ σκοτώνεται στις δοκιμές και η ομάδα αποσύρει τα αυτοκίνητά της από τον αγώνα.
Ο Αντρέττι είπε οτι αν ο Έημον άνοιγε γραφείο κηδειών, οι άνθρωποι θα σταματούσαν να πεθαίνουν.
Απίστευτα σεμνός και χαμηλών τόνων άνθρωπος όπως φαίνεται και σε μια συνέντευξη με τον Πήτερ Γουίντσορ που συζητάει για τη ζωή του https://www.youtube.com/watch?v=gMWWNaJKfYk