Συζήτηση και τεχνικές λύσεις για τα παλαιότερα μοντέλα αυτοκινήτων και μοτοσικλετών
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#104210 Στην τρίτη φωτογραφία βλέπουμε Rudolf Uhlenhaut, Dennis Jenkinson και Stirling Moss, σε ποια περίσταση όμως; Πιθανώς στο Mille Miglia του 1955 με το νέο τότε 300SLR;
Στον Uhlenhaut που αναφέρθηκε και ο BEAMS, μου είχε κάνει εντύπωση ότι φημολογείτο να μην έχει ποτέ δικό του αυτοκίνητο.
Ο δεύτερος είναι ένας πολύ ωραίος τύπος - το παρατσούκλι του ήταν Jenks - ο οποίος έτρεχε σε ό,τι αγώνα μπορεί να φανταστεί κανείς (μέχρι και το ανθρώπινο αντίβαρο έκανε σε αγώνες με μοτοσικλέτες), μόνο και μόνο για να μπορεί να είναι μέρος του αγώνα ταχύτητας και ό,τι αυτός συνεπάγεται, ώστε να έχει τη δυνατότητα να παρατηρεί από κοντά τύπους σαν τον Moss να είναι σε άλλη ... διάσταση οδηγώντας στο όριο ή για στιγμές και πάνω απ' αυτό. Έχει γράψει ένα πολύ ωραίο βιβλίο πριν 50-60 χρόνια, αλλά διαβάζεται με πολύ ενδιαφέρον και σήμερα, the racing driver, όπου εξηγεί τα όσα έμαθε παρατηρώντας τους μεγάλους οδηγούς και διάφορες ιστορίες της εποχής. Έχει και μια τρομερή συνέντευξη που είχε πάρει απ' τον Σένα με αφορμή τα δοκιμαστικά του Μονακό το 1988.
Ο δε Stirling Moss με ιντριγκάρει ιδιαίτερα με τον τίτλο που του έχει δοθεί ως "ο καλύτερος οδηγός που δεν πήρε ποτέ πρωτάθλημα F1".

BEAMS ή όποιος άλλος, ρίξε και καμιά ιστορία για τις άλλες δύο φωτογραφίες. :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#104214 Για την πρώτη από την τριάδα των φωτό είσαι απόλυτα σωστός. :thumbsup:
Mille Miglia 1955.

Για την επόμενη με τους πολλούς παραθέτω τη λεζάντα της φωτό αυτούσια μαζί με τη φωτό ξανά για ευκολία

Εικόνα

"A guarantee for success (from left to right): Rudolf Uhlenhaut, Manfred von Brauchitsch, Rudolf Caracciola, Richard “Dick” Seaman, Director Max Sailer and team manager Alfred Neubauer".

Για την άλλη που οδηγεί ο Uhlenhaut είναι πρώτες δοκιμές της W-154 στη Monza τo 1938.

Για τις οδηγικές ικανότητες του "φαρμακοτρίφτη", μια λίγο, πολύ γνωστή ιστορία εδώ

"An anecdote from the year 1955 is proof of Rudolf Uhlenhaut’s driving skills: after test drives at the Nürburgring the great Juan Manuel Fangio felt that the vehicle had not been optimally prepared. Uhlenhaut got up – after an opulent lunch in a suit and tie – got in the car and drove around the circuit. Three seconds faster than the world champion. Back with Fangio, Uhlenhaut recommended that he should practice a little bit. He did not say this in a condescending manner at all; but was characterised more by modesty and patience as well as a fine sense of humour. Uhlenhaut’s qualities both on a personal and professional level made him a stroke of luck for Mercedes-Benz. A stroke of luck which in 1936 was in the right place at the right time in order to turn the catastrophic run for Mercedes-Benz during the previous racing season into a success story in an unbelievably short time".
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#104220 Eντυπωσιακό, δε το γνώριζα.
Ο σπουδαίος Ηπαμερικανός μηχανικός Carroll Smith έχει γράψει για τους μηχανικούς που είναι και εξαιρετικοί οδηγοί, με αφορμή τον Colin Chapman βέβαια, ότι είναι τόσο δυσεύρετοι που αξίζουν το βάρος τους σε χρυσάφι. :s_yes
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#104230 @21 quadra
Σαφώς και υπάρχουν πάρα πολλές ιστορίες που θα μπορούσαν να γραφτούν συνοδευόμενες μάλιστα από τις ανάλογες φωτό.
Αλλά,
η μέρα συνεχίζει να έχει μόλις 24 ώρες,
η όρεξη δεν είναι πάντα η ίδια,
και μόλις ξεκίνησα το βιβλίο του φίλου μου του Διγέτιου για την ιστορία όλων των SL.
Άρα θα φάτε πολύ Merc ακόμη :lol:
Μετά λέει, θέλει να μου δώσει ένα τεράστιο βιβλίο για τις άλλες αγαπημένες του τις Porsche και επειδή κατά δήλωσή του έχει αρχίσει και φλερτάρει με το αλτσχαιμεράκι :omg: ,θα με βάλει να το διαβάσω όλο και να ποστάρω τις πιο ενδιαφέρουσες ιστορίες μαζί με πλούσιο φωτορεπορτάζ.
Αυτά για τώρα, σας αφήνω γιατί εχω να σηκωθώ στις 03.00 αύριο :ninja: :help: και σας ποστάρω κλείνοντας, ένα σχεδιάκι από την W-194 που δείχνει την κλίση του μοτέρ και το φάλτσο στην ένωση μπλοκ και κεφαλής.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#107459
D-Jet έγραψε:http://tmagazine.blogs.nytimes.com/2012/06/12/the-baroness-and-her-lost-mercedes/?_r=0

Τι ιστορία όμως και αυτή ε;
60 χρόνια πέρασε στα γκαράζ μεταξύ Ν. Υόρκης και Ελβετίας για να πουληθεί όσο πουλήθηκε τελικά.
Η βαρώνη λέει ήταν γκόμενα ολκής τότε και ενώ το προόριζε για το γιο το απαλλοτρίωσε η ίδια :lol:
Και φαντάσου τώρα να έχεις κάνα μπάρμπα ξεχασμένο κάπου ας πούμε, να σε πάρει μια μέρα τηλέφωνο και να σου πει "Διγέτιε παιδί μου δεν έρχεσαι από δω να με βοηθήσεις να μετακινήσουμε μια ερειπιομερσεντές που μου πιάνει χώρο στον αχυρώνα;
"Τι μερσεντές είναι αυτή ρε μπάρμπα;"
"Δεν ξέρω αλλά έχει πορτμπαγκάζ σαν λουκουμάς γράφει 300 Σλρ και όταν τη βάζω μπροστά πετάει φωτιές απ το πλάι και τρομάζουν τα πρόβατα. :lipsealed:
Τέζα ο Διγέτιος :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#107624
BEAMS έγραψε:
D-Jet έγραψε:http://tmagazine.blogs.nytimes.com/2012/06/12/the-baroness-and-her-lost-mercedes/?_r=0

Τι ιστορία όμως και αυτή ε;
60 χρόνια πέρασε στα γκαράζ μεταξύ Ν. Υόρκης και Ελβετίας για να πουληθεί όσο πουλήθηκε τελικά.
Η βαρώνη λέει ήταν γκόμενα ολκής τότε και ενώ το προόριζε για το γιο το απαλλοτρίωσε η ίδια :lol:
Και φαντάσου τώρα να έχεις κάνα μπάρμπα ξεχασμένο κάπου ας πούμε, να σε πάρει μια μέρα τηλέφωνο και να σου πει "Διγέτιε παιδί μου δεν έρχεσαι από δω να με βοηθήσεις να μετακινήσουμε μια ερειπιομερσεντές που μου πιάνει χώρο στον αχυρώνα;
"Τι μερσεντές είναι αυτή ρε μπάρμπα;"
"Δεν ξέρω αλλά έχει πορτμπαγκάζ σαν λουκουμάς γράφει 300 Σλρ και όταν τη βάζω μπροστά πετάει φωτιές απ το πλάι και τρομάζουν τα πρόβατα. :lipsealed:
Τέζα ο Διγέτιος :lol: :lol:


Δεν παίζεσαι από φαντασία, μα τι του κάνεις τώρα ?
Να αρχίσει να ψάχνει για ξεχασμένους συγγενείς ?

Εγώ πάντως θα φέρω τι σκούπα για τις αράχνες αν γίνει κανένα σκηνικό .
Άβαταρ μέλους
By NIGA
#107646 Πλάκα πλάκα μου έχουν διηγηθεί φίλοι ό,τι κάποιοι γνωστοί τους είχαν αγοράσει πριν αρκετά χρόνια ένα σπίτι στα νότια προάστια και βρήκαν μέσα στο γκαράζ μία μερσεντές από αυτές "που ανοίγαν οι πόρτες προς τα πάνω". Φώναξαν ένα παλιατσή και την μάζεψε για να τους αδειάσει τη γωνιά. Η ιστορία βέβαια δεν γνωρίζω αν είναι αληθινή καθώς μου έχει μεταφερθεί από άνθρωπο που δεν έχει καμιά σχέση και γνώση κλασικών αυτοκινήτων.
Άβαταρ μέλους
By mmarkom
#107668
BEAMS έγραψε:
D-Jet έγραψε:http://tmagazine.blogs.nytimes.com/2012/06/12/the-baroness-and-her-lost-mercedes/?_r=0

Τι ιστορία όμως και αυτή ε;
60 χρόνια πέρασε στα γκαράζ μεταξύ Ν. Υόρκης και Ελβετίας για να πουληθεί όσο πουλήθηκε τελικά.
Η βαρώνη λέει ήταν γκόμενα ολκής τότε και ενώ το προόριζε για το γιο το απαλλοτρίωσε η ίδια :lol:
Και φαντάσου τώρα να έχεις κάνα μπάρμπα ξεχασμένο κάπου ας πούμε, να σε πάρει μια μέρα τηλέφωνο και να σου πει "Διγέτιε παιδί μου δεν έρχεσαι από δω να με βοηθήσεις να μετακινήσουμε μια ερειπιομερσεντές που μου πιάνει χώρο στον αχυρώνα;
"Τι μερσεντές είναι αυτή ρε μπάρμπα;"
"Δεν ξέρω αλλά έχει πορτμπαγκάζ σαν λουκουμάς γράφει 300 Σλρ και όταν τη βάζω μπροστά πετάει φωτιές απ το πλάι και τρομάζουν τα πρόβατα. :lipsealed:
Τέζα ο Διγέτιος :lol: :lol:


Έλα Διγέτιε παιδιμ, ο θείος από το Άργος είμαι, έχω ένα ρημαδι στην αυλή και μεμποδιζ που θέλω να βάλω κάτι πορτοκάλια.Μου ζητάνε και οι γύφτοι 100 ευρώ για να το πάρουν και το τιμόνι είναι χαλασμένο μια και σπάει στη μέση :s_crazy
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#107711
mmarkom έγραψε:Έλα Διγέτιε παιδιμ, ο θείος από το Άργος είμαι, έχω ένα ρημαδι στην αυλή και μεμποδιζ που θέλω να βάλω κάτι πορτοκάλια.Μου ζητάνε και οι γύφτοι 100 ευρώ για να το πάρουν και το τιμόνι είναι χαλασμένο μια και σπάει στη μέση :s_crazy


Σε τέτοια φάση, έχει διακτινιστεί στο Άργος και οι γύφτοι δεν θα ξέρουν τι τους χτύπησε :lol:


NIGA έγραψε:Πλάκα πλάκα μου έχουν διηγηθεί φίλοι ό,τι κάποιοι γνωστοί τους είχαν αγοράσει πριν αρκετά χρόνια ένα σπίτι στα νότια προάστια και βρήκαν μέσα στο γκαράζ μία μερσεντές από αυτές "που ανοίγαν οι πόρτες προς τα πάνω". Φώναξαν ένα παλιατσή και την μάζεψε για να τους αδειάσει τη γωνιά. Η ιστορία βέβαια δεν γνωρίζω αν είναι αληθινή καθώς μου έχει μεταφερθεί από άνθρωπο που δεν έχει καμιά σχέση και γνώση κλασικών αυτοκινήτων.


NIGA, χόακας μου φαίνεται. Αν και ομολογώ πως εντυπωσιάστηκα όταν μου είπε ο D-jet πόσες περίπου 300SL υπάρχουν στην Ελλάδα, θεωρώ απίθανο άνθρωπος να είχε τέτοιο αυτοκίνητο και να το παράτησε στο γκαράζ φεύγοντας ( ότι και να έγινε) για να το βρουν οι επόμενοι αγοραστές του σπιτιού.
Εδώ για να καταλάβεις, η εν λόγω 540Κ της βαρώνης που πόσταρα, που ήταν ένα αυτοκίνητο σχεδόν ξεχασμένο στα τελευταία του πριν πεθάνει η τύπισσα και κρυμμένο σε γκαράζ κάπου στον κόσμο, αρκετά χρόνια πριν το θάνατό της το παρακολουθούσαν κοράκια δημοπρασιών και την πίεζαν να το βγάλει για πούλημα.
SL τέτοια λοιπόν στην Ελλάδα..... κομματάκι δύσκολο να έμενε να σαπίζει σε γκαράζ και να μην είχε φύγει έστω και νύχτα. :ninja:
Όχι πως δεν υπάρχουν ιστορίες για απίστευτα κομμάτια στην Ελλάδα που αυτοί που τους έλαχε να τα βρούν δεν ήξεραν τι θησαυρό είχαν.
Αν δε βαριέται ο D -jet και αν κρίνει πως δεν θίγονται ονόματα, ζητήστε του να σας πει πως άλλαξε χέρια μια καρασπάνια BMW στα μέρη μας.
Έχει πολύ ζουμί αυτή η ιστορία.
Σε μια άλλη ιστορία που ξέρω εγώ αλλά δεν θα την γράψω τώρα, είχε προταθεί σε τύπο δικό μας να πουλήσει αυτοκίνητο που ανήκε στον πόλεμο στη δύναμη του Afrika Korps :lipsealed: σε γερμανό συλλέκτη για πολύ σεβαστό ποσό τη δεκαετία του 80, ο δικός μας αρνήθηκε τότε και αρκετά χρόνια αργότερα, το μετασκεύασε μαμώντας του τη μανούλα :lipsealed: και στο τέλος το έδωσε για παλιοσίδερα (εικονίδιο τάκα τάκα).
Με αυτό το αυτοκίνητο ως παιδί και έφηβος είχα κάνει αμέτρητα ταξίδια. Θα ψάξω για φωτό και θα τα ξαναπούμε.
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#107734
BEAMS έγραψε:...πριν πεθάνει η τύπισσα και κρυμμένο σε γκαράζ κάπου στον κόσμο, αρκετά χρόνια πριν το θάνατό της το παρακολουθούσαν κοράκια δημοπρασιών και την πίεζαν να το βγάλει για πούλημα.
SL τέτοια λοιπόν στην Ελλάδα..... κομματάκι δύσκολο να έμενε να σαπίζει σε γκαράζ και να μην είχε φύγει έστω και νύχτα. :ninja:.

Έτσι λες, ε;
Διαβασε εδώ με τι κυκλοφορούσε ο χασάπης του χωριού!
http://www.peachparts.com/500k1936.htm
http://www.carros.nl/classics/40646-mer ... dster-1936

20 χρόνια πίσω, είχα πάθει την πλάκα μου με την ιστορία ενός τύπου που πήγε διακοπές στην Αλγερία αρχές της δεκαετίας του '90 και είδε ένα περίεργο αμάξι κάτω από κάτι δέντρα τυλιγμένο στους μουσαμάδες. Νομίζω ότι στην αρχή δεν του έκανε εντύπωση και έφυγε, κοιτώντας τις φωτογραφίες όμως κατάλαβε ότι το σαπάκι ήταν ένα από τα ελάχιστα Delahaye 135MS LWB Cabriolet Figoni et Falaschi. Ξαναγύρισε (προφανώς μεσ'το άγχος) να το βρει και προς έκπληξή του όχι μόνο το αμάξι ήταν εκεί αλλά και όλα του τα πράγματα ήταν μαζεμένα στο εσωτερικό του. Για να βγει από την πλαγιά επιστρατεύτηκε κόσμος και κοσμάκης ενώ το τίμημα ήταν ή 10 ή 20$ (δε θυμάμαι ακριβώς).
Είναι αυτό με πλαίσιο 49169:
http://www.conceptcarz.com/vehicle/chas ... NumID=1269
Και αν δεν με απατά η μνήμη μου πουλήθηκε σε δημοπρασία 1.2Μ στερλίνες κάποια στιγμή κοντά στο 2000.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#107739 μονο αυτη? :(
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#108091
dimviii έγραψε:μονο αυτη? :(

Αμα πιούμε κανα γκαϊφέ θα στην πω από κοντά...

:s_howdy